Головна > Інформація про роботу із зверненнями громадян >  Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за третій квартал 2024 року29.10.2024, 14:04

 Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за третій квартал 2024 року


 Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за третій квартал 2024 року

  

      Протягом  січня-вересня  2024 року до селищної ради на розгляд надійшло 88 звернень, серед них  4  колективних, 84 індивідуальних . Всього звернулося   172 громадянина.

   

     Розпорядженням селищного голови від 02 лютого 2022 року №17-р затверджено Порядок особистого прийому громадян у Добровеличківській селищній раді.

   

  Затверджено графік  виїзного особистого прийому громадян керівництвом селищної ради по старостинським округам. Жителі старостинських округів вирішують  нагальні питання на особистому прийомі у старост  громади.

    

     Розпорядженням селищного голови від 04 січня  2023 року № 1-р  затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом  Добровеличківської селищної ради та старостів старостинських округів в новій редакції.

    

    Даний графік оприлюднено на офіційному сайті селищної ради та дошці оголошень в адміністративному приміщені селищної ради та старостинських округах громади.

   

    На особистому прийомі у селищного голови зареєстровано за вказаний період 33 звернення, в тому числі на особистому прийомі-31, на особистому виїзному - 2.

  

   Через Регіональний контактний центр звернулося 14 громадян, через Урядову гарячу лінію - 12 громадян, через обласну державну адміністрацію - 3.

     

За категоріями авторів звернень:                                                                           

від багатодітних сімей-2

особа з інвалідністю 2 групи-3

особа з інвалідністю 3 групи-1

учасник  ліквідації    наслідків аварії на  Чорнобильській  АЕС-1

внутрішньо переміщена особа-7                                                                   

   

За соціальним станом:

Пенсіонерів-17

Працівник бюджетної сфери-1

Військовослужбовців-3

Підприємців-3

Безробітніх-11

   

    Найчастіше у звітному періоді громадяни порушували у своїх зверненнях питання соціальної політики, соціального захисту населення – 20 звернень.

   

    На другому місці знаходяться питання роботи комунального господарства -13 звернень. Громадяни зверталися з питанням санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій.

  

    Також громадяни зверталися з питаннями: аграрна політика і земельні відносини - 4 звернення, транспорт і зв'язок - 1 звернення, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та  інтелектуальної власності – 5 звернення, діяльність органів місцевого самоврядування – 3 звернення, економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво - 3, праця і заробітна плата - 6, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації  - 3, культура та культурна спадщина - 3, сімейна та гендерна політика - 1, житлова політика - 11, інші питання - 15.

  

      Розпорядженням селищного голови  від 09 лютого 2023 року №14-р « Про телефонну «гарячу лінію» Добровеличківського селищного голови» затверджено Порядок розгляду звернень громадян, які надходимуть на телефонну « гарячу лінію» Добровеличківського селищного голови в новій редакції. Прийом дзвінків на телефонну «гарячу лінію» проводиться щосереди та щоп”ятниці з 10.00 до 12.00. За аналізований період надійшло 4 звернення.

  

     Усі звернення, що надходять до селищної ради розглядаються її керівництвом та даються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду. Усі звернення розглядались об’єктивно та своєчасно.

   

     За аналізований період вирішено позитивно 39 звернень, дано роз’яснення по 40, одне звернення переслано за належністю відповідно до статті 7 закону України «Про звернення громадян».

  

    Порушення термінів розгляду звернень громадян за аналізований період не допущено, на всі звернення надані обґрунтовані та вичерпні відповіді. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються члени сімей учасників бойових дій, які загинули під час захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності держави, військовослужбовців ЗСУ, які захищали  або захищають Україну, членів їх сімей, ветеранів війни та праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

  

     Керівництвом селищної ради взято під особистий контроль розгляд звернень громадян та проведення першочергового особистого прийому Героїв Радянського Союзу,  Героїв Соціалістичної Праці, осіб з інвалідністю внаслідок війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати - героїня».

    

     Забезпечено оперативний розгляд звернень, які надходять через  урядову «гарячу» лінію та через Кіровоградський регіональний контактний центр та своєчасне інформування заявників про результати розгляду з наданням копій відповідей регіональному контактному центру.

   

    Стан розгляду звернень громадян щокварталу аналізується на засіданнях виконавчого комітету селищної ради з прийняттям відповідних рішень.

  

      25 січня 2024 року на засіданні виконавчого комітету заслухано інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2023 рік та прийнято рішення № 2« Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2023 рік». 25 квітня 2024 року розглянуто інформацію про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до селищної ради  за перший квартал 2024 року та прийнято рішення № 64, 25 липня розглянуто питання про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до селищної ради  за перше півріччя 2024 року  та прийнято рішення №125.

   

     Проводиться щоденний моніторинг звернень громадян, постійне впровадження заходів щодо виявлення проблемних питань населення громади з метою упередження надходжень повторних та неодноразових звернень.

   

    Діяльність селищної ради щодо розгляду звернень громадян висвітлюється на офіційному веб-сайті селищної ради в розділі «Звернення громадян», а саме  оприлюднюються щокварталу довідки про стан розгляду звернень громадян.

   

    На офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва селищної ради. За січень - вересень 2024 року на адресу селищної ради надійшло  одне електронне звернення, яке розглянуто та надано відповідь у встановлені терміни.       

   

    Селищною радою забезпечено влаштування засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до адміністративного приміщення селищної ради.

    

    Для розгляду ряду заяв, які потребують  обстеження за місцем проживання, розпорядженням селищного голови створюються комісії для розгляду порушених у зверненнях питань. За результатами розгляду складаються акти та надсилаються заявникам. Заявники залучаються до участі у перевірці поданих ними  заяв.

   

 


Повернутися назад