Головна > Новини > Звіт про проведення внутрішньої оцінки якості та моніторингу соціальних послуг у «Центрі надання соціальних послуг населенню» виконавчого комітету Добровеличківської селищної ради30.12.2020, 12:13
Звіт про проведення внутрішньої оцінки якості та моніторингу соціальних послуг у «Центрі надання соціальних послуг населенню» виконавчого комітету Добровеличківської селищної ради |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
На виконання наказу Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 № 904 «Про затвердження Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг», наказу директора «Центру надання соціальних послуг населенню» виконавчого комітету Добровеличківської селищної ради від 23 листопада 2020 року № 43 «Про створення комісії з оцінки якості соціальних послуг та проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг», була розпочата робота з проведення внутрішньої оцінки якості (далі - оцінка) та моніторинг соціальних послуг. Робота проводилась в період з 21 листопада по 11 грудня 2020 року. Для забезпечення даного напряму роботи було здійснено наступні заходи:
Внутрішньому моніторингу та оцінці підлягають:
Одним із критеріїв проведення оцінки якості надання соціальних послуг є самооцінювання працівників центру. За результатами анкетування, працівники центру задоволені своєю роботою, готові працювати краще і підвищувати свій рівень кваліфікації. Проблемним є питання, відсутність окремого приміщення. Для проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальної послуги догляду вдома застосовувалися показники якості соціальної послуги догляду вдома, наведені у додатку 4 Державного стандарту догляду вдома. Для проведення оцінки якості використовувалися такі методи оцінки: опитування шляхом відвідування підопічних вдома з метою отримання відгуків стосовно організації послуги догляду вдома, співбесіди, аналіз звернень. В опитуванні взяли участь 44 отримувачів соціальної послуги догляду вдома. Проаналізовано характер звернень, які реєструються у журналі обліку особистого прийому громадян. За період проведення оцінки зареєстровано 1 усну скаргу. Оцінка якості соціальних послуг визначається із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг. Адресність та індивідуальний підхід: згідно звернень громадян визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах. Особові справи підопічних містять карти визначення індивідуальних потреб, індивідуальні плани надання соціальної послуги догляду вдома. Результативність: згідно проведеного опитування, 100% опитаних підопічних задоволені соціальною послугою догляду вдома. Відповідальних працівників заохочено премією згідно Положення про преміювання працівників «Центру надання соціальних послуг населенню» виконавчого комітету Добровеличківської селищної ради. Своєчасність: рішення про надання соціальної послуги догляду вдома чи відмову у її наданні приймається протягом 14 календарних днів з моменту звернення (подачі заяви) отримувача соціальної послуги або його законного представника з урахуванням ступеня індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги. Доступність та відкритість: нажаль, заклад не має окремого переміщення, кабінету та тимчасово знаходиться у приміщенні селищної ради, що є не зручним для відвідувачів центру. Повага до гідності отримувача соціальної послуги: під час проведення внутрішнього моніторингу та згідно проведених опитувань, отримувачі соціальної послуги догляду вдома задоволені роботою соціальних робітників. Працівники центру ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків. Професійність: Штатний розпис сформовано відповідно до законодавства з урахуванням спеціалізації. Посадові інструкції затверджені згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників «Випуск 80» «Соціальні послуги». Всі працівники центру ознайомлені з посадовими інструкціями та з правилами внутрішнього трудового розпорядку. Всі соціальні робітники, які надають соціальну послугу догляду вдома забезпечені канцтоварами та засобами захисту (рукавицями). При проведенні внутрішньої оцінки якості надання соціальної послуги догляду вдома застосовувались кількісні показники соціальної послуги догляду вдома.
Від отримувачів соціальних послуг було одна усна скарга. Всі звернення про отримання соціальної послуги догляду вдома задоволені. Моніторинг якості надання соціальної послуги догляду вдома здійснюється один раз на рік. Внутрішня оцінка якості надання соціальної послуги догляду вдома визначалася із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг.
Оцінка якості соціальних послуг в цілому
Отже, у «Центрі надання соціальних послуг населенню» виконавчого комітету Добровеличківської селищної ради проведено внутрішню оцінку якості надання соціальних послуг та моніторинг соціальної послуги догляду вдома Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників усі вищевказані соціальні послуги, що надаються центром відповідають встановленому рівню – «Задовільно». Однак, під час проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг були виявлені недоліки, для усунення яких заплановано здійснити наступні заходи:
Директор центру Інна МІЛЮТІНА Повернутися назад |