Головна > Перелік документів для реєстрації > Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно4.01.2018, 15:39

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно


ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету

Добровеличківської селищної ради

                          «30»листопада 2017 року №93

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
Сектор з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно

Добровеличківської селищної ради

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та/або центру надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження

вул. Шевченка, 132, смт. Добровеличківка, Кіровоградської області, індекс 27000

2.

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок – п’ятниця 8.00 – 17.00

Обідня перерва з 12.00 – 13.00

Вівторок, четвер з 13.00 до 17.00 – робота з архівом

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

(05253)5-14-73

reestrator@dobra-rada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України “ Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ”

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Порядок надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1127

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства юстиції України від 21.11.2016  № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява про надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

  1. Документ, що посвідчує особу заявника (пред’являється);
  2. Документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (Пред’являється, у разі подання заяви уповноваженою особою);
  3. Документ про сплату адміністративного збору (крім випадків, коли особа звільнена від сплати адміністративного збору);

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява про надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно подається  особисто або через уповноважену особу.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга надається платно.

 

 

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

За отримання інформації з Державного реєстру прав справляється адміністративний збір у розмірі 0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

 

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

Закон України “ Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ”

12.

Строк надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга надається у строк, що не перевищує 12 годин, крім вихідних та святкових днів, з моменту прийняття заяви.

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Відсутність документу про сплату адміністративного збору.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. отримується безпосередньо у суб’єкта державної реєстрації.

16.

Примітка

 

 

 


Повернутися назад