Головна > Інформація про роботу із зверненнями громадян > Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2022 року16.08.2022, 15:37

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2022 року


Довідка про підсумки роботи зі зверненнями

громадян за перше півріччя 2022 року

 

Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативних актів.

Протягом  першого півріччя   2022 року до селищної ради на розгляд надійшло 56 звернень, серед них  2  колективних, всього звернулося   64 громадянина .

Розпорядженням селищного голови від 04 січня  2022 року № 1-р  затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами Добровеличківської селищної ради. В зв’язку з кадровими змінами  30 червня 2022 року  розпорядженням селищного голови № 79-р затверджено  внесено зміни до графіка. Графіком передбачено проведення щоденних прийомів громадян  з 8 до 12 години, головою селищної ради щовівторка та щочетверга з 8 до 12 години.

За перше півріччя  2022 року на особистому прийомі у селищного голови  побувало  16 громадян.

За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд  до  селищної  ради через органи влади, становить 26 , з них: 1 надійшло через обласну державну адміністрацію, 16 - через Кіровоградський обласний контактний центр, 9- через Урядову гарячу лінію .

 

Протягом  першого півріччя 2022 року  до селищної ради  надійшло одне повторне звернення на особистому прийомі у голови селищної ради.

Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, що надійшли до селищної ради у першому півріччі  2022  року:  скарг -1; заяв -54

Найчастіше у звітному періоді громадяни порушували у своїх зверненнях питання роботи комунального господарства -13 звернень, соціальна політика, соціальний захист населення – 10 звернень( серед них 7 звернень надання гуманітарної допомоги),  аграрної політики і земельних відносин -9 звернень.

Із 56 звернень за категоріями авторів надійшло від:

Осіб з інвалідністю 2 групи –1,

Багатодітна сімя-1

інші категорії – 54.

Із 56 звернень за соціальним станом авторів найбільше звернень надійшло від:

пенсіонерів-10,

безробітніх-1

інші-45.

     

Порушення термінів розгляду звернень громадян за аналізований період не допущено, на всі звернення надані обґрунтовані та вичерпні відповіді. Особлива увага приділяється вирішенню проблем з якими звертаються військовослужбовці,члени сімей військовослужбовців, внутрішньо переміщені особи, ветерани війни та праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

     

Діяльність селищної ради щодо розгляду звернень громадян  висвітлюється на офіційному веб-сайті селищної ради.

На офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва селищної ради. За перше півріччя   2022 року на адресу селищної ради електронні звернення не надходили.

Добровеличківська селищна рада постійно працює над вдосконаленням роботи із зверненнями громадян, вивчає причини, що їх породжують, вживає заходів щодо їх усунення.

 


Повернутися назад