Навігація

Архів новин

Вхід

Офіційний сайт Добровеличківської селищної ради » Соціальний захист » Новини » Звіт про проведення внутрішньої оцінки якості та моніторингу соціальних послуг у «Центрі надання соціальних послуг населенню» виконавчого комітету Добровеличківської селищної ради

Звіт про проведення внутрішньої оцінки якості та моніторингу соціальних послуг у «Центрі надання соціальних послуг населенню» виконавчого комітету Добровеличківської селищної ради

На  виконання  наказу Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 № 904 «Про затвердження Методичних  рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості  соціальних послуг», наказу директора «Центру надання соціальних послуг населенню» виконавчого комітету Добровеличківської селищної ради від 23 листопада 2020 року № 43 «Про створення комісії з оцінки якості соціальних послуг та проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг», була розпочата робота  з проведення внутрішньої оцінки якості (далі - оцінка) та моніторинг соціальних послуг. Робота проводилась  в період з 21 листопада по 11 грудня 2020 року. Для забезпечення даного напряму роботи було здійснено наступні заходи:

  • - затверджено склад комісії з моніторингу та оцінки якості соціальних послуг  до складу якої включені працівники центру, отримувач  соціальних послуг, загалом 5 осіб;
  • - розробленно анкету - опитувальник для вивчення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг;
  • - директором затверджено  план проведення внутрішньої оцінки якості  соціальної послуги догляду вдома,

Внутрішньому моніторингу  та оцінці підлягають:

  • - дотримання вимог встановлених у Державному стандарті догляду  вдома, який затверджений  наказом Мінсоцполітики  від 13.11.2013 № 760;
  • - дотримання вимог наказу Мінсоцполітики від 27.12.2013р.№904 «Про затвердження методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг.

Одним із критеріїв  проведення оцінки якості надання соціальних послуг є самооцінювання працівників центру. За результатами анкетування, працівники центру задоволені своєю роботою, готові працювати краще і підвищувати свій рівень кваліфікації. Проблемним є питання, відсутність окремого приміщення.

Для проведення внутрішньої оцінки якості надання  соціальної послуги  догляду вдома застосовувалися показники якості соціальної послуги догляду вдома, наведені  у додатку 4 Державного стандарту догляду вдома.

Для проведення оцінки якості використовувалися такі методи оцінки: опитування шляхом відвідування підопічних вдома з метою отримання  відгуків стосовно організації послуги догляду вдома, співбесіди, аналіз звернень. В опитуванні взяли участь 44 отримувачів  соціальної послуги догляду вдома. Проаналізовано характер звернень, які реєструються у журналі обліку особистого прийому громадян. За  період проведення оцінки зареєстровано 1 усну скаргу.

Оцінка якості соціальних послуг визначається  із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг. Адресність та індивідуальний підхід: згідно звернень громадян  визначено індивідуальні потреби  у  соціальних послугах.  Особові справи підопічних містять карти визначення індивідуальних потреб, індивідуальні плани надання соціальної послуги догляду вдома.

Результативність: згідно проведеного опитування, 100% опитаних підопічних задоволені соціальною послугою догляду вдома.

Відповідальних працівників заохочено премією згідно Положення  про преміювання працівників «Центру надання соціальних послуг населенню» виконавчого комітету Добровеличківської селищної ради.

Своєчасність:  рішення про надання соціальної послуги догляду вдома чи відмову у її наданні приймається протягом  14 календарних  днів з моменту звернення (подачі заяви) отримувача соціальної послуги або його законного представника з урахуванням ступеня індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги.

Доступність та відкритість: нажаль, заклад не має окремого переміщення, кабінету та тимчасово знаходиться у приміщенні селищної ради, що є не зручним для відвідувачів центру.

Повага до гідності отримувача соціальної послуги: під час проведення внутрішнього моніторингу та згідно проведених опитувань, отримувачі соціальної послуги догляду вдома задоволені роботою соціальних робітників. Працівники центру ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків.

Професійність: Штатний розпис сформовано відповідно до   законодавства з урахуванням спеціалізації.

Посадові інструкції затверджені згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників «Випуск 80» «Соціальні послуги».

Всі працівники центру ознайомлені з посадовими інструкціями та з правилами внутрішнього трудового розпорядку.             

Всі соціальні робітники, які надають соціальну послугу догляду вдома забезпечені канцтоварами та засобами захисту (рукавицями).

При проведенні внутрішньої оцінки якості надання соціальної послуги догляду вдома застосовувались кількісні показники соціальної послуги догляду вдома.

 

Від отримувачів соціальних послуг було одна усна скарга. Всі звернення про отримання соціальної послуги догляду вдома задоволені.

Моніторинг якості надання соціальної послуги догляду вдома здійснюється один раз на рік. Внутрішня оцінка якості надання соціальної послуги догляду вдома  визначалася із застосуванням шкали оцінки  якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг.

 

Показники якісні

Від 80% до 100%  (добре)

Від 51% до 79%

    (задовільно)

Від 0% до 50%

   (незадовільно)

Адресність та

індивідуальний підхід

«добре»

-

-

Результативність

«добре»

-

-

Своєчасність

«добре»

-

-

Доступність

-

-

«незадовільно»

Повага до гідності отримувача соціальної послуги

«добре»

-

-

Професійність

«добре»

-

-

 

 

Показники кількісні

Від 0% до 50%

Від 51% до 79%

Від 80% до 100% 

Кількість скарг та

результат їх розгляду %

-

-

«добре»

 

Кількість задоволених

звернень про отримання

соціальної послуги

догляду вдома

-

-

«добре»

Кількість соціальних

працівників, які

пройшли атестацію

 

«незадовільно»

-

-

Кількість працівників, які мають фахову освіту

-

«задовільно»

-

Періодичність

проведення моніторингу

та оцінки якості

-

-

«добре»

 

Оцінка якості соціальних послуг в цілому

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі із суб’єктом, що надає соціальну послугу

«добре»

Продовжувати роботу із суб’єктом

«задовільно»

-

«незадовільно»

-

 

Отже, у «Центрі надання соціальних послуг населенню» виконавчого комітету Добровеличківської селищної ради проведено внутрішню оцінку якості  надання соціальних послуг та моніторинг соціальної послуги догляду вдома

Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників усі вищевказані соціальні послуги, що надаються центром відповідають встановленому рівню – «Задовільно».

Однак,  під час проведення  моніторингу та оцінки якості   соціальних послуг були виявлені недоліки, для усунення яких заплановано здійснити наступні заходи:

  • проводити роз’яснювальну роботу та навчальні семінари для соціальних робітників підвищувати рівень надання соціальних послуг;
  • в межах фінансової можливості продовжувати забезпечення соціальних робітників канцелярським приладдям та засобами захисту;
  • посприяти у забезпечені окремим приміщенням, кабінетами;
  • продовжувати роботу щодо виявлення одиноких громадян та осіб з інвалідністю з метою надання  їм необхідної допомоги;
  • своєчасно проводити аналіз та обробку індивідуальних планів надання соціальних послуг, договорів надання соціальних послуг  та  забезпечувати їх оформлення  відповідно вимог законодавства;
  • провести нараду із працівниками центру з метою оприлюднення результатів проведення  моніторингу та внутрішньої оцінки якості соціальних послуг;
  • оприлюднити на сайті Добровеличківської селищної ради результати проведення моніторингу та внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у центрі.

 

Директор центру                                                                      Інна МІЛЮТІНА

Друк

Додавання коментаря

Ваше Ім'я:
Ваш E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

Код: оновити, якщо не видно коду

    Маєте проблеми зору?
    Оберіть зручний формат:

    A-    A    A+  Увімкнути альтернативну версію сайту


Опитування




Корисні ресурси






    Офіційне інтернет-представництво Президента України


    Верховна Рада України


    Законодавство України


    Кабінет Міністрів України


    Кіровоградська ОДА


    Кіровоградська обласна рада