Навігація

Архів новин

Вхід

Офіційний сайт Добровеличківської селищної ради » Пенсійний фонд України інформує

У листопаді щочетверга на прямому зв’язку пенсійна служба області

Щочетверга з 11.00 до 12.00 у Головному управлінні за номером “гарячої” телефонної лінії (0522) 33-04-41 роз’яснення та консультації з питань, що належать до сфери діяльності Пенсійного фонду України, надаватимуть керівники структурних підрозділів...

Докладніше

Робимо корегування в заяві-розрахунку правильно

Після того як роботодавець надіслав заяву-розрахунок до Пенсійного фонду України і вона набула статусу “Оплачено”, у страхувальника може з’явитись необхідність корегування заяви-розрахунку, тобто внесення до неї даних на збільшення або зменшення сум...

Докладніше

Актуальні питання обліку трудової діяльності в електронній формі


 Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області інформує, що станом на 01.09.2025 до персональної електронної облікової картки застрахованої особи в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі ‒ РЗО) внесено оцифровані відомості про трудову діяльність майже половини застрахованих осіб області...



Докладніше

До завершення строку оцифрування трудових книжок залишилося менше року!

Головне управління Пенсійного фонду в Кіровоградській області нагадує страхувальникам області, що процес оцифрування територіальними органами Пенсійного фонду України трудових книжок триває з 10 червня 2021 року (п’ять років поспіль із дня набрання чинності Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі” від 05.02.2021 №1217-ІХ) та завершується 10 червня 2026 року.

Докладніше

Порядок звернення за призначенням допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях

Пенсійний фонд України з 01 липня 2025 року здійснює призначення та виплату державної соціальної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях. Протягом липня ‒ вересня до сервісних центрів Головного управління звернулись 16 осіб з відповідною заявою, у т. ч. у вересні ‒ 5 осіб...

Докладніше

У жовтні щочетверга на прямому зв’язку пенсійна служба області

Щочетверга з 11.00 до 12.00 у Головному управлінні за номером “гарячої” телефонної лінії (0522) 33-04-41 роз’яснення та консультації з питань, що належать до сфери діяльності Пенсійного фонду України, надаватимуть керівники структурних підрозділів...

Докладніше

Альтернативні способи набуття страхового стажу

Якщо страхового стажу не вистачає для призначення пенсії, пропонуємо альтернативні способи набуття страхового стажу. Наразі існують такі варіанти: добровільна участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, доплата до мінімального страхового внеску за минулий період та добровільна сплата страхових внесків на загальнообовʼязкове державне пенсійне страхування...

Докладніше

ВИНИКАЄ НЕОБХІДНІСТЬ – РЕАЛІЗОВУЄМО МОЖЛИВІСТЬ

 Важливо!

Громадянам, які проживають на тимчасово окупованих територіях (ТОТ), а також тим, які виїхали з ТОТ, виплата пенсій / страхових виплат здійснюється за умови підтвердження інформації про неотримання виплат від органів пенсійного забезпечення російської федерації (постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2025 року № 299 “Про деякі особливості виплати пенсій (щомісячного довічного грошового утримання) та страхових виплат за страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності”)...

Докладніше

Повітряна тривога – виклики воєнного стану

Роботодавці та працівники продовжують адаптуватися до викликів сьогодення, тож Головне управління попереджає та нагадує, що не слід нехтувати власною безпекою та безпекою своїх підлеглих під час оголошення сигналу “Повітряна тривога”.

 

Варто зауважити!

Роботодавець не може вимагати від працівника виконання роботи, що становить явну небезпеку для життя працівника, а також в умовах, що не відповідають законодавству про охорону праці (ст. 153 КЗпП)...

Докладніше

Які питання найчастіше виникають у відвідувачів сервісних центрів під час оформлення “Пакунку школяра”?

Які питання найчастіше виникають у відвідувачів сервісних центрів під час оформлення “Пакунку школяра”?

 

Нагадуємо, що заяву на отримання виплати подається онлайн – через застосунок “Дія”. Якщо Ви не маєте застосунку “Дія”, можете подати заяву в паперовій формі до сервісного центру територіального органу Пенсійного фонду України...

Докладніше
←  повернутися 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 17 далі →
    Маєте проблеми зору?
    Оберіть зручний формат:

    A-    A    A+  Увімкнути альтернативну версію сайту


Опитування




Корисні ресурси







    Офіційне інтернет-представництво Президента України


    Верховна Рада України


    Законодавство України


    Кабінет Міністрів України


    Кіровоградська ОДА


    Кіровоградська обласна рада