Головна > Інформація про роботу із зверненнями громадян > Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перший квартал 2023 року12.04.2023, 10:03

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перший квартал 2023 року


Довідка про підсумки роботи зі зверненнями

громадян за перший квартал 2023 року

 

Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативних актів.

 

Протягом першого кварталу 2023 року до селищної ради на розгляд надійшло 29  звернень, серед них  3 колективних, 26 індивідуальних. Всього звернулося 36 громадян.

 

Розпорядженням селищного голови від 02 лютого 2022 року №17-р затверджено Порядок особистого прийому громадян у Добровеличківській селищній раді.

 

Розпорядженням селищного голови від 04 січня 2023 року № 1-р  затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом Добровеличківської селищної ради та старостів старостинських округів в новій редакції. На особистому прийомі у селищного голови зареєстровано за вказаний період 8 звернень.

 

Через Регіональний контактний центр звернулося 4 громадян, через Урядову гарячу лінію -11  громадян.

 

За категоріями авторів звернень:

  • від осіб з інвалідністю I,II, III групи -2;
  • від одиноких матерів -1;
  • від багатодітних сімей-1.
  • Найчастіше у звітному періоді громадяни порушували у своїх зверненнях питання соціальної політики, соціального захисту населення - 12 звернень. Серед них найбільше питань щодо надання матеріальної  та гуманітарної допомоги.

 

На другому місці знаходяться питання роботи комунального господарства -7 звернень. Громадяни зверталися з питанням санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій.

 

Також громадяни зверталися з питаннями: аграрна політика і земельні відносини- 3 звернення, транспорт і зв'язок-1 звернення, житлова політика - 3 звернення, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та  інтелектуальної власності - 1звернення, діяльність органів місцевого самоврядування – 1 звернення, інші питання - 1.

 

Розпорядженням селищного голови від 09 лютого 2023 року №14-р «Про телефонну «гарячу лінію» Добровеличківського селищного голови» затверджено Порядок розгляду звернень громадян, які надходимуть на телефонну «гарячу лінію» Добровеличківського селищного голови в новій редакції.

 

Усі звернення, що надходять до селищної ради розглядаються  керівництвом та даються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду. Усі звернення розглядались об’єктивно та своєчасно.

 

Порушення термінів розгляду звернень громадян за аналізований період не допущено, на всі звернення надані обґрунтовані та вичерпні відповіді. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються члени сімей учасників бойових дій, які загинули   під час захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності держави, військовослужбовців ЗСУ, які захищали  або захищають Україну, членів їх сімей, ветеранів війни та праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

 

Керівництвом селищної ради взято під особистий контроль розгляд звернень громадян та проведення першочергового особистого прийому Героів Радянського Союзу, Героів Соціалістичної Праці, осіб з інвалідністю внаслідок війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати- героїня».

 

Забезпечено оперативний розгляд звернень, які надходять через урядову «гарячу» лінію, через Кіровоградський регіональний контактний центр та своєчасне інформування заявників про результати розгляду з наданням копій відповідей  Кіровоградському регіональному контактному центру.

 

Стан розгляду звернень громадян щокварталу аналізується на засіданнях виконавчого комітету  селищної ради з прийняттям відповідних рішень. 26 січня 2023 року на засіданні виконавчого комітету заслухано інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2022 рік та прийнято рішення № 1 « Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2022 рік».

 

Проводиться щоденний моніторинг звернень громадян, постійне впровадження заходів щодо виявлення проблемних питань населення громади з метою упередження надходжень повторних та неодноразових звернень.

 

Діяльність селищної ради щодо розгляду звернень громадян висвітлюється на офіційному веб-сайті селищної ради в розділі «Звернення громадян».

 

На офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва селищної ради. За січень - березень  2023 року на адресу селищної ради електронні звернення не надходили.


Повернутися назад