Головна > Пенсійний фонд України інформує > Робимо корегування в заяві-розрахунку правильно21.10.2025, 14:27
Робимо корегування в заяві-розрахунку правильно |
|
“Корегування збільшення” ‒ це отримання додаткового фінансування (дозамовити кошти). “Корегування зменшення” ‒ повернення вже отриманих сум. “Корегування “несумових” параметрів” ‒ виправлення інформації про застраховану особу, стаж, пільги, реквізити лікарняного, причину непрацездатності (для паперових листків непрацездатності), тощо ‒ нульова корегуюча.
Нагадуємо, що для таких випадків на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України реалізовано можливість подання корегуючої заяви-розрахунку. Всі корегування відбуваються шляхом створення нової заяви-розрахунку з ознакою “Корегуюча”.
Також у Головному управлінні функціонує “гаряча” лінія відділу перевірки правильності розрахунку розміру страхових виплат у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності (099-662-93-91), на яку можна звертатись у разі виникнення запитань щодо формування корегуючих заяв-розрахунків.
Пропонуємо 11 кроків для подання корегуючої заяви-розрахунку: 1.Увійдіть в особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України .
Важливо! До корегування зменшення має бути прикріплено скановану копію платіжного доручення, згідно з яким проведено повернення коштів.
Корегуюча заява-розрахунок набуває статусу “В опрацюванні”. Після її прийняття спеціалістами Фонду корегуюча заява-розрахунок набуває статусу “Прийнято”.
Антоніна ГАЇНА, начальник управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області Повернутися назад |