Навігація

Архів новин

Вхід

Офіційний сайт Добровеличківської селищної ради » Пенсійний фонд України інформує » Сторінка 8

У ЛИПНІ ЩОЧЕТВЕРГА НА ПРЯМОМУ ЗВ’ЯЗКУ ПЕНСІЙНА СЛУЖБА ОБЛАСТІ

Щочетверга з 11.00 до 12.00 у головному управлінні за номером “гарячої” лінії (0522) 33-04-41 роз’яснення та консультації з питань, що належать до сфери діяльності Пенсійного фонду України, надають керівники структурних підрозділів.

 

 

Так, у липні додзвонювачів консультуватимуть:

 

06 липня 2023 року – начальник управління інформаційних систем та електронних реєстрів Олена ПАРХОМЕНКО;

13 липня 2023 року – начальник відділу надання житлових субсидій управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг Валерія ГУРЖИНА;

 

20 липня 2023 року – заступник начальника управління-начальник відділу розгляду звернень управління обслуговування громадян Володимир ІЩЕНКО;

 

27 липня 2023 року – заступник начальника головного управління Юрій ШАРПІНСЬКИЙ.

 

Нагадуємо, що у головному управлінні Пенсійного фонду України в Кіровоградській області ЩОДНЯ діють прямі телефонні “гарячі” лінії. Фахівці управління обслуговування громадян за номерами (0522) 33-04-41, 050-874-28-63, 097-988-98-68 оперативно нададуть вичерпну інформацію з питань пенсійного та соціального спрямування.

 

Людмила СОРОКА,

начальник управління адміністративного забезпечення

головного управління Пенсійного фонду України

в Кіровоградській області

“ГІДРОСИЛА ЛЄДА”: ЕФЕКТИВНИЙ КОНТРОЛЬ ЗА БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ

Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області (далі – головне управління) розповсюджує серед роботодавців та найманих працівників підприємств вивчений позитивний досвід ефективного функціонування системи управління охороною праці на ПрАТ “Гідросила ЛЄДА”, яке є одним із підприємств, де реально створена постійно діюча система управління охороною праці (далі – СУОП).

Основним видом діяльності підприємства згідно КВЕД 28.12 є виробництво гідравлічного та пневматичного устаткування.

Робота з питань охорони праці здійснюється відповідно до вимог “Положення про службу охорони праці”, “Положення про порядок проведення навчання і перевірку знань з питань охорони праці”, “Положення про систему управління охороною праці”.

Відповідно до статті 13 Закону України “Про охорону праці” на підприємстві забезпечено функціонування СУОП, а саме: розроблені та затверджені положення, інструкції, акти з охорони праці, що діють у межах підприємства. Для офіційного розподілу обов’язків, прав та відповідальності в галузі охорони праці між усіма учасниками виробничого процесу призначені посадові особи, які забезпечують вирішення питань охорони праці. В посадових інструкціях інженерно-технічних працівників відображені обов’язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій з охорони праці...

Докладніше

ДИСТАНЦІЙНЕ ПРИЗНАЧЕННЯ ЧИ ПОНОВЛЕННЯ ПЕНСІЇ ОСОБІ, ЯКА ПЕРЕБУВАЄ ЗА КОРДОНОМ – ЦЕ РЕАЛЬНІСТЬ!

Кого стосується?

31 травня 2023 року набрала чинності постанова правління Пенсійного фонду України від 20.04.2023 № 21-1, якою внесено зміни до Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”. Ці зміни стосуються осіб, які у зв’язку з агресією російської федерації тимчасово проживають за кордоном та отримали тимчасовий захист або статус біженця.

 

 

Яким способом подати документи?

Зазначені особи у період дії воєнного стану в Україні та протягом трьох наступних місяців після місяця, в якому його буде припинено чи скасовано, заяву про призначення (поновлення) та документи, необхідні для призначення (поновлення) пенсії, можуть надсилати засобами поштового зв’язку...

Докладніше

КІРОВОГРАДЩИНА: 172,9 ТИС. ОСІБ ПРАЦЮЮТЬ ОФІЦІЙНО ТА СПЛАЧУЮТЬ ЄДИНИЙ СОЦІАЛЬНИЙ ВНЕСОК

“Навіщо сплачувати єдиний соціальний внесок? В якому розмірі?” – на ці важливі питання для роботодавців та застрахованих осіб відповідала начальник фінансово-економічного управління головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області Сніжана Соловей.

“У Кіровоградській області офіційно працює 172,9 тисяч осіб. Ці громадяни – роботодавці, застраховані особи, самозайняті особи – і в мирні часи, і в умовах воєнного стану виступають надійним економічним тилом для нашої країни. Кожен платник страхових внесків дбає, аби застраховані особи змогли отримати соціальну допомогу у випадку безробіття, захворювань, а пенсіонери – пенсійні виплати”, – нагадала Сніжана Соловей.

 

 

Хто є платниками єдиного соціального внеску (далі – ЄСВ)?

  • роботодавці;
  • фізичні особи-підприємці, які обрали загальну чи спрощену систему оподаткування;
  • особи, які провадять незалежну професійну діяльність (наукову, літературну, артистичну, художню, освітню або викладацьку, а також медичну чи юридичну практику тощо) та отримують від неї дохід;
  • фермери, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню;
  • особи, які беруть добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соцстрахування ...
Докладніше

Як отримати допомогу на поховання у разі смерті застрахованої особи або членів сім’ї, які перебували на її утриманні?

Інформація про те, що Пенсійний фонд України виплачує допомогу на поховання у разі смерті пенсіонера у розмірі двомісячної пенсії померлого тим особам, які здійснили поховання, або якщо померла особа була “військовим” пенсіонером, то особі, яка здійснила поховання, виплачується допомога у розмірі тримісячної пенсії, але не менше п’ятикратного розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, – відома багатьом.

 

 

А чи знали ви, що у зв’язку з ліквідацією з 01 січня 2023 року Фонду соціального страхування, ще однією функцією Пенсійного фонду України стала виплата допомоги на поховання у разі смерті застрахованої особи або членів сім’ї, які перебували на її утриманні.

В яких випадках передбачено виплату допомоги?

Статтею 20 Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування” передбачено, що допомога на поховання надається у разі смерті застрахованої особи або членів сім’ї, які перебували на її утриманні ...

Докладніше

Роз’яснення для страхувальників щодо поетапного впровадження електронної форми листків непрацездатності

Доводимо до вашого відома, що 04.06.2021 набув чинності наказ Міністерства охорони здоров’я України від 01.06.2021 № 1066 «Деякі питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність та проведення їхньої перевірки», яким затверджено ряд документів, у тому числі цим наказом запроваджено перехідну модель роботи з медичними висновками про тимчасову непрацездатність у Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я та листками непрацездатності.

Таким чином, вже в червні 2021 року деякі заклади охорони здоров’я розпочали роботу із формування та внесення медичних висновків про тимчасову непрацездатність до Реєстру медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я відповідно до Порядку формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність.

Нагадуємо, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 328 затверджено Порядок організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього. Реєстр формує та веде Пенсійний фонд України, який є володільцем інформації, що міститься в ньому...

Докладніше

Стартували «Е-лікарняні»!

З 01 червня 2021 року розпочато поетапне впровадження електронної форми листків непрацездатності, сформованих на підставі медичних висновків про тимчасову непрацездатність, що передбачено Порядком організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього, відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 31 березня 2021 року № 323.

З червня по серпень 2021 року медичні заклади зможуть формувати як електронні лікарняні, так і видавати паперові листи непрацездатності, а вже з 1 вересня відбудеться повний перехід на електронну систему формування таких висновків...

Докладніше

УВАГА! НОВАЦІЯ! Інформація про е-лікарняний: доступ через ресурс Пенсійного фонду

З 01 червня 2021 року розпочато поетапне впровадження електронної форми листків непрацездатності, сформованих на підставі медичних висновків про тимчасову непрацездатність.

Пенсійний фонд веде Електронний реєстр листків непрацездатності

Завдяки інформаційному обміну між Національною службою здоров’я, Фондом соціального страхування та Пенсійним фондом України відбувається акумулювання даних та формування е-лікарняного в Електронному реєстрі листків непрацездатності (далі – Реєстр). Саме Пенсійний фонд веде цей Реєстр...

Докладніше

Працюючі пенсіонери Кіровоградщини у червні отримають доплату в результаті щорічного перерахунку

Перерахунок працюючим пенсіонерам проводиться щороку з 01 квітня. Підставою для його проведення є дані про доходи тих пенсіонерів, які працюють, за останні 24 місяці.

Але оскільки у податковому законодавстві з 01 січня 2021 року змінено терміни подання звітності, що містить дану інформацію (відтепер не щомісяця, а щокварталу), Пенсійний фонд станом на 01 квітня не мав у наявності даних про доходи фізичних осіб за січень-лютий. Відповідно проведення автоматичного перерахунку пенсій працюючим пенсіонерам у 2021 році було відтерміновано до часу, поки надійде відповідна звітність.

На сьогодні дані про страховий стаж за січень-лютий 2021 року вже надійшли зі звітністю за І квартал та відобразились в системі персоніфікованого обліку у травні цього року.

Тому найближчим часом Пенсійним фондом буде проведено автоматизований перерахунок пенсій 23 тисячам працюючим пенсіонерам з 01 квітня 2021 року. Після проведеного перерахунку доплату за квітень-травень пенсіонери отримають у червні поточного року.

 

Антоніна Торшина, начальник управління пенсійного забезпечення головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області       

Саме час перевірити дані про свій страховий стаж!

Відповідно до Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування” Пенсійний фонд України формує та веде реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування (далі – Реєстр застрахованих осіб), за відомостями якого обчислюється страховий стаж, призначаються пенсійні та страхові виплати (з тимчасової втрати працездатності, по безробіттю та інші).

Дані до Реєстру застрахованих осіб, зміни та уточнення до них вносяться на підставі звітності, що подається страхувальниками до податкових органів та передається до Пенсійного фонду України в порядку міжвідомчого обміну інформацією.

Щоб виключити ймовірність помилок, неточностей і недостовірності у своїх персональних даних про страховий стаж та розмір заробітної плати, з якої сплачено страхові внески, кожна застрахована особа може перевірити цю інформацію на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України в особистому кабінеті за посиланням http://portal.pfu.gov.ua.

Докладніше
    Маєте проблеми зору?
    Оберіть зручний формат:

    A-    A    A+  Увімкнути альтернативну версію сайту


Опитування




Корисні ресурси






    Офіційне інтернет-представництво Президента України


    Верховна Рада України


    Законодавство України


    Кабінет Міністрів України


    Кіровоградська ОДА


    Кіровоградська обласна рада