Навігація

Архів новин

Вхід

Офіційний сайт Добровеличківської селищної ради » Звернення громадян » Інформація про роботу із зверненнями громадян » Аналітична довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2022 рік

Аналітична довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2022 рік

Всього до селищної ради за 2022 рік надійшло 120 звернень, що на 94 звернення менше  ніж за 2021  рік, з них 96 звернень  надійшло поштою, 24 звернення від громадян, які побували на особистому прийомі у керівництва селищної ради.

Протягом 2022 року звернення громадян через Офіс Президента України, Верховну Раду України, Кабінет Міністрів України не надходили.

За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до селищної ради через органи влади, становить 69, що більше на 10 звернень у порівнянні з 2021 роком. Із 69 звернень: 1 надійшло через обласну державну адміністрацію, 38 - через Кіровоградський обласний контактний центр, з них через Урядову гарячу лінію - 30 звернень.

За аналізований період надійшло 6 колективних звернень (2021 р.- 26 ). З урахуванням колективних звернень до селищної ради звернулися 174 громадянина (2021 р.- 997), що на 823 менше в порівнянні з минулим роком.

Протягом 2022 року на розгляд до селищної ради надійшло 1 повторне звернення. 

У зверненнях громадян порушено 120 питань.

За змістом порушених питань:

аграрної політики і земельних відносин - 11 звернень

комунального господарства - 19 звернень

житлової політики -9 звернень

соціальної політики, соціального захисту населення- 45 звернень

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації - 1 звернення

охорона здоров”я - 4 звернень

 праця і заробітна плата - 6 звернень

освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та  інтелектуальної -  6  звернень

культура та культурна спадщина -1 звернення

діяльність органів місцевого самоврядування- 1 звернення

інші питання -17 звернень

Найбільше звернень надійшло від внутрішньо переміщених осіб щодо надання  гуманітарної допомоги.

Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, що надійшли до селищної ради у 2022 році:  заяв - 120 .

Із 120 звернень за категоріями авторів надійшло від:

 від осіб з інвалідністю I,II, III групи -10;

 від одиноких матерів -2

 від багатодітних сімей-2;

     Звернення окремих категорій громадян (Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці, Героїв України та осіб з інвалідністю внаслідок Другої світової війни протягом 2022 року до селищної ради  не надходили.

На розгляд до селищної ради протягом 2022 року надійшло 17 звернень від пенсіонерів, безробітних -6

Із 120 звернень, що надійшли на розгляд до селищної ради, вирішено позитивно 50, надані роз’яснення по 70.

Особистий прийом громадян керівництвом селищної ради проводився відповідно до графіка,   затвердженого розпорядженням селищного голови від 04 січня  2022 року № 1-р. В зв’язку з кадровими змінами  30 червня 2022 року  розпорядженням селищного голови № 79-р   внесено зміни до графіка.  Графіком передбачено проведення щоденних прийомів громадян  з 8 до 12 години, головою селищної ради щовівторка та щочетверга з 8 до 12 години.

На особистому прийомі у селищного голови зареєстровано за вказаний період 24 звернення.

Протягом  2022  року  факти порушень посадовими особами органів  місцевого самоврядування положень Закону України «Про звернення громадян», не вирішення порушених у зверненнях громадян обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу, посадової чи службової особи, що призвело до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня відсутні.

Стан розгляду звернень громадян щокварталу аналізується на засіданнях виконавчого комітету  селищної ради з прийняттям відповідних рішень. 27 січня 2022 року на засіданні виконавчого комітету заслухано інформацію про стан розгляду звернень громадян за 2021 рік та прийнято рішення № 1 « Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2021 рік».  28 липня 20212 року прийнято рішення №116 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за  перше півріччя 2022 року.

Діяльність селищної ради щодо розгляду звернень громадян  висвітлюється на офіційному веб-сайті селищної ради.

На офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва селищної ради. За січень - грудень  2022 року на адресу селищної ради електронні звернення не надходили.

Робота із зверненнями громадян в селищній раді проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.

Друк

Додавання коментаря

Ваше Ім'я:
Ваш E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

Код: оновити, якщо не видно коду

    Маєте проблеми зору?
    Оберіть зручний формат:

    A-    A    A+  Увімкнути альтернативну версію сайту


Опитування




Корисні ресурси






    Офіційне інтернет-представництво Президента України


    Верховна Рада України


    Законодавство України


    Кабінет Міністрів України


    Кіровоградська ОДА


    Кіровоградська обласна рада