Навігація

Архів новин

Вхід

Офіційний сайт Добровеличківської селищної ради » Звернення громадян » Інформація про роботу із зверненнями громадян

Аналітична довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2023 рік

Аналітична  довідка  про підсумки роботи із зверненнями громадян

 за 2023  рік.

 

Всього до селищної ради за 2023 рік надійшло 139 звернень, що на 19 звернень більше ніж за 2022 рік, з них 89 звернень  надійшло поштою, 46 звернень від громадян, які побували на особистому прийомі у керівництва селищної ради та 4- телефонна гаряча лінія селищного голови.

  

Протягом 2023 року звернення громадян через Офіс Президента України, Верховну Раду України, Кабінет Міністрів України не надходили.

   

За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до селищної ради через органи влади, становить 43, що на 26 звернень менше у порівнянні з 2022 роком. Із 43 звернень: 13 - через Кіровоградський регіональний контактний центр, через Урядову гарячу лінію - 30 звернень.

   

За аналізований період надійшло 10 колективних звернень (2022 р.- 6). З урахуванням колективних звернень до селищної ради звернулися 190 громадян (2022 р.- 163), що на 27 більше в порівнянні з минулим роком.

   

Протягом 2023 року на розгляд до селищної ради надійшло 3 повторні звернення.

   

У зверненнях громадян порушено 139 питань.

За змістом порушених питань:

аграрної політики і земельних відносин - 10 звернень ( 2022 рік-11)

транспорт і зв'язок - 2 ( 2022 рік-0)

Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво - 1 ( 2022 рік-1)

комунального господарства - 19 звернень ( 2022 рік-19)

житлової політики -19 звернень ( 2022 рік-9)

соціальної політики, соціального захисту населення - 34 звернень (2022 рік - 45)

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації - 7 звернень (2022 рік-1)

охорона здоров’я - 6 звернень ( 2022 рік-4)

праця і заробітна плата - 2 звернень ( 2022 рік-6)

освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та  інтелектуальної -  5 звернень(  2022 рік-6)

сімейна та ґендерна політика. Захист прав дітей - 2 (2022 рік-0)

культура та культурна спадщина -1 звернення ( 2022 рік-2)

екологія та природні ресурси-1 звернення ( 2022 рік-0)

діяльність органів місцевого самоврядування - 1 звернення ( 2022 рік-1)

діяльність місцевих органів виконавчої влади - 2 звернення ( 2022 рік-1)

інші питання -27 звернень ( 2022 рік-14)

   

Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, що надійшли до селищної ради у 2023 році: заяв – 136, скарг-3.

   

Із 139 звернень за категоріями авторів надійшло від:

від осіб з інвалідністю I,II, III групи -8 (2022 рік-10);

від одиноких матерів -3 (2022 рік-2);

від багатодітних сімей - 4 (2022 рік-2);

від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС-1(2022 рік-0).

    

Звернення окремих категорій громадян (Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці, Героїв України та осіб з інвалідністю внаслідок Другої світової війни протягом 2023 року до селищної ради  не надходили.

   

На розгляд до селищної ради протягом 2023 року надійшло 20 звернень від пенсіонерів (2022 рік - 19),безробітних -18( 2022 рік - 5), військовослужбовців - 3 (2022 рік - 0), працівників бюджетної сфери - 1 (2022 рік - 0), підприємців-1 (2022 рік - 0).

   

Із 139 звернень, що надійшли на розгляд до селищної ради, вирішено позитивно 70, надані роз’яснення по 66, три перебувають на розгляді.

   

Особистий прийом громадян керівництвом селищної ради проводився відповідно до графіка. Розпорядженням селищного голови від 04 січня 2023 року № 1-р  затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом Добровеличківської селищної ради та старостів старостинських округів в новій редакції. Графіком передбачено проведення щоденних прийомів громадян з 8 до 12 години, головою селищної ради щовівторка та щочетверга з 8 до 12 години.

   

Затверджено графік виїзного особистого прийому громадян керівництвом селищної ради по старостинським округам. Жителі старостинських округів вирішують нагальні питання на особистому прийомі у старост громади.

   

На особистому прийомі у селищного голови зареєстровано за вказаний період 46 звернень, з них 2 на особистому виїзному прийомі.

    

Розпорядженням селищного голови  від 09 лютого 2023 року №14-р «Про телефонну «гарячу лінію» Добровеличківського селищного голови» затверджено Порядок розгляду звернень громадян, які надходитимуть на телефонну « гарячу лінію» Добровеличківського селищного голови в новій редакції. За телефонним номером 5 12 68 громадяни мають можливість оперативно отримати роз’яснення на актуальні питання.

    

На «гарячу лінію» селищного голови  звернулося четверо громадян.

   

Протягом 2023 року факти порушень посадовими особами органів місцевого самоврядування положень Закону України «Про звернення громадян», не вирішення порушених у зверненнях громадян обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу, посадової чи службової особи, що призвело до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня відсутні.

   

Стан розгляду звернень громадян щокварталу аналізується на засіданнях виконавчого комітету  селищної ради з прийняттям відповідних рішень. 26 січня 2023 року на засіданні виконавчого комітету заслухано інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2022 рік та прийнято рішення № 1 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2022 рік». 11 квітня 2023 року розглянуто питання про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до селищної ради за перший квартал 2023 року та прийнято рішення №57. 27 липня 2023 року розглянуто питання про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до селищної ради за перше півріччя 2023 року та прийнято рішення №115. 10 листопада 2023 року розглянуто питання «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за третій  квартал 2023 року» та  прийнято рішення №189.

     

Проводиться щоденний моніторинг звернень громадян, постійне впровадження заходів щодо виявлення проблемних питань населення громади з метою упередження надходжень повторних та неодноразових звернень.

   

Діяльність селищної ради щодо розгляду звернень громадян  висвітлюється на офіційному веб-сайті селищної ради в розділі «Звернення громадян».

   

На офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва селищної ради. За  2023 рік на адресу селищної ради надійшло одне електронне звернення.

    

Селищною радою забезпечено влаштування засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до адміністративного приміщення селищної ради.

     

Для розгляду ряду заяв, які потребують  обстеження за місцем проживання, розпорядженням селищного голови створюються комісії для розгляду порушених у зверненнях питань. За результатами розгляду складаються акти та надсилаються заявникам. Заявники залучаються до участі у перевірці поданих ними заяв.

 

 

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за третій квартал 2023 року

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян

за  третій квартал  2023 року

 

Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативних актів.

Протягом  січня-вересня  2023 року до селищної ради на розгляд надійшло 102 звернення. Серед них  9  колективних , 93 індивідуальних . Всього звернулося   148 громадян .

Розпорядженням селищного голови від 02 лютого 2022 року №17-р затверджено Порядок особистого прийому громадян у Добровеличківській селищній раді.

Розпорядженням селищного голови від 04 січня  2023 року № 1-р  затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом  Добровеличківської селищної ради та старостів старостинських округів в новій редакції. На особистому прийомі у селищного голови зареєстровано за вказаний період 31 звернення.

Через Регіональний контактний центр звернулося 10 громадян, через Урядову гарячу лінію -22  громадянина.

За категоріями авторів звернень:

від осіб з інвалідністю I,II, III групи -5;

від одиноких матерів -2;

від багатодітних сімей-3.

Найчастіше у звітному періоді громадяни порушували у своїх зверненнях питання соціальної політики, соціального захисту населення -
23 звернень. Серед них найбільше питань щодо надання матеріальної  та гуманітарної допомоги.

На другому місці знаходяться питання роботи комунального господарства -17 звернень та житлової політики -17 звернень. Громадяни зверталися з питанням санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій, порушення житлового законодавства.

Також громадяни зверталися з питаннями: аграрна політика і земельні відносини- 8 звернень, транспорт і зв'язок -2 звернення,  освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та  інтелектуальної власності –
5 звернень, діяльність місцевих органів виконавчої влади  – 1 звернення, праця і заробітна плата -1,охорона здоров”я -5, екологія та природні ресурси -1,сімейна та гендерна політика -2,забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації -5, інші питання -15.

Розпорядженням селищного голови  від 09 лютого 2023 року
№14-р «Про телефонну «гарячу лінію» Добровеличківського селищного голови» затверджено Порядок розгляду звернень громадян, які надходитимуть на телефонну «гарячу лінію» Добровеличківського селищного голови в новій редакції. На «гарячу лінію» селищного голови  звернулося троє громадян.

Усі звернення, що надходять до селищної ради розглядаються її керівництвом та даються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду. Усі звернення розглядались об’єктивно та своєчасно.

Порушення термінів розгляду звернень громадян за аналізований період не допущено, на всі звернення надані обґрунтовані та вичерпні відповіді. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються члени сімей учасників бойових дій, які загинули під час захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності держави, військовослужбовців ЗСУ, які захищали  або захищають Україну, членів їх сімей, ветеранів війни та праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Керівництвом селищної ради взято під особистий контроль розгляд звернень громадян та проведення першочергового особистого прийому  Героїв Радянського Союзу,  Героїв  Соціалістичної  Праці, осіб з інвалідністю внаслідок війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати - героїня».

Забезпечено оперативний розгляд звернень, які надходять через     урядову   «гарячу» лінію та через Кіровоградський регіональний контактний центр та своєчасне інформування заявників про результати розгляду з наданням копій відповідей регіональному контактному центру.

Стан розгляду звернень громадян щокварталу аналізується на засіданнях виконавчого комітету  селищної ради з прийняттям відповідних рішень.
26 січня 2023 року на засіданні виконавчого комітету заслухано інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2022 рік та прийнято рішення № 1 « Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2022 рік».
11 квітня   2023 року розглянуто питання  про   стан розгляду звернень громадян, що надійшли до селищної ради  за перший квартал 2023 року та прийнято рішення №57. 27 липня 2023 року розглянуто питання про   стан розгляду звернень громадян, що надійшли до селищної ради  за перше півріччя
2023 року та прийнято рішення №115.

Проводиться щоденний моніторинг звернень громадян, постійне впровадження заходів щодо виявлення проблемних питань населення громади з метою упередження надходжень повторних та неодноразових звернень.

Діяльність селищної ради щодо розгляду звернень громадян  висвітлюється на офіційному веб-сайті селищної ради в розділі «Звернення громадян».

На офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва селищної ради. За січень - вересень 2023 року на адресу селищної ради надійшло одне електронне звернення.

Селищною радою забезпечено влаштування засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до адміністративного приміщення селищної ради.

Для розгляду ряду заяв, які потребують  обстеження за місцем проживання розпорядженням селищного голови створюються комісії для розгляду порушених у зверненнях питань. За результатами розгляду складаються акти та надсилаються заявникам. Заявники залучаються до участі у перевірці поданих ними  заяв.

 

 

 

 

 

 

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2023 року

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями

громадян за перше півріччя 2023 року

 

Протягом  січня-червня  2023 року до селищної ради на розгляд надійшло 59 звернень, серед них  7  колективних, 52 індивідуальних . Всього звернулося   100  громадян .

Розпорядженням селищного голови від 02 лютого 2022 року №17-р затверджено Порядок особистого прийому громадян у Добровеличківській селищній раді.

Розпорядженням селищного голови від 04 січня  2023 року № 1-р  затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом  Добровеличківської селищної ради та старостів старостинських округів в новій редакції. На особистому прийомі у селищного голови зареєстровано за вказаний період 19 звернень.

  

Через Регіональний контактний центр звернулося 8 громадян, через Урядову гарячу лінію -15  громадян.

За категоріями авторів звернень:

від осіб з інвалідністю I,II, III групи -3;

від одиноких матерів -1;

від багатодітних сімей-2.

Найчастіше у звітному періоді громадяни порушували у своїх зверненнях питання соціальної політики, соціального захисту населення - 16 звернень. Серед них найбільше питань щодо надання матеріальної  та гуманітарної допомоги.

На другому місці знаходяться питання роботи комунального господарства -12 звернень. Громадяни зверталися з питанням санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій.

Також громадяни зверталися з питаннями: аграрна політика і земельні відносини- 6 звернень, транспорт і зв'язок -1 звернення, житлова політика- 9 звернень, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та  інтелектуальної власності – 2 звернення, діяльність місцевих органів виконавчої влади  – 1 звернення, праця і заробітна плата -1,охорона здоров”я -2, екологія та природні ресурси -1,сімейна та гендерна політика -2,забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації -1,інші питання -5      

Розпорядженням селищного голови  від 09 лютого 2023 року №14-р « Про телефонну «гарячу лінію» Добровеличківського селищного голови» затверджено Порядок розгляду звернень громадян, які надходимуть на телефонну « гарячу лінію» Добровеличківського селищного голови в новій редакції.

Усі звернення, що надходять до селищної ради розглядаються  керівництвом та даються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду. Усі звернення розглядались об’єктивно та своєчасно.

Порушення термінів розгляду звернень громадян за аналізований період не допущено, на всі звернення надані обґрунтовані та вичерпні відповіді. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються члени сімей учасників бойових дій, які загинули   під час захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності держави, військовослужбовців ЗСУ, які захищали  або захищають Україну, членів їх сімей, ветеранів війни та праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Керівництвом селищної ради взято під особистий контроль розгляд звернень громадян та проведення першочергового особистого прийому  Героів Радянського Союзу, Героів Соціалістичної Праці, осіб з інвалідністю внаслідок війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України « Мати- героїня».

Забезпечено оперативний розгляд звернень, які надходять через урядову     «гарячу» лінію , через Кіровоградський регіональний контактний центр  та своєчасне інформування заявників про результати розгляду з наданням копій відповідей  Кіровоградському регіональному контактному центру.

Стан розгляду звернень громадян щокварталу аналізується на засіданнях виконавчого комітету  селищної ради з прийняттям відповідних рішень. 26 січня 2023 року на засіданні виконавчого комітету заслухано інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2022 рік та прийнято рішення № 1 « Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2022 рік». 11 квітня   2023 року розглянуто питання  про   стан розгляду звернень громадян, що надійшли до селищної ради  за перший квартал 2023 року та прийнято рішення №57.    

Проводиться щоденний моніторинг звернень громадян, постійне впровадження заходів щодо виявлення проблемних питань населення громади з метою упередження надходжень повторних та неодноразових звернень.

Діяльність селищної ради щодо розгляду звернень громадян  висвітлюється на офіційному веб-сайті селищної ради в розділі «Звернення громадян».

На офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва селищної ради. За січень - червень  2023 року на адресу селищної ради надійшло одне електронне звернення.

Селищною радою забезпечено влаштування засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до адміністративного приміщення селищної ради.

З метою вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, підвищення її результативності, на виконання Закону України «Про звернення громадян», керуючись статтею 38 Закону України  “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет селищної ради

 

 

 

 

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перший квартал 2023 року

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями

громадян за перший квартал 2023 року

 

Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативних актів.

 

Протягом першого кварталу 2023 року до селищної ради на розгляд надійшло 29  звернень, серед них  3 колективних, 26 індивідуальних. Всього звернулося 36 громадян.

 

Розпорядженням селищного голови від 02 лютого 2022 року №17-р затверджено Порядок особистого прийому громадян у Добровеличківській селищній раді.

 

Розпорядженням селищного голови від 04 січня 2023 року № 1-р  затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом Добровеличківської селищної ради та старостів старостинських округів в новій редакції. На особистому прийомі у селищного голови зареєстровано за вказаний період 8 звернень.

 

Через Регіональний контактний центр звернулося 4 громадян, через Урядову гарячу лінію -11  громадян.

 

За категоріями авторів звернень:

  • від осіб з інвалідністю I,II, III групи -2;
  • від одиноких матерів -1;
  • від багатодітних сімей-1.
  • Найчастіше у звітному періоді громадяни порушували у своїх зверненнях питання соціальної політики, соціального захисту населення - 12 звернень. Серед них найбільше питань щодо надання матеріальної  та гуманітарної допомоги.

 

На другому місці знаходяться питання роботи комунального господарства -7 звернень. Громадяни зверталися з питанням санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій.

 

Також громадяни зверталися з питаннями: аграрна політика і земельні відносини- 3 звернення, транспорт і зв'язок-1 звернення, житлова політика - 3 звернення, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та  інтелектуальної власності - 1звернення, діяльність органів місцевого самоврядування – 1 звернення, інші питання - 1.

 

Розпорядженням селищного голови від 09 лютого 2023 року №14-р «Про телефонну «гарячу лінію» Добровеличківського селищного голови» затверджено Порядок розгляду звернень громадян, які надходимуть на телефонну «гарячу лінію» Добровеличківського селищного голови в новій редакції.

 

Усі звернення, що надходять до селищної ради розглядаються  керівництвом та даються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду. Усі звернення розглядались об’єктивно та своєчасно.

 

Порушення термінів розгляду звернень громадян за аналізований період не допущено, на всі звернення надані обґрунтовані та вичерпні відповіді. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються члени сімей учасників бойових дій, які загинули   під час захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності держави, військовослужбовців ЗСУ, які захищали  або захищають Україну, членів їх сімей, ветеранів війни та праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

 

Керівництвом селищної ради взято під особистий контроль розгляд звернень громадян та проведення першочергового особистого прийому Героів Радянського Союзу, Героів Соціалістичної Праці, осіб з інвалідністю внаслідок війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати- героїня».

 

Забезпечено оперативний розгляд звернень, які надходять через урядову «гарячу» лінію, через Кіровоградський регіональний контактний центр та своєчасне інформування заявників про результати розгляду з наданням копій відповідей  Кіровоградському регіональному контактному центру.

 

Стан розгляду звернень громадян щокварталу аналізується на засіданнях виконавчого комітету  селищної ради з прийняттям відповідних рішень. 26 січня 2023 року на засіданні виконавчого комітету заслухано інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2022 рік та прийнято рішення № 1 « Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2022 рік».

 

Проводиться щоденний моніторинг звернень громадян, постійне впровадження заходів щодо виявлення проблемних питань населення громади з метою упередження надходжень повторних та неодноразових звернень.

 

Діяльність селищної ради щодо розгляду звернень громадян висвітлюється на офіційному веб-сайті селищної ради в розділі «Звернення громадян».

 

На офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва селищної ради. За січень - березень  2023 року на адресу селищної ради електронні звернення не надходили.

Аналітична довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2022 рік

Всього до селищної ради за 2022 рік надійшло 120 звернень, що на 94 звернення менше  ніж за 2021  рік, з них 96 звернень  надійшло поштою, 24 звернення від громадян, які побували на особистому прийомі у керівництва селищної ради.

Протягом 2022 року звернення громадян через Офіс Президента України, Верховну Раду України, Кабінет Міністрів України не надходили.

За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до селищної ради через органи влади, становить 69, що більше на 10 звернень у порівнянні з 2021 роком. Із 69 звернень: 1 надійшло через обласну державну адміністрацію, 38 - через Кіровоградський обласний контактний центр, з них через Урядову гарячу лінію - 30 звернень.

За аналізований період надійшло 6 колективних звернень (2021 р.- 26 ). З урахуванням колективних звернень до селищної ради звернулися 174 громадянина (2021 р.- 997), що на 823 менше в порівнянні з минулим роком.

Протягом 2022 року на розгляд до селищної ради надійшло 1 повторне звернення. 

У зверненнях громадян порушено 120 питань.

За змістом порушених питань:

аграрної політики і земельних відносин - 11 звернень

комунального господарства - 19 звернень

житлової політики -9 звернень

соціальної політики, соціального захисту населення- 45 звернень

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації - 1 звернення

охорона здоров”я - 4 звернень

 праця і заробітна плата - 6 звернень

освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та  інтелектуальної -  6  звернень

культура та культурна спадщина -1 звернення

діяльність органів місцевого самоврядування- 1 звернення

інші питання -17 звернень

Найбільше звернень надійшло від внутрішньо переміщених осіб щодо надання  гуманітарної допомоги.

Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, що надійшли до селищної ради у 2022 році:  заяв - 120 .

Із 120 звернень за категоріями авторів надійшло від:

 від осіб з інвалідністю I,II, III групи -10;

 від одиноких матерів -2

 від багатодітних сімей-2;

     Звернення окремих категорій громадян (Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці, Героїв України та осіб з інвалідністю внаслідок Другої світової війни протягом 2022 року до селищної ради  не надходили.

На розгляд до селищної ради протягом 2022 року надійшло 17 звернень від пенсіонерів, безробітних -6

Із 120 звернень, що надійшли на розгляд до селищної ради, вирішено позитивно 50, надані роз’яснення по 70.

Особистий прийом громадян керівництвом селищної ради проводився відповідно до графіка,   затвердженого розпорядженням селищного голови від 04 січня  2022 року № 1-р. В зв’язку з кадровими змінами  30 червня 2022 року  розпорядженням селищного голови № 79-р   внесено зміни до графіка.  Графіком передбачено проведення щоденних прийомів громадян  з 8 до 12 години, головою селищної ради щовівторка та щочетверга з 8 до 12 години.

На особистому прийомі у селищного голови зареєстровано за вказаний період 24 звернення.

Протягом  2022  року  факти порушень посадовими особами органів  місцевого самоврядування положень Закону України «Про звернення громадян», не вирішення порушених у зверненнях громадян обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу, посадової чи службової особи, що призвело до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня відсутні.

Стан розгляду звернень громадян щокварталу аналізується на засіданнях виконавчого комітету  селищної ради з прийняттям відповідних рішень. 27 січня 2022 року на засіданні виконавчого комітету заслухано інформацію про стан розгляду звернень громадян за 2021 рік та прийнято рішення № 1 « Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2021 рік».  28 липня 20212 року прийнято рішення №116 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за  перше півріччя 2022 року.

Діяльність селищної ради щодо розгляду звернень громадян  висвітлюється на офіційному веб-сайті селищної ради.

На офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва селищної ради. За січень - грудень  2022 року на адресу селищної ради електронні звернення не надходили.

Робота із зверненнями громадян в селищній раді проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2022 року

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями

громадян за перше півріччя 2022 року

 

Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативних актів.

Протягом  першого півріччя   2022 року до селищної ради на розгляд надійшло 56 звернень, серед них  2  колективних, всього звернулося   64 громадянина .

Розпорядженням селищного голови від 04 січня  2022 року № 1-р  затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами Добровеличківської селищної ради. В зв’язку з кадровими змінами  30 червня 2022 року  розпорядженням селищного голови № 79-р затверджено  внесено зміни до графіка. Графіком передбачено проведення щоденних прийомів громадян  з 8 до 12 години, головою селищної ради щовівторка та щочетверга з 8 до 12 години.

За перше півріччя  2022 року на особистому прийомі у селищного голови  побувало  16 громадян.

За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд  до  селищної  ради через органи влади, становить 26 , з них: 1 надійшло через обласну державну адміністрацію, 16 - через Кіровоградський обласний контактний центр, 9- через Урядову гарячу лінію .

 

Протягом  першого півріччя 2022 року  до селищної ради  надійшло одне повторне звернення на особистому прийомі у голови селищної ради.

Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, що надійшли до селищної ради у першому півріччі  2022  року:  скарг -1; заяв -54

Найчастіше у звітному періоді громадяни порушували у своїх зверненнях питання роботи комунального господарства -13 звернень, соціальна політика, соціальний захист населення – 10 звернень( серед них 7 звернень надання гуманітарної допомоги),  аграрної політики і земельних відносин -9 звернень.

Із 56 звернень за категоріями авторів надійшло від:

Осіб з інвалідністю 2 групи –1,

Багатодітна сімя-1

інші категорії – 54.

Із 56 звернень за соціальним станом авторів найбільше звернень надійшло від:

пенсіонерів-10,

безробітніх-1

інші-45.

     

Порушення термінів розгляду звернень громадян за аналізований період не допущено, на всі звернення надані обґрунтовані та вичерпні відповіді. Особлива увага приділяється вирішенню проблем з якими звертаються військовослужбовці,члени сімей військовослужбовців, внутрішньо переміщені особи, ветерани війни та праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

     

Діяльність селищної ради щодо розгляду звернень громадян  висвітлюється на офіційному веб-сайті селищної ради.

На офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва селищної ради. За перше півріччя   2022 року на адресу селищної ради електронні звернення не надходили.

Добровеличківська селищна рада постійно працює над вдосконаленням роботи із зверненнями громадян, вивчає причини, що їх породжують, вживає заходів щодо їх усунення.

 

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2021 рік

Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадянза 2021 рік

 

Всього до селищної ради за 2021 рік надійшло 214 звернень, що на 119 звернень більше  ніж за 2020 рік, з них 158 звернень  надійшло поштою, 56 звернень від громадян, які побували на особистому прийомі у керівництва селищної ради.

Протягом 2021 року звернення громадян через Офіс Президента України, Верховну Раду України, Кабінет Міністрів України не надходили.

За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до селищної ради через органи влади, становить 59, що більше на 33 звернення у порівнянні з 2020 роком. Із 59 звернень: 2 надійшло через обласну державну адміністрацію, 17 - через Кіровоградський обласний контактний центр, з них через Урядову гарячу лінію - 40 звернення.

За аналізований період надійшло 26 колективних звернень (2020 р.- 17 ). З урахуванням колективних звернень до селищної ради звернулися 997 громадянина (2020 р.- 382), що на 615 більше в порівнянні з минулим роком.

Протягом 2021 року на розгляд до селищної ради надійшло 2 повторні звернення. 

У зверненнях громадян порушено 214 питань.

За змістом порушених питань:

  • аграрної політики і земельних відносин (28%);
  • комунального господарства (18 %);
  • соціальної політики, соціального захисту населення (8%);
  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації ( 6%);
  • охорона здоров”я (7%);
  • праця і заробітна плата ( 6%);
  • освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та  інтелектуальної власності (4%); 
  • охорона праці та промислова безпека (1%);
  • економічна , цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (1%);
  • транспорт і зв'язок (3%)4;
  • культура та культурна спадщина (1%);
  • діяльність органів місцевого самоврядування ( 1%);
  • інші питання ( 16%).

Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, що надійшли до селищної ради у 2021 році: пропозицій - 2, скарг -3; заяв - 209 .

Із 214 звернень за категоріями авторів надійшло від:

  •  від учасників бойових дій- 2;
  •  від осіб з інвалідністю I,II, III групи -8;
  •  від одиноких матерів -1;
  •  від багатодітних сімей-2;
  •  від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС-1.

Основні питання, що порушують дані категорії заявників, це питання аграрної політики і земельних відносин та соціальної політики, соціального захисту населення.

Звернення окремих категорій громадян (Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці, Героїв України та осіб з інвалідністю внаслідок Другої світової війни протягом 2021 року до селищної ради  не надходили.

На розгляд до селищної ради протягом 2021 року надійшло 33 звернення від пенсіонерів. Основними питаннями, що порушуються даними категоріями заявників є:

аграрної політики і земельних відносин (отримання земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства, встановлення меж земельних ділянок);

комунального господарства (відновлення водопостачання, прибирання сміття сусідами на прибудинковій території, надання допомоги в косінні бур’яна на присадибній  земельній ділянці).

Працівників бюджетної сфери звернулося - 1,державних службовців-2, підприємців-1, журналістів-1.

Із 214 звернень, що надійшли на розгляд до селищної ради, вирішено позитивно 51, надані роз’яснення по 156, перебувають на розгляді 7  звернень, у яких відмовлено – відсутні.   

Особистий прийом громадян керівництвом селищної ради проводився відповідно до графіка, затвердженого розпорядженням селищного голови  від 10 грудня  2020 року № 213-р. На особистому прийомі у селищного голови зареєстровано за вказаний період 56 звернень.  

Протягом 2021 року факти порушень посадовими особами органів  місцевого самоврядування положень Закону України «Про звернення громадян», не вирішення порушених у зверненнях громадян обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу, посадової чи службової особи, що призвело до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня відсутні.

Стан розгляду звернень громадян щокварталу аналізується на засіданнях виконавчого комітету  селищної ради з прийняттям відповідних рішень. 22 січня 2021 року на засіданні виконавчого комітету заслухано інформацію про стан розгляду звернень громадян за 2020 рік та прийнято рішення № 5 « Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2020 рік». В квітні місяці  заслухано  інформацію про   стан розгляду звернень громадян, що надійшли до селищної ради  за перший квартал 2021 року. 27 серпня 2021 року прийнято рішення №127 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за  перше півріччя 2021 року». На розгляд виконкому, який відбудеться в січні 2022 року  підготовлено звіт про стан розгляду звернень громадян за 2021 рік.

На нарадах у голови селищної ради з старостами територій, керівниками структурних підрозділів апарату селищної ради, керівниками комунальних закладів селищної ради постійно здійснюється моніторинг звернень щодо виявлення найбільш актуальних порушених питань.

Діяльність селищної ради щодо розгляду звернень громадян  висвітлюється на офіційному веб-сайті селищної ради, зокрема : у січні 2021 року оприлюднено довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2020 рік, у квітні -  про підсумки роботи із зверненнями громадян за  перший квартал 2021 року, у липні-  про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2021 року.

На офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва селищної ради. За січень - грудень  2021 року на адресу селищної ради електронні звернення не надходили.

Робота із зверненнями громадян в селищній раді проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.

 

 

 

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2021 року

Робота із зверненнями громадян  в Добровеличківській селищній раді проводиться  відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативних актів.

Протягом  першого півріччя   2021 року до селищної ради на розгляд надійшло 118 звернень, серед них  19  колективних, всього звернулося   797 громадянина .

Розпорядженням селищного голови від 10 грудня  2020 року № 213-р  затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами Добровеличківської селищної ради. Графіком передбачено проведення щоденних прийомів громадян  з 8 до 12 години, головою селищної ради щовівторка та щочетверга з 8 до 12 години.

За перше півріччя 2021 року на особистому прийомі у селищного голови  побувало  26 громадян.

За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд  до  селищної  ради через органи влади, становить 11 , з них: 1 надійшло через обласну державну адміністрацію, 2 - через Кіровоградський обласний контактний центр, 8- через Урядову гарячу лінію .

 

Протягом  першого півріччя 2021 року надійшло до селищної ради 1 повторне звернення.

Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, що надійшли до селищної ради у першому півріччі  2021 року: пропозицій  -2, скарг -3; заяв - 113

Найчастіше у звітному періоді громадяни порушували у своїх зверненнях питання аграрної політики і земельних відносин (24%),роботи комунального господарства (17 %),  соціальна політика, соціальний захист населення (8%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації ( 7%),освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та  інтелектуальної власності (6%), охорона здоров”я (6%), культура та культурна спадщина (3%), праця і заробітна плата ( 5%), охорона праці та промислова безпека (2%), економічна , цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (2%), транспорт і зв'язок (3%),  , туризм (3%), інші питання ( 14%).

Із 118 звернень за категоріями авторів надійшло від:

учасник бойових дій –2,

особа з інвалідністю 2 групи -1,

особа з інвалідністю 3 групи -1,

одинока мати-1

інші категорії – 113.

Із 118 звернень за соціальним станом авторів найбільше звернень надійшло від:

пенсіонерів-22,

працівників бюджетної сфери – 1,

державних службовців-2,

підприємців-1,

журналістів-1,

інші-91.

       Порушення термінів розгляду звернень громадян за аналізований період не допущено, на всі звернення надані обґрунтовані та вичерпні відповіді. Особлива увага приділяється вирішенню проблем з якими звертаються члени сімей військовослужбовців, які загинули  в зоні  проведення антитерористичної операції на сході України, військовослужбовців, які брали або беруть участь у проведенні антитерористичної  операції на сході України, операції об’єднаних сил, членів їх сімей, ветеранів війни та праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

      Стан розгляду звернень громадян щокварталу аналізується на засіданнях виконавчого комітету  селищної ради з прийняттям відповідних рішень. 22 січня 2021 року на засіданні виконавчого комітету заслухано інформацію про стан розгляду звернень громадян за 2020 рік та прийнято рішення № 5 « Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2020 рік». В квітні місяці  заслухано  інформацію про   стан розгляду звернень громадян, що надійшли до селищної ради  за перший квартал 2021 року.

      Діяльність селищної ради щодо розгляду звернень громадян  висвітлюється на офіційному веб-сайті селищної ради.

       На офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва селищної ради. За перше півріччя   2021 року на адресу селищної ради електронні звернення не надходили.

Добровеличківська селищна рада постійно працює над вдосконаленням роботи із зверненнями громадян, вивчає причини, що їх породжують, вживає заходів щодо їх усунення.

 

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за перший квартал 2021 року

Про підсумки роботи із зверненнями  громадян

за  перший квартал 2021 року

 

 

Робота із зверненнями громадян в Добровеличківській районній раді проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативних актів.

      Протягом  першого кварталу   2021 року до селищної ради на розгляд надійшло 52 звернення, серед них  11  колективних, всього звернулося   322 громадянина .

     Розпорядженням селищного голови від 10 грудня  2020 року № 213-р  затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами Добровеличківської селищної ради. Графіком передбачено проведення щоденних прийомів громадян  з 8 до 12 години, головою селищної ради щовівторка та щочетверга з 8 до 12 години.

      За перший квартал 2021 року на особистому прийомі у селищного голови  побувало  15 громадян.

      За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд  до  селищної  ради через органи влади, становить 11 , з них: 1 надійшло через обласну державну адміністрацію, 2 - через Кіровоградський обласний контактний центр, 8- через Урядову гарячу лінію .

 

Протягом  першого кварталу 2021 року  до селищної ради  повторних звернень не надходило.

    Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, що надійшли до селищної ради у першому кварталі  2021 року: пропозицій  -2, скарг -3; заяв - 47

     Найчастіше у звітному періоді громадяни порушували у своїх зверненнях питання аграрної політики і земельних відносин (12%),роботи комунального господарства (14 %),  соціальна політика, соціальний захист населення (8%),освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та  інтелектуальної власності (12%), охорона здоров”я (4%), культура та культурна спадщина (2%), праця і заробітна плата ( 4%), охорона праці та промислова безпека (2%), економічна , цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (2%), транспорт і зв'язок (2%),  , туризм (3%), інші питання ( 27%).

Із 52 звернень за категоріями авторів надійшло від:

учасник бойових дій –1,

інші категорії – 51.

Із 52 звернень за соціальним станом авторів найбільше звернень надійшло від:

пенсіонерів-10,

працівників бюджетної сфери – 1,

державних службовців-1,

підприємців-1,

журналістів-1,

інші-38.

       Порушення термінів розгляду звернень громадян за аналізований період не допущено, на всі звернення надані обґрунтовані та вичерпні відповіді. Особлива увага приділяється вирішенню проблем з якими звертаються члени сімей військовослужбовців, які загинули  в зоні  проведення антитерористичної операції на сході України, військовослужбовців, які брали або беруть участь у проведенні антитерористичної  операції на сході України, операції об’єднаних сил, членів їх сімей, ветеранів війни та праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

      Діяльність селищної ради щодо розгляду звернень громадян  висвітлюється на офіційному веб-сайті селищної ради.

       На офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва селищної ради. За перший квартал   2021 року на адресу селищної ради електронні звернення не надходили.

Добровеличківська селищна рада постійно працює над вдосконаленням роботи із зверненнями громадян, вивчає причини, що їх породжують, вживає заходів щодо їх усунення.

 

 

Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2020 рік

Всього до селищної ради за 2020 рік надійшло 95 звернень, що на 3 звернення менше  ніж за 2019  рік, з них 79 звернень (83%) надійшло поштою, 16 (17%) звернень від громадян, які побували на особистому прийомі у керівництва селищної ради.

Протягом 2020 року звернення громадян через Офіс Президента України, Верховну Раду України, Кабінет Міністрів України не надходили.

За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до селищної ради через органи влади, становить 26, що більше на 12 звернень у порівнянні з 2019 роком. Із 26 звернень: 2 надійшло через обласну державну адміністрацію, 23 - через Кіровоградський обласний контактний центр, з них через Урядову гарячу лінію - 4 звернення, через Гарячу лінію голови обласної державної адміністрації -19.

За аналізований період надійшло 17 колективних звернень (2019 р. 10 ). З урахуванням колективних звернень до селищної ради звернулися 382 громадян (2019 р.- 347).

Протягом 2020 року повторні звернення на розгляд до селищної ради не надходили.

 

У зверненнях громадян порушено 95 питань.

За змістом порушених питань:

 

47 % - комунального господарства;

9% - екологія та природні ресурси;

6 % - аграрної політики і земельних відносин;

6% - забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації;

5% - соціальної політики. Соціального захисту населення;

5% - житлова політика;

5% - сімейна та тендерна політика. Захист прав дітей;

4% - освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності;

3% - охорони здоров”я;

1% - діяльність місцевих органів влади;

1% - праці і заробітної плати, охорони праці, промислової безпеки;

інші питання (8%).

 

Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, що надійшли до селищної ради у 2020 році: пропозицій  немає, скарг -2; заяв - 93 .

 

На розгляд до селищної ради протягом 2020 року найбільше звернень надійшло від жителів: селища Добровеличківка - 75, села Дружелюбівка Добровеличківського району -3, села Юр’ївка Добровеличківського району -1, села Мар’ївка Добровеличківського району -3,  села Варваро-Олександрівка Добровеличківського  району -3, села Гнатівка Добровеличківського  району -1, міста Помічна  Кіровоградської області -1, місто Кропивницький - 4, село Дмитро Білівка Миколаївської  області -1, село Ватутіне Харківської області -3.

 

Із 95 звернень за категоріями авторів надійшло від:

Особа з інвалідністю -1,

Учасник ліквідації наслідків аварії на  Чорнобильській АЕС – 1,

інші категорії - 93

Із 95 звернень за соціальним станом авторів найбільше звернень надійшло від:

пенсіонерів-12,

працівників бюджетної сфери – 2,

підприємців-2,

інші-79.

Основні питання, що порушують дані категорії заявників, це питання комунального господарства, екології та аграрної політики.

 

Звернення окремих категорій громадян (Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці, Героїв України та інвалідів Великої Вітчизняної війни) розглядаються у першочерговому порядку. Протягом 2020 року до селищної ради звернення від громадян даної категорії не надходили.

 

На розгляд до селищної ради протягом 2020 року надійшло 12 звернень від пенсіонерів. Основними питаннями, що порушуються даними категоріями заявників є:

аграрної політики і земельних відносин (отримання земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства, встановлення меж земельних ділянок);

комунального господарства (відновлення водопостачання, прибирання сміття сусідами на прибудинковій території, надання допомоги в косінні бур’яна на присадибній  земельній ділянці).

 

Із 95 звернень, що надійшли на розгляд до селищної ради, вирішено позитивно питання, порушені у 20 зверненнях (21%), надані роз’яснення по 68 (71%), перебувають на розгляді 7 (8 %) звернення, у яких відмовлено – відсутні.

Із 4 звернень на урядову телефонну «гарячу лінію»  роз’яснення надано по 4 (100%).

Із 19 звернень на Гарячу лінію голови обласної державної адміністрації задоволено 8 звернень (9%), роз’яснено по 11 (91%).

 

Особистий прийом громадян керівництвом селищної ради проводився відповідно до графіка, затвердженого розпорядженням селищного голови від  01 квітня 2019 року № 28-р «Про затвердження графіка особистого прийому громадян посадовими особами Добровеличківської селищної ради». Графіком  було передбачено проведення щоденних прийомів громадян  з 8 до 12 години

Всього на особистих прийомах керівницвом селищної ради протягом 2020 року розглянуто 16 звернень.

 

Протягом 2020 року на розгляд до селищної ради надійшло одне звернення з питань діяльності місцевих органів виконавчої влади .

 

Протягом 2020 року факти порушень посадовими особами органів  місцевого самоврядування положень Закону України «Про звернення громадян», не вирішення порушених у зверненнях громадян обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу, посадової чи службової особи, що призвело до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня відсутні.

 

Стан розгляду звернень громадян аналізувався на засіданнях виконкому селищної ради. Прийняті наступні рішення: від 25 червня 2020 року № 46 «Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до селищної ради за І півріччя 2020 року», від 30 вересням 2020 року № 83 «Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до селищної ради за дев’ять місяців  2020 року»

 

На нарадах у голови селищної ради з старостами територій, керівниками структурних підрозділів апарату селищної ради, керівниками комунальних закладів селищної ради постійно здійснюється моніторинг звернень щодо виявлення найбільш актуальних порушених питань.

На веб-сайті селищної ради надаються роз’яснення та консультації з найбільш актуальних питань, які порушують громадяни у своїх зверненнях, вносяться пропозиції стосовно шляхів їх розв’язання.

 

Діяльність селищної ради щодо розгляду звернень громадян  висвітлюється на офіційному веб-сайті селищної ради та на офіційній сторінці в соціальній мережі Facebook.

На офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва селищної ради. Протягом 2020 року на адресу селищної ради електронні звернення не надходили.

 

Робота із зверненнями громадян в селищній раді проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.

 

 

    Маєте проблеми зору?
    Оберіть зручний формат:

    A-    A    A+  Увімкнути альтернативну версію сайту


Опитування




Корисні ресурси






    Офіційне інтернет-представництво Президента України


    Верховна Рада України


    Законодавство України


    Кабінет Міністрів України


    Кіровоградська ОДА


    Кіровоградська обласна рада