Навігація

Архів новин

Вхід

Офіційний сайт Добровеличківської селищної ради » Звернення громадян » Інформація про роботу із зверненнями громадян » Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2020 рік

Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2020 рік

Всього до селищної ради за 2020 рік надійшло 95 звернень, що на 3 звернення менше  ніж за 2019  рік, з них 79 звернень (83%) надійшло поштою, 16 (17%) звернень від громадян, які побували на особистому прийомі у керівництва селищної ради.

Протягом 2020 року звернення громадян через Офіс Президента України, Верховну Раду України, Кабінет Міністрів України не надходили.

За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до селищної ради через органи влади, становить 26, що більше на 12 звернень у порівнянні з 2019 роком. Із 26 звернень: 2 надійшло через обласну державну адміністрацію, 23 - через Кіровоградський обласний контактний центр, з них через Урядову гарячу лінію - 4 звернення, через Гарячу лінію голови обласної державної адміністрації -19.

За аналізований період надійшло 17 колективних звернень (2019 р. 10 ). З урахуванням колективних звернень до селищної ради звернулися 382 громадян (2019 р.- 347).

Протягом 2020 року повторні звернення на розгляд до селищної ради не надходили.

 

У зверненнях громадян порушено 95 питань.

За змістом порушених питань:

 

47 % - комунального господарства;

9% - екологія та природні ресурси;

6 % - аграрної політики і земельних відносин;

6% - забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації;

5% - соціальної політики. Соціального захисту населення;

5% - житлова політика;

5% - сімейна та тендерна політика. Захист прав дітей;

4% - освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності;

3% - охорони здоров”я;

1% - діяльність місцевих органів влади;

1% - праці і заробітної плати, охорони праці, промислової безпеки;

інші питання (8%).

 

Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, що надійшли до селищної ради у 2020 році: пропозицій  немає, скарг -2; заяв - 93 .

 

На розгляд до селищної ради протягом 2020 року найбільше звернень надійшло від жителів: селища Добровеличківка - 75, села Дружелюбівка Добровеличківського району -3, села Юр’ївка Добровеличківського району -1, села Мар’ївка Добровеличківського району -3,  села Варваро-Олександрівка Добровеличківського  району -3, села Гнатівка Добровеличківського  району -1, міста Помічна  Кіровоградської області -1, місто Кропивницький - 4, село Дмитро Білівка Миколаївської  області -1, село Ватутіне Харківської області -3.

 

Із 95 звернень за категоріями авторів надійшло від:

Особа з інвалідністю -1,

Учасник ліквідації наслідків аварії на  Чорнобильській АЕС – 1,

інші категорії - 93

Із 95 звернень за соціальним станом авторів найбільше звернень надійшло від:

пенсіонерів-12,

працівників бюджетної сфери – 2,

підприємців-2,

інші-79.

Основні питання, що порушують дані категорії заявників, це питання комунального господарства, екології та аграрної політики.

 

Звернення окремих категорій громадян (Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці, Героїв України та інвалідів Великої Вітчизняної війни) розглядаються у першочерговому порядку. Протягом 2020 року до селищної ради звернення від громадян даної категорії не надходили.

 

На розгляд до селищної ради протягом 2020 року надійшло 12 звернень від пенсіонерів. Основними питаннями, що порушуються даними категоріями заявників є:

аграрної політики і земельних відносин (отримання земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства, встановлення меж земельних ділянок);

комунального господарства (відновлення водопостачання, прибирання сміття сусідами на прибудинковій території, надання допомоги в косінні бур’яна на присадибній  земельній ділянці).

 

Із 95 звернень, що надійшли на розгляд до селищної ради, вирішено позитивно питання, порушені у 20 зверненнях (21%), надані роз’яснення по 68 (71%), перебувають на розгляді 7 (8 %) звернення, у яких відмовлено – відсутні.

Із 4 звернень на урядову телефонну «гарячу лінію»  роз’яснення надано по 4 (100%).

Із 19 звернень на Гарячу лінію голови обласної державної адміністрації задоволено 8 звернень (9%), роз’яснено по 11 (91%).

 

Особистий прийом громадян керівництвом селищної ради проводився відповідно до графіка, затвердженого розпорядженням селищного голови від  01 квітня 2019 року № 28-р «Про затвердження графіка особистого прийому громадян посадовими особами Добровеличківської селищної ради». Графіком  було передбачено проведення щоденних прийомів громадян  з 8 до 12 години

Всього на особистих прийомах керівницвом селищної ради протягом 2020 року розглянуто 16 звернень.

 

Протягом 2020 року на розгляд до селищної ради надійшло одне звернення з питань діяльності місцевих органів виконавчої влади .

 

Протягом 2020 року факти порушень посадовими особами органів  місцевого самоврядування положень Закону України «Про звернення громадян», не вирішення порушених у зверненнях громадян обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу, посадової чи службової особи, що призвело до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня відсутні.

 

Стан розгляду звернень громадян аналізувався на засіданнях виконкому селищної ради. Прийняті наступні рішення: від 25 червня 2020 року № 46 «Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до селищної ради за І півріччя 2020 року», від 30 вересням 2020 року № 83 «Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до селищної ради за дев’ять місяців  2020 року»

 

На нарадах у голови селищної ради з старостами територій, керівниками структурних підрозділів апарату селищної ради, керівниками комунальних закладів селищної ради постійно здійснюється моніторинг звернень щодо виявлення найбільш актуальних порушених питань.

На веб-сайті селищної ради надаються роз’яснення та консультації з найбільш актуальних питань, які порушують громадяни у своїх зверненнях, вносяться пропозиції стосовно шляхів їх розв’язання.

 

Діяльність селищної ради щодо розгляду звернень громадян  висвітлюється на офіційному веб-сайті селищної ради та на офіційній сторінці в соціальній мережі Facebook.

На офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва селищної ради. Протягом 2020 року на адресу селищної ради електронні звернення не надходили.

 

Робота із зверненнями громадян в селищній раді проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.

 

 

Друк

Додавання коментаря

Ваше Ім'я:
Ваш E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

Код: оновити, якщо не видно коду

    Маєте проблеми зору?
    Оберіть зручний формат:

    A-    A    A+  Увімкнути альтернативну версію сайту


Опитування




Корисні ресурси






    Офіційне інтернет-представництво Президента України


    Верховна Рада України


    Законодавство України


    Кабінет Міністрів України


    Кіровоградська ОДА


    Кіровоградська обласна рада