Головна > Оголошення > ОГОЛОШЕННЯ про початок створення комісіїСьогодні, 15:17

ОГОЛОШЕННЯ про початок створення комісії


ОГОЛОШЕННЯ про початок створення комісії з розгляду питань щодо надання допомоги для вирішення житлового питання окремим категоріям внутрішньо переміщених осіб

 

Добровеличківська селищна рада повідомляє про початок створення комісії з розгляду питань щодо надання допомоги для вирішення житлового питання окремим категоріям внутрішньо переміщених осіб, що проживали на тимчасово окупованій території (далі – Комісія).

 

Комісія створюється відповідно до Порядку надання допомоги для вирішення житлового питання окремим категоріям внутрішньо переміщених осіб, що проживали на тимчасово окупованій території, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2025 року № 1176.

 

Метою створення Комісії є сприяння у вирішенні житлових питань внутрішньо переміщених осіб, які проживали на тимчасово окупованій території та належать до таких категорій:

– учасники бойових дій, визначені пунктами 19–25 частини першої статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

– особи з інвалідністю внаслідок війни, визначені пунктами 11–16 частини другої статті 7 зазначеного Закону.

 

З метою забезпечення прозорості, неупередженості та відкритості роботи Комісії Добровеличківська селищна рада запрошує до співпраці:

– представників громадських та міжнародних організацій;

– ветеранів;

– внутрішньо переміщених осіб;

– активних жителів громади.

 

Для участі у складі Комісії необхідно подати заяву про включення кандидатури до Добровеличківської селищної ради (відділ «Центр надання адміністративних послуг», вул. Незалежності, 112, с-ще Добровеличківка), електронна адреса: public@dobra-rada.gov.ua.

 

Заява подається у довільній формі та має містити:

1) для міжнародних і громадських організацій:

– найменування та напрями діяльності;

– код ЄДРПОУ (за наявності);

– місцезнаходження;

– контактні дані (телефон, email).

2) для фізичних осіб:

– прізвище, ім’я, по батькові;

– РНОКПП (ідентифікаційний код) або відмітку в паспорті про відмову від його отримання;

– зареєстроване/задеклароване або фактичне місце проживання;

– контактні дані (телефон, email).

 

Вимоги до кандидатів:

проживання або здійснення діяльності на території Добровеличківської селищної територіальної громади;

готовність брати участь у роботі Комісії на громадських засадах.

 

Заява має бути засвідчена підписом заявника або представника організації.

 

Повідомляємо, що прийом заяв для включення до складу Комісії представників громадськості здійснюється до 11 грудня 2025 року (включно) шляхом подання заяви до відділу ЦНАП або надсилання на електронну пошту public@dobra-rada.gov.ua .


Повернутися назад