При виявленні несправностей РРО або пошкодження засобів контролю необхідно письмово або засобами телекомунікацій повідомити центр сервісного обслуговування протягом робочого дня, в якому виявлено несправності чи пошкодження. Одночасно, до контролюючого органу, у якому зареєстрований суб’єкт господарювання як платник податків, направляється інформація протягом двох робочих днів після дня виявлення несправностей чи пошкоджень. Якщо пошкодження виявлене у програмного РРО, то платник засобами телекомунікацій має подати до контролюючого органу відповідне повідомлення за встановленою формою. Повідомлення також надсилається виробнику програмного РРО та/або центру сервісного обслуговування (за наявності). У разі виявлення несправностей програмного РРО або його викрадення чи компрометації особистого ключа суб’єкт господарювання зобов’язаний протягом дня, в якому виявлено несправність, направити до контролюючого органу і виробника програмного РРО та/або центру сервісного обслуговування (за наявності) Повідомлення про виявлення несправностей програмного реєстратора розрахункових операцій за формою № 2-ПРРО.