Навігація

Архів новин

Вхід

Офіційний сайт Добровеличківської селищної ради » Звернення громадян » Звітність

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2021 року

Робота із зверненнями громадян  в Добровеличківській селищній раді проводиться  відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативних актів.

Протягом  першого півріччя   2021 року до селищної ради на розгляд надійшло 118 звернень, серед них  19  колективних, всього звернулося   797 громадянина .

Розпорядженням селищного голови від 10 грудня  2020 року № 213-р  затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами Добровеличківської селищної ради. Графіком передбачено проведення щоденних прийомів громадян  з 8 до 12 години, головою селищної ради щовівторка та щочетверга з 8 до 12 години.

За перше півріччя 2021 року на особистому прийомі у селищного голови  побувало  26 громадян.

За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд  до  селищної  ради через органи влади, становить 11 , з них: 1 надійшло через обласну державну адміністрацію, 2 - через Кіровоградський обласний контактний центр, 8- через Урядову гарячу лінію .

 

Протягом  першого півріччя 2021 року надійшло до селищної ради 1 повторне звернення.

Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, що надійшли до селищної ради у першому півріччі  2021 року: пропозицій  -2, скарг -3; заяв - 113

Найчастіше у звітному періоді громадяни порушували у своїх зверненнях питання аграрної політики і земельних відносин (24%),роботи комунального господарства (17 %),  соціальна політика, соціальний захист населення (8%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації ( 7%),освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та  інтелектуальної власності (6%), охорона здоров”я (6%), культура та культурна спадщина (3%), праця і заробітна плата ( 5%), охорона праці та промислова безпека (2%), економічна , цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (2%), транспорт і зв'язок (3%),  , туризм (3%), інші питання ( 14%).

Із 118 звернень за категоріями авторів надійшло від:

учасник бойових дій –2,

особа з інвалідністю 2 групи -1,

особа з інвалідністю 3 групи -1,

одинока мати-1

інші категорії – 113.

Із 118 звернень за соціальним станом авторів найбільше звернень надійшло від:

пенсіонерів-22,

працівників бюджетної сфери – 1,

державних службовців-2,

підприємців-1,

журналістів-1,

інші-91.

       Порушення термінів розгляду звернень громадян за аналізований період не допущено, на всі звернення надані обґрунтовані та вичерпні відповіді. Особлива увага приділяється вирішенню проблем з якими звертаються члени сімей військовослужбовців, які загинули  в зоні  проведення антитерористичної операції на сході України, військовослужбовців, які брали або беруть участь у проведенні антитерористичної  операції на сході України, операції об’єднаних сил, членів їх сімей, ветеранів війни та праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

      Стан розгляду звернень громадян щокварталу аналізується на засіданнях виконавчого комітету  селищної ради з прийняттям відповідних рішень. 22 січня 2021 року на засіданні виконавчого комітету заслухано інформацію про стан розгляду звернень громадян за 2020 рік та прийнято рішення № 5 « Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2020 рік». В квітні місяці  заслухано  інформацію про   стан розгляду звернень громадян, що надійшли до селищної ради  за перший квартал 2021 року.

      Діяльність селищної ради щодо розгляду звернень громадян  висвітлюється на офіційному веб-сайті селищної ради.

       На офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва селищної ради. За перше півріччя   2021 року на адресу селищної ради електронні звернення не надходили.

Добровеличківська селищна рада постійно працює над вдосконаленням роботи із зверненнями громадян, вивчає причини, що їх породжують, вживає заходів щодо їх усунення.

 

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за перший квартал 2021 року

Про підсумки роботи із зверненнями  громадян

за  перший квартал 2021 року

 

 

Робота із зверненнями громадян в Добровеличківській районній раді проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативних актів.

      Протягом  першого кварталу   2021 року до селищної ради на розгляд надійшло 52 звернення, серед них  11  колективних, всього звернулося   322 громадянина .

     Розпорядженням селищного голови від 10 грудня  2020 року № 213-р  затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами Добровеличківської селищної ради. Графіком передбачено проведення щоденних прийомів громадян  з 8 до 12 години, головою селищної ради щовівторка та щочетверга з 8 до 12 години.

      За перший квартал 2021 року на особистому прийомі у селищного голови  побувало  15 громадян.

      За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд  до  селищної  ради через органи влади, становить 11 , з них: 1 надійшло через обласну державну адміністрацію, 2 - через Кіровоградський обласний контактний центр, 8- через Урядову гарячу лінію .

 

Протягом  першого кварталу 2021 року  до селищної ради  повторних звернень не надходило.

    Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, що надійшли до селищної ради у першому кварталі  2021 року: пропозицій  -2, скарг -3; заяв - 47

     Найчастіше у звітному періоді громадяни порушували у своїх зверненнях питання аграрної політики і земельних відносин (12%),роботи комунального господарства (14 %),  соціальна політика, соціальний захист населення (8%),освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та  інтелектуальної власності (12%), охорона здоров”я (4%), культура та культурна спадщина (2%), праця і заробітна плата ( 4%), охорона праці та промислова безпека (2%), економічна , цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (2%), транспорт і зв'язок (2%),  , туризм (3%), інші питання ( 27%).

Із 52 звернень за категоріями авторів надійшло від:

учасник бойових дій –1,

інші категорії – 51.

Із 52 звернень за соціальним станом авторів найбільше звернень надійшло від:

пенсіонерів-10,

працівників бюджетної сфери – 1,

державних службовців-1,

підприємців-1,

журналістів-1,

інші-38.

       Порушення термінів розгляду звернень громадян за аналізований період не допущено, на всі звернення надані обґрунтовані та вичерпні відповіді. Особлива увага приділяється вирішенню проблем з якими звертаються члени сімей військовослужбовців, які загинули  в зоні  проведення антитерористичної операції на сході України, військовослужбовців, які брали або беруть участь у проведенні антитерористичної  операції на сході України, операції об’єднаних сил, членів їх сімей, ветеранів війни та праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

      Діяльність селищної ради щодо розгляду звернень громадян  висвітлюється на офіційному веб-сайті селищної ради.

       На офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва селищної ради. За перший квартал   2021 року на адресу селищної ради електронні звернення не надходили.

Добровеличківська селищна рада постійно працює над вдосконаленням роботи із зверненнями громадян, вивчає причини, що їх породжують, вживає заходів щодо їх усунення.

 

 

Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2020 рік

Всього до селищної ради за 2020 рік надійшло 95 звернень, що на 3 звернення менше  ніж за 2019  рік, з них 79 звернень (83%) надійшло поштою, 16 (17%) звернень від громадян, які побували на особистому прийомі у керівництва селищної ради.

Протягом 2020 року звернення громадян через Офіс Президента України, Верховну Раду України, Кабінет Міністрів України не надходили.

За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до селищної ради через органи влади, становить 26, що більше на 12 звернень у порівнянні з 2019 роком. Із 26 звернень: 2 надійшло через обласну державну адміністрацію, 23 - через Кіровоградський обласний контактний центр, з них через Урядову гарячу лінію - 4 звернення, через Гарячу лінію голови обласної державної адміністрації -19.

За аналізований період надійшло 17 колективних звернень (2019 р. 10 ). З урахуванням колективних звернень до селищної ради звернулися 382 громадян (2019 р.- 347).

Протягом 2020 року повторні звернення на розгляд до селищної ради не надходили.

 

У зверненнях громадян порушено 95 питань.

За змістом порушених питань:

 

47 % - комунального господарства;

9% - екологія та природні ресурси;

6 % - аграрної політики і земельних відносин;

6% - забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації;

5% - соціальної політики. Соціального захисту населення;

5% - житлова політика;

5% - сімейна та тендерна політика. Захист прав дітей;

4% - освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності;

3% - охорони здоров”я;

1% - діяльність місцевих органів влади;

1% - праці і заробітної плати, охорони праці, промислової безпеки;

інші питання (8%).

 

Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, що надійшли до селищної ради у 2020 році: пропозицій  немає, скарг -2; заяв - 93 .

 

На розгляд до селищної ради протягом 2020 року найбільше звернень надійшло від жителів: селища Добровеличківка - 75, села Дружелюбівка Добровеличківського району -3, села Юр’ївка Добровеличківського району -1, села Мар’ївка Добровеличківського району -3,  села Варваро-Олександрівка Добровеличківського  району -3, села Гнатівка Добровеличківського  району -1, міста Помічна  Кіровоградської області -1, місто Кропивницький - 4, село Дмитро Білівка Миколаївської  області -1, село Ватутіне Харківської області -3.

 

Із 95 звернень за категоріями авторів надійшло від:

Особа з інвалідністю -1,

Учасник ліквідації наслідків аварії на  Чорнобильській АЕС – 1,

інші категорії - 93

Із 95 звернень за соціальним станом авторів найбільше звернень надійшло від:

пенсіонерів-12,

працівників бюджетної сфери – 2,

підприємців-2,

інші-79.

Основні питання, що порушують дані категорії заявників, це питання комунального господарства, екології та аграрної політики.

 

Звернення окремих категорій громадян (Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці, Героїв України та інвалідів Великої Вітчизняної війни) розглядаються у першочерговому порядку. Протягом 2020 року до селищної ради звернення від громадян даної категорії не надходили.

 

На розгляд до селищної ради протягом 2020 року надійшло 12 звернень від пенсіонерів. Основними питаннями, що порушуються даними категоріями заявників є:

аграрної політики і земельних відносин (отримання земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства, встановлення меж земельних ділянок);

комунального господарства (відновлення водопостачання, прибирання сміття сусідами на прибудинковій території, надання допомоги в косінні бур’яна на присадибній  земельній ділянці).

 

Із 95 звернень, що надійшли на розгляд до селищної ради, вирішено позитивно питання, порушені у 20 зверненнях (21%), надані роз’яснення по 68 (71%), перебувають на розгляді 7 (8 %) звернення, у яких відмовлено – відсутні.

Із 4 звернень на урядову телефонну «гарячу лінію»  роз’яснення надано по 4 (100%).

Із 19 звернень на Гарячу лінію голови обласної державної адміністрації задоволено 8 звернень (9%), роз’яснено по 11 (91%).

 

Особистий прийом громадян керівництвом селищної ради проводився відповідно до графіка, затвердженого розпорядженням селищного голови від  01 квітня 2019 року № 28-р «Про затвердження графіка особистого прийому громадян посадовими особами Добровеличківської селищної ради». Графіком  було передбачено проведення щоденних прийомів громадян  з 8 до 12 години

Всього на особистих прийомах керівницвом селищної ради протягом 2020 року розглянуто 16 звернень.

 

Протягом 2020 року на розгляд до селищної ради надійшло одне звернення з питань діяльності місцевих органів виконавчої влади .

 

Протягом 2020 року факти порушень посадовими особами органів  місцевого самоврядування положень Закону України «Про звернення громадян», не вирішення порушених у зверненнях громадян обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу, посадової чи службової особи, що призвело до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня відсутні.

 

Стан розгляду звернень громадян аналізувався на засіданнях виконкому селищної ради. Прийняті наступні рішення: від 25 червня 2020 року № 46 «Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до селищної ради за І півріччя 2020 року», від 30 вересням 2020 року № 83 «Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до селищної ради за дев’ять місяців  2020 року»

 

На нарадах у голови селищної ради з старостами територій, керівниками структурних підрозділів апарату селищної ради, керівниками комунальних закладів селищної ради постійно здійснюється моніторинг звернень щодо виявлення найбільш актуальних порушених питань.

На веб-сайті селищної ради надаються роз’яснення та консультації з найбільш актуальних питань, які порушують громадяни у своїх зверненнях, вносяться пропозиції стосовно шляхів їх розв’язання.

 

Діяльність селищної ради щодо розгляду звернень громадян  висвітлюється на офіційному веб-сайті селищної ради та на офіційній сторінці в соціальній мережі Facebook.

На офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва селищної ради. Протягом 2020 року на адресу селищної ради електронні звернення не надходили.

 

Робота із зверненнями громадян в селищній раді проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.

 

 

    Маєте проблеми зору?
    Оберіть зручний формат:

    A-    A    A+  Увімкнути альтернативну версію сайту


Опитування




Корисні ресурси



    Офіційне інтернет-представництво Президента України


    Верховна Рада України


    Законодавство України


    Кабінет Міністрів України


    Кіровоградська ОДА


    Кіровоградська обласна рада