Головна > Пенсійний фонд України інформує > Змінилися банківські реквізити? Повідомте ПФУ!22.04.2025, 16:19
Змінилися банківські реквізити? Повідомте ПФУ! |
Так, за результатами І кварталу послугою зміни способу виплати пенсії скористались 705 пенсіонерів, подавши заяву на зміну способу виплати особисто та через вебпортал електронних послуг.
Які кроки необхідно зробити після зміни банківських реквізитів для виплати пенсії?
одержувач пенсії особисто звертається до Пенсійного фонду України з відповідною заявою, вказуючи у заяві фактичне місце проживання особи та банківськими реквізитами обраного банку; одержувач пенсії дистанційно через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України з використанням кваліфікованого електронного підпису формує заяву в особистому кабінеті в розділі “Щодо пенсійного забезпечення” (підрозділ “Внесення змін до пенсійної справи”, вкладка “Заява про зміну виплатних реквізитів”) та заповнює необхідні поля; заяву про зміну реквізитів може надати установа уповноваженого банку.
Світлана РИНДІНА, начальник управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області Повернутися назад |