Навігація

Архів новин

Вхід

Офіційний сайт Добровеличківської селищної ради » Пенсійний фонд України інформує

Запрошуємо взяти участь в опитуванні та допомогти підвищити рівень відкритості органів виконавчої влади

 На сьогодні популяризація відкритих даних – одне із пріоритетних завдань Пенсійного фонду України, що має на меті побудувати ефективну комунікацію між громадянами, органами влади, бізнесом, зробити діяльність Пенсійного фонду України більш прозорою та максимально залучити громадськість до процесів державотворення.

Пропонуємо долучитись до онлайн-опитування, яке буде проходити з 16 січня по 29 січня 2024 року, щодо проведення інформаційного аудиту головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області.

В подальшому результати опитування будуть використані для покращення рівня відкритості пріоритетних сфер діяльності головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області та викладені у формі відкритих даних на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних та на інформаційній сторінці головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області на вебпорталі Пенсійного фонду України.

Візьміть участь в опитуванні, перейшовши за посиланням: https://forms.gle/AVcjKczUEequgn9a9 .

Соціальні внески – 2024: скільки коштує місяць страхового стажу?

  Страховий стаж – це період, протягом якого особа підлягає загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню і за який щомісяця сплачено страхові внески (22 % від офіційно нарахованої заробітної плати).

Щороку мінімальний і максимальний розміри страхових внесків змінюються, адже змінюється розмір мінімальної заробітної плати.

 

Як зміниться мінімальна заробітна плата протягом 2024 року

Відповідно до статті 8 Закону України “Про Державний бюджет України на 2024 рік” розмір мінімальної заробітної плати змінюється двічі:

з 01 січня – 7 100 грн;

з 01 квітня – 8 100 грн.

Докладніше

У 2024 році збільшено розміри страхових виплат

 Нагадуємо, що нарахування щомісячних страхових виплат, які призначені у січні 2024 року, буде проведено у наступному місяці (лютий 2024 року). Тож, які розміри сум взяті за основу для розрахунку для осіб, які матимуть на них право у січні 2024 року?

Як відомо, з 1 січня 2024 року змінились розміри мінімальної та максимальної страхової виплати, які встановлюються відповідно до статті 36 Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, а саме, сума щомісячної страхової виплати встановлюється відповідно до ступеня втрати працездатності (у відсотках) та виходячи із середньомісячної заробітної плати особи (потерпілого) до моменту втрати працездатності. Наприклад, для потерпілих, у яких право на ці виплати настане після 1 січня 2024 року...

Докладніше

Які категорії пенсіонерів з 1 січня отримуватимуть більшу пенсію?

 Законом України “Про державний бюджет України на 2024 рік” передбачено підвищення у 2024 році розмірів прожиткового мінімуму та розмірів мінімальної заробітної плати.

Так, розмір мінімальної заробітної плати з 1 січня 2024 року становить 7 100 грн, а з 1 квітня 2024 року – 8 000 грн (у 2023 році – 6 700 грн). Цей показник впливає на розмір пенсії осіб, які досягли 65-річного віку та мають необхідний страховий стаж.

   

Отже, перерахунок пенсії пенсіонерам 65+

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Кіровоградській області з 1 січня 2024 року проведено перерахунок пенсій особам, які досягли 65-річного віку та мають необхідний страховий стаж (30 років – для жінок, 35 років – для чоловіків).

Докладніше

У листопаді щочетверга на прямому зв’язку пенсійна служба області

 

Щочетверга з 11.00 до 12.00 у головному управлінні за номером “гарячої” лінії (0522) 33-04-41 роз’яснення та консультації з питань, що належать до сфери діяльності Пенсійного фонду України, надають керівники структурних підрозділів.

Так, у листопаді додзвонювачів консультуватимуть:

02 листопада 2023 року – начальник управління інформаційних систем та електронних реєстрів Олена ПАРХОМЕНКО;

09 листопада 2023 року – начальник відділу надання житлових субсидій управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг Валерія ГУРЖИНА;

16 листопада 2023 року – ззаступник начальника відділу розгляду звернень управління обслуговування громадян Лілія МАТВЄЄНКО;

23 листопада 2023 року – начальник юридичного управління Євгенія ВОРОНЮК;

30 листопада 2023 року – заступник начальника головного управління Юрій ШАРПІНСЬКИЙ.

 

Нагадуємо, що у головному управлінні Пенсійного фонду України в Кіровоградській області ЩОДНЯ діють прямі телефонні “гарячі” лінії. Фахівці управління обслуговування громадян за номерами (0522) 33-04-41, 050-874-28-63, 097-988-98-68 оперативно нададуть вичерпну інформацію з питань пенсійного та соціального спрямування.

 

 

 

Людмила СОРОКА,

начальник управління адміністративного забезпечення

головного управління Пенсійного фонду України

в Кіровоградській області

Подаємо заяву на зміну способу виплати пенсії у кілька кліків!

Головне управління нагадує пенсіонерам Кіровоградщини, що пенсія виплачується щомісяця через відділення АТ “Укрпошта” або через банківську установу. Спосіб виплати пенсії пенсіонер обирає самостійно. Крім того, обраний спосіб виплати пенсіонер може змінити за власним бажанням. Потрібно лише подати заяву. Як це зробити максимально просто та зручно для пенсіонерів?

 

   

Якщо пенсіонер обирає спосіб особистого подання заяви до пенсійної служби, то він має дотриматися такого порядку дій:

  • обрати відділ обслуговування громадян (сервісний центр), який є максимально зручний територіально;
  • мати при собі паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
  • документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;
  • заяву про виплату пенсії або грошової допомоги (у разі обрання виплати через банк)...
Докладніше

До уваги роботодавців: коригуємо заяви-розрахунки правильно!

 

 

Щоб отримати фінансування “лікарняних” (для виплати у подальшому працівнику) роботодавець має подати до Пенсійного фонду України заяву-розрахунок з інформацією про нараховані застрахованій особі кошти. Але після того, як заяві-розрахунку страхувальника, яка подана в особистому кабінеті через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, надано статус  “Оплачено”, може з’явитись необхідність коригування заяви-розрахунку, тобто внесення до неї даних на збільшення або зменшення сум. Як сформувати та подати коригуючу заяву-розрахунок у кабінеті страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України?

Варіанти коригування

Зміна суми: “Коригування збільшення” ‒ це отримання додаткового фінансування (дозамовлення) або “Коригування зменшення” ‒ повернення вже отриманих сум.

Зміна інших параметнрів (не суми):  “Коригування інших параметрів” ‒ виправлення інформації про застраховану особу, зміна кількості страхового стажу, зазначення пільги ліквідаторам аварії на ЧАЕС, реквізити “лікарняного”, причину непрацездатності (для паперових листків непрацездатності) тощо.

Де сформувати коригуючу заяву-розрахунок?

Усі коригування відбуваються на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) шляхом створення нової заяви-розрахунку з ознакою “коригуюча”.

Алгоритм створення коригуючої заяви-розрахунку:

  1. При створенні коригуючих заяв-розрахунків страхувальнику потрібно підкріпити скановану копію листа, створеного в довільній формі, з детальним описом причини виникнення помилки.
  2. У листі вказати прізвище, ім’я, по батькові та ідентифікаційний код застрахованої особи, номер та період листка непрацездатності, за яким проводиться коригування, номер та дату заяви-розрахунку, яка коригується.
  3. Якщо тип коригування заяви-розрахунку “Коригування збільшення”, то підкріплюється сканований лист з поясненням, якщо “Коригування зменшення” ‒ підкріплюється сканований лист з поясненням та сканована копія платіжного доручення про повернення коштів до Пенсійного фонду України.

  

 

Антоніна ТОРШИНА,

начальник управління пенсійного забезпечення,

надання страхових виплат, соціальних послуг,

житлових субсидій та пільг головного управління

Пенсійного фонду України в Кіровоградській області

У жовтні щочетверга на прямому зв’язку пенсійна служба області

Щочетверга з 11.00 до 12.00 у головному управлінні за номером “гарячої” лінії (0522) 33-04-41 роз’яснення та консультації з питань, що належать до сфери діяльності Пенсійного фонду України, надають керівники структурних підрозділів.

 

 

Так, у жовтні додзвонювачів консультуватимуть:

05 жовтня 2023 року – начальник управління обслуговування громадян Світлана РИНДІНА;

12 жовтня 2023 року – заступник начальника управління начальник відділу методології та організації роботи із застосування пенсійного законодавства управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг Інна РАТУШНА;

19 жовтня 2023 року – заступник начальника управління начальник відділу методології та звітності управління з питань виплат Наталя БУТКОВСЬКА;

26 жовтня 2023 року заступник начальника головного управління Інна МАКСИМЕНКО.

                                                                                    

Нагадуємо, що у головному управлінні Пенсійного фонду України в Кіровоградській області ЩОДНЯ діють прямі телефонні “гарячі” лінії. Фахівці управління обслуговування громадян за номерами (0522) 33-04-41, 050-874-28-63, 097-988-98-68 оперативно нададуть вичерпну інформацію з питань пенсійного та соціального спрямування.

 

Людмила СОРОКА,

начальник управління адміністративного забезпечення

головного управління Пенсійного фонду України

в Кіровоградській області

Пенсіонерам важливо пам’ятати про необхідність ідентифікації (підтвердження) особи

Якщо пенсіонер отримує пенсію на банківську картку, строк дії якої перевищує один рік, і при цьому протягом року не знімає з неї гроші, ‒ це сигнал для Пенсійного фонду України (далі ‒ ПФУ) про можливі проблеми отримання особою коштів: наприклад, смерть пенсіонера, про яку ніхто не повідомив, неможливість отримання кошти через воєнні дії тощо.

 

 

Уповноважений банк повідомляє ПФУ про те, що пенсіонер не здійснював зняття коштів, тобто спостерігається відсутність видаткових операцій, і не приходив до банківської установи для ідентифікації. І ПФУ припиняє перераховувати кошти на цю банківську картку, натомість продовжує проводити виплату, але через призначеного оператора поштового зв’язку за зазначеним у заяві місцем фактичного проживання одержувача в населеному пункті у межах України.

Що в такому випадку робити пенсіонеру, щоб відновити виплату коштів на банківську картку? Необхідно ідентифікуватися, тобто підтвердити свою особу.

Буває фізична ідентифікація: коли пенсіонер особисто приходить до сервісного центру ПФУ і на підставі пред’явленого (в обов’язковому порядку) паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу і підтверджує її вік, та визначеного законодавством документа, в якому зазначено відомості про місце її проживання, підтверджує свою особу.

Також відтепер до фізичної ідентифікації (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 08.08.2023 № 837) прирівнюється:

  • авторизація в особистому електронному кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою віддаленого кваліфікованого електронного підпису “Дія. Підпис” (“Дія ID”), створеного за допомогою мобільного додатка Єдиного державного вебпорталу електронних послуг;
  • посвідчення в установленому порядку за зверненням одержувача, який тимчасово проживає за кордоном, відповідною закордонною дипломатичною установою України факту, що особа є живою.

А що робити, якщо особа і хотіла б прийти особисто, проте не має такої можливості через неможливість виїхати з тимчасово окупованої території? На даний час ПФУ розробляє порядок проведення ідентифікації та верифікації особи за допомогою відеоконференцзв’язку із дотриманням законодавства у сфері електронних довірчих послуг. Під час сеансу такого відеоконференцзв’язку пред’являтимуться документи, що посвідчують особу, відповідно до порядку, визначеного правлінням Пенсійного фонду України за погодженням із Мінсоцполітики та Мінцифри.

Світлана Риндіна,

начальник управління обслуговування громадян

головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області

Чому деякі захисники вже отримали виплати до Дня Незалежності, а деякі ‒ ні?

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів від 21.07.23 № 754 “Деякі питання соціального захисту ветеранів війни та жертв нацистських переслідувань” одноразова грошова виплата ветеранам війни, учасникам бойових дій, особам з інвалідністю внаслідок війни, громадянам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною та членам сімей загиблих Захисників і Захисниць України виплачуватиметься до Дня Незалежності України.

 

 

Виплати передбачені у різних розмірах (від 450 до 3 100 грн) та різними шляхами ‒ залежить від категорії осіб, які мають право на отримання даної грошової виплати.

Перша категорія отримувачів одноразової грошової допомоги до Дня Незалежності України ‒ якщо особа є пенсіонером. Такі громадяни отримали виплату разом із серпневою пенсією, без додаткового звернення: 10 855 пенсіонерів Кіровоградщини вже отримали грошову виплату на суму 13,14 млн грн.

Друга категорія отримувачів: особи, які не є пенсіонерами, і наразі перебувають на службі в силових структурах та відомствах, в установах виконання покарань та слідчих ізоляторах.

Виплати даній категорії ветеранів будуть забезпечені за місцем проходження служби після подачі установами силових структур відповідних заявок до головного управління. Станом на 11.09.2023 заявки подали 38 відомств щодо 5 939 осіб на суму 5,97 млн грн.

Звертаємо увагу, що термін подання військовими частинами та установами силових структур заявок на виплату одноразової грошової допомоги до Дня Незалежності України ‒ до 10.2023.

Третя категорія отримувачів одноразової грошової допомоги до Дня Незалежності України ‒ якщо захисник не є пенсіонером і не перебуває на службі в силових міністерствах та відомствах, в установах виконання покарань та слідчих ізоляторах, то для отримання грошової виплати йому необхідно звернутись до будь-якого сервісного центру особисто, написати заяву та пред’явити документи, що посвідчують особу та її статус, а також номер поточного банківського рахунку, на якій буде здійснено виплату одноразової грошової допомоги. Станом на 11.09.2023 до сервісних центрів звернулося 447 осіб. Термін прийому заявок на отримання виплати від осіб, що звернулися до сервісних центрів, ‒ до 01.11.2023.

 

Антоніна ТОРШИНА,

начальник управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат,

соціальних послуг, житлових субсидій та пільг головного управління

Пенсійного фонду України в Кіровоградській області

←  повернутися 1 2 3 4 далі →
    Маєте проблеми зору?
    Оберіть зручний формат:

    A-    A    A+  Увімкнути альтернативну версію сайту


Опитування




Корисні ресурси






    Офіційне інтернет-представництво Президента України


    Верховна Рада України


    Законодавство України


    Кабінет Міністрів України


    Кіровоградська ОДА


    Кіровоградська обласна рада