Навігація

Архів новин

Вхід

Офіційний сайт Добровеличківської селищної ради » Звернення громадян » Інформація про роботу із зверненнями громадян » Аналітична довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2025 року

Аналітична довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2025 року

Аналітична довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян

за перше півріччя 2025 року

 

Протягом  звітного періоду до селищної ради на розгляд надійшло 86 звернень, серед них  7 колективних, 79 індивідуальних . Всього звернулося 221 громадянин.

 

Розпорядженням селищного голови від 02 лютого 2022 року №17-р затверджено Порядок особистого прийому громадян у Добровеличківській селищній раді.

 

Затверджено графік виїзного особистого прийому громадян керівництвом селищної ради по старостинським округам. Жителі старостинських округів вирішують  нагальні питання на особистому прийомі у старост  громади.

 

Розпорядженням селищного голови від 03 січня 2025 року № 1-р затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом Добровеличківської селищної ради та старостів старостинських округів в новій редакції.

 

Даний графік оприлюднено на офіційному сайті селищної ради та дошці оголошень в адміністративному приміщені селищної ради та старостинських округах громади.

 

На особистому прийомі у селищного голови зареєстровано за вказаний період 44 звернення, в тому числі на особистому прийомі - 28, на особистому виїзному - 16.

Через Регіональний контактний центр звернулося 3 громадян, через Урядову гарячу лінію -9 громадян, через обласну державну адміністрацію-1.

 

За категоріями авторів звернень: 

особа з інвалідністю 2 групи-3

внутрішньо переміщена особа-7

 

За соціальним станом:

Пенсіонерів-22

Працівник бюджетної сфери-1

Безробітніх-5

Підприємців-3

 

Найчастіше у звітному періоді громадяни порушували у своїх зверненнях питання соціальної політики, соціального захисту населення – 31 звернення, зокрема, надання матеріальної допомоги.

 

На другому місці знаходяться питання роботи комунального господарства - 15 звернень. Громадяни зверталися з питанням санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій.

 

Також громадяни зверталися з питаннями: аграрна політика і земельні відносини - 8 звернення, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 2 звернення, економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво -1, праця і заробітна плата - 2, житлова політика-6,екологія та природні ресурси-1,культура та культурна спадщина-7. інші питання - 12.

 

Розпорядженням селищного голови  від 09 лютого 2023 року №14-р «Про телефонну «гарячу лінію» Добровеличківського селищного голови» затверджено Порядок розгляду звернень громадян, які надходитимуть на телефонну «гарячу лінію» Добровеличківського селищного голови в новій редакції. Прийом дзвінків на телефонну «гарячу лінію» проводиться щосереди та щоп”ятниці з 10.00 до 12.00 . За аналізований період надійшло 5 звернень.

 

Усі звернення, що надходять до селищної ради розглядаються її керівництвом та даються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду. Усі звернення розглядались об’єктивно та своєчасно.

 

За аналізований період вирішено позитивно 40 звернень, дано роз”яснення по 42, на розгляді знаходяться 4 звернення.

 

На виконання статті 231 Закону України «Про звернення громадян» та  з метою забезпечення реалізації прав громадян на звернення до органів місцевого самоврядування, прийняття жителями громади участі у вирішенні питань місцевого значення селищною радою затверджено Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій, адресованих Добровеличківській селищній раді. За аналізований період петиції до селищної ради не подавалися.

 

Порушення термінів розгляду звернень громадян за аналізований період не допущено, на всі звернення надані обґрунтовані та вичерпні відповіді. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються члени сімей учасників бойових дій, які загинули   під час захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності держави, військовослужбовців ЗСУ, які захищали  або захищають Україну, членів їх сімей, ветеранів війни та праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Керівництвом селищної ради взято під особистий контроль розгляд звернень громадян та проведення першочергового особистого прийому  Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, осіб з інвалідністю внаслідок війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати- героїня».

 

Забезпечено оперативний розгляд звернень, які надходять через урядову «гарячу» лінію та через Кіровоградський регіональний контактний центр та своєчасне інформування заявників про результати розгляду з наданням копій відповідей регіональному контактному центру.

 

Стан розгляду звернень громадян щокварталу аналізується на засіданнях виконавчого комітету селищної ради з прийняттям відповідних рішень. 29 січня 2025 року на засіданні виконавчого комітету заслухано інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2024 рік та прийнято рішення №6 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2024 рік», 28 квітня 2025 року прийнято рішення №65 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перший квартал 2025 року».

 

Проводиться щоденний моніторинг звернень громадян, постійне впровадження заходів щодо виявлення проблемних питань населення громади з метою упередження надходжень повторних та неодноразових звернень.

 

Діяльність селищної ради щодо розгляду звернень громадян  висвітлюється на офіційному веб-сайті селищної ради в розділі «Звернення громадян», а  саме  оприлюднюються щокварталу довідки про стан розгляду звернень громадян.

 

Селищною радою забезпечено влаштування засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до адміністративного приміщення селищної ради.

 

Для розгляду ряду заяв, які потребують обстеження за місцем проживання, розпорядженням селищного голови створюються комісії для розгляду порушених у зверненнях питань. За результатами розгляду складаються акти та надсилаються заявникам. Заявники залучаються до участі у перевірці поданих ними заяв.

 

Друк

Додавання коментаря

Ваше Ім'я:
Ваш E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

Код: оновити, якщо не видно коду

    Маєте проблеми зору?
    Оберіть зручний формат:

    A-    A    A+  Увімкнути альтернативну версію сайту


Опитування




Корисні ресурси







    Офіційне інтернет-представництво Президента України


    Верховна Рада України


    Законодавство України


    Кабінет Міністрів України


    Кіровоградська ОДА


    Кіровоградська обласна рада