|
|
|
Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за третій квартал 2024 року
Протягом січня-вересня 2024 року до селищної ради на розгляд надійшло 88 звернень, серед них 4 колективних, 84 індивідуальних. Всього звернулося 172 громадянина.
Розпорядженням селищного голови від 02 лютого 2022 року №17-р затверджено Порядок особистого прийому громадян у Добровеличківській селищній раді....
|
|
|
Аналітична довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян
за перше півріччя 2024 року
Протягом січня-червня 2024 року до селищної ради на розгляд надійшло 57 звернень, серед них 3 колективних, 54 індивідуальних . Всього звернулося 121 громадянин.
Розпорядженням селищного голови від 02 лютого 2022 року №17-р затверджено Порядок особистого прийому громадян у Добровеличківській селищній рад...
|
|
|
Аналітична довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян
за перший квартал 2024 року
Протягом січня-березня 2024 року до селищної ради на розгляд надійшло 29 звернень, серед них 1 колективне, 28 індивідуальних . Всього звернулося 31 громадянин .
Розпорядженням селищного голови від 02 лютого 2022 року №17-р затверджено Порядок особистого прийому громадян у Добровеличківській селищній раді.
Затверджено графік виїзного особистого прийому громадян керівництвом селищної ради по старостинським округам. Жителі старостинських округів вирішують нагальні питання на особистому прийомі у старост громади.
Розпорядженням селищного голови від 04 січня 2023 року № 1-р затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом Добровеличківської селищної ради та старостів старостинських округів в новій редакції. На особистому прийомі у селищного голови зареєстровано за вказаний період 14 звернень...
|
|
|
Аналітична довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян
за 2023 рік.
Всього до селищної ради за 2023 рік надійшло 139 звернень, що на 19 звернень більше ніж за 2022 рік, з них 89 звернень надійшло поштою, 46 звернень від громадян, які побували на особистому прийомі у керівництва селищної ради та 4- телефонна гаряча лінія селищного голови.
Протягом 2023 року звернення громадян через Офіс Президента України, Верховну Раду України, Кабінет Міністрів України не надходили.
За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до селищної ради через органи влади, становить 43, що на 26 звернень менше у порівнянні з 2022 роком. Із 43 звернень: 13 - через Кіровоградський регіональний контактний центр, через Урядову гарячу лінію - 30 звернень...
|
|
|
Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян
за третій квартал 2023 року
Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативних актів.
Протягом січня-вересня 2023 року до селищної ради на розгляд надійшло 102 звернення. Серед них 9 колективних , 93 індивідуальних . Всього звернулося 148 громадян.
Розпорядженням селищного голови від 02 лютого 2022 року №17-р затверджено Порядок особистого прийому громадян у Добровеличківській селищній раді.
Розпорядженням селищного голови від 04 січня 2023 року № 1-р затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом Добровеличківської селищної ради та старостів старостинських округів в новій редакції. На особистому прийомі у селищного голови зареєстровано за вказаний період 31 звернення...
|
|
|
Довідка про підсумки роботи зі зверненнями
громадян за перше півріччя 2023 року
Протягом січня-червня 2023 року до селищної ради на розгляд надійшло 59 звернень, серед них 7 колективних, 52 індивідуальних . Всього звернулося 100 громадян .
Розпорядженням селищного голови від 02 лютого 2022 року №17-р затверджено Порядок особистого прийому громадян у Добровеличківській селищній раді.
Розпорядженням селищного голови від 04 січня 2023 року № 1-р затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом Добровеличківської селищної ради та старостів старостинських округів в новій редакції. На особистому прийомі у селищного голови зареєстровано за вказаний період 19 звернень...
|
|
|
Довідка про підсумки роботи зі зверненнями
громадян за перший квартал 2023 року
Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативних актів.
Протягом першого кварталу 2023 року до селищної ради на розгляд надійшло 29 звернень, серед них 3 колективних, 26 індивідуальних. Всього звернулося 36 громадян.
Розпорядженням селищного голови від 02 лютого 2022 року №17-р затверджено Порядок особистого прийому громадян у Добровеличківській селищній раді.
Розпорядженням селищного голови від 04 січня 2023 року № 1-р затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом Добровеличківської селищної ради та старостів старостинських округів в новій редакції. На особистому прийомі у селищного голови зареєстровано за вказаний період 8 звернень.
Через Регіональний контактний центр звернулося 4 громадян, через Урядову гарячу лінію -11 громадян.
За категоріями авторів звернень:
- від осіб з інвалідністю I,II, III групи -2;
- від одиноких матерів -1;
- від багатодітних сімей-1.
- Найчастіше у звітному періоді громадяни порушували у своїх зверненнях питання соціальної політики, соціального захисту населення - 12 звернень. Серед них найбільше питань щодо надання матеріальної та гуманітарної допомоги.
На другому місці знаходяться питання роботи комунального господарства -7 звернень. Громадяни зверталися з питанням санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій.
Також громадяни зверталися з питаннями: аграрна політика і земельні відносини- 3 звернення, транспорт і зв'язок-1 звернення, житлова політика - 3 звернення, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності - 1звернення, діяльність органів місцевого самоврядування – 1 звернення, інші питання - 1.
Розпорядженням селищного голови від 09 лютого 2023 року №14-р «Про телефонну «гарячу лінію» Добровеличківського селищного голови» затверджено Порядок розгляду звернень громадян, які надходимуть на телефонну «гарячу лінію» Добровеличківського селищного голови в новій редакції.
Усі звернення, що надходять до селищної ради розглядаються керівництвом та даються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду. Усі звернення розглядались об’єктивно та своєчасно.
Порушення термінів розгляду звернень громадян за аналізований період не допущено, на всі звернення надані обґрунтовані та вичерпні відповіді. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються члени сімей учасників бойових дій, які загинули під час захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності держави, військовослужбовців ЗСУ, які захищали або захищають Україну, членів їх сімей, ветеранів війни та праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.
Керівництвом селищної ради взято під особистий контроль розгляд звернень громадян та проведення першочергового особистого прийому Героів Радянського Союзу, Героів Соціалістичної Праці, осіб з інвалідністю внаслідок війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати- героїня».
Забезпечено оперативний розгляд звернень, які надходять через урядову «гарячу» лінію, через Кіровоградський регіональний контактний центр та своєчасне інформування заявників про результати розгляду з наданням копій відповідей Кіровоградському регіональному контактному центру.
Стан розгляду звернень громадян щокварталу аналізується на засіданнях виконавчого комітету селищної ради з прийняттям відповідних рішень. 26 січня 2023 року на засіданні виконавчого комітету заслухано інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2022 рік та прийнято рішення № 1 « Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2022 рік».
Проводиться щоденний моніторинг звернень громадян, постійне впровадження заходів щодо виявлення проблемних питань населення громади з метою упередження надходжень повторних та неодноразових звернень.
Діяльність селищної ради щодо розгляду звернень громадян висвітлюється на офіційному веб-сайті селищної ради в розділі «Звернення громадян».
На офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва селищної ради. За січень - березень 2023 року на адресу селищної ради електронні звернення не надходили.
|
|
|
Всього до селищної ради за 2022 рік надійшло 120 звернень, що на 94 звернення менше ніж за 2021 рік, з них 96 звернень надійшло поштою, 24 звернення від громадян, які побували на особистому прийомі у керівництва селищної ради.
Протягом 2022 року звернення громадян через Офіс Президента України, Верховну Раду України, Кабінет Міністрів України не надходили.
За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до селищної ради через органи влади, становить 69, що більше на 10 звернень у порівнянні з 2021 роком. Із 69 звернень: 1 надійшло через обласну державну адміністрацію, 38 - через Кіровоградський обласний контактний центр, з них через Урядову гарячу лінію - 30 звернень.
За аналізований період надійшло 6 колективних звернень (2021 р.- 26 ). З урахуванням колективних звернень до селищної ради звернулися 174 громадянина (2021 р.- 997), що на 823 менше в порівнянні з минулим роком.
Протягом 2022 року на розгляд до селищної ради надійшло 1 повторне звернення.
У зверненнях громадян порушено 120 питань.
За змістом порушених питань:
аграрної політики і земельних відносин - 11 звернень
комунального господарства - 19 звернень
житлової політики -9 звернень
соціальної політики, соціального захисту населення- 45 звернень
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації - 1 звернення
охорона здоров”я - 4 звернень
праця і заробітна плата - 6 звернень
освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної - 6 звернень
культура та культурна спадщина -1 звернення
діяльність органів місцевого самоврядування- 1 звернення
інші питання -17 звернень
Найбільше звернень надійшло від внутрішньо переміщених осіб щодо надання гуманітарної допомоги.
Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, що надійшли до селищної ради у 2022 році: заяв - 120 .
Із 120 звернень за категоріями авторів надійшло від:
від осіб з інвалідністю I,II, III групи -10;
від одиноких матерів -2
від багатодітних сімей-2;
Звернення окремих категорій громадян (Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці, Героїв України та осіб з інвалідністю внаслідок Другої світової війни протягом 2022 року до селищної ради не надходили.
На розгляд до селищної ради протягом 2022 року надійшло 17 звернень від пенсіонерів, безробітних -6
Із 120 звернень, що надійшли на розгляд до селищної ради, вирішено позитивно 50, надані роз’яснення по 70.
Особистий прийом громадян керівництвом селищної ради проводився відповідно до графіка, затвердженого розпорядженням селищного голови від 04 січня 2022 року № 1-р. В зв’язку з кадровими змінами 30 червня 2022 року розпорядженням селищного голови № 79-р внесено зміни до графіка. Графіком передбачено проведення щоденних прийомів громадян з 8 до 12 години, головою селищної ради щовівторка та щочетверга з 8 до 12 години.
На особистому прийомі у селищного голови зареєстровано за вказаний період 24 звернення.
Протягом 2022 року факти порушень посадовими особами органів місцевого самоврядування положень Закону України «Про звернення громадян», не вирішення порушених у зверненнях громадян обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу, посадової чи службової особи, що призвело до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня відсутні.
Стан розгляду звернень громадян щокварталу аналізується на засіданнях виконавчого комітету селищної ради з прийняттям відповідних рішень. 27 січня 2022 року на засіданні виконавчого комітету заслухано інформацію про стан розгляду звернень громадян за 2021 рік та прийнято рішення № 1 « Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2021 рік». 28 липня 20212 року прийнято рішення №116 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2022 року.
Діяльність селищної ради щодо розгляду звернень громадян висвітлюється на офіційному веб-сайті селищної ради.
На офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва селищної ради. За січень - грудень 2022 року на адресу селищної ради електронні звернення не надходили.
Робота із зверненнями громадян в селищній раді проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.
|
|
|
Довідка про підсумки роботи зі зверненнями
громадян за перше півріччя 2022 року
Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативних актів.
Протягом першого півріччя 2022 року до селищної ради на розгляд надійшло 56 звернень, серед них 2 колективних, всього звернулося 64 громадянина .
Розпорядженням селищного голови від 04 січня 2022 року № 1-р затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами Добровеличківської селищної ради. В зв’язку з кадровими змінами 30 червня 2022 року розпорядженням селищного голови № 79-р затверджено внесено зміни до графіка. Графіком передбачено проведення щоденних прийомів громадян з 8 до 12 години, головою селищної ради щовівторка та щочетверга з 8 до 12 години.
За перше півріччя 2022 року на особистому прийомі у селищного голови побувало 16 громадян.
За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до селищної ради через органи влади, становить 26 , з них: 1 надійшло через обласну державну адміністрацію, 16 - через Кіровоградський обласний контактний центр, 9- через Урядову гарячу лінію .
Протягом першого півріччя 2022 року до селищної ради надійшло одне повторне звернення на особистому прийомі у голови селищної ради.
Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, що надійшли до селищної ради у першому півріччі 2022 року: скарг -1; заяв -54
Найчастіше у звітному періоді громадяни порушували у своїх зверненнях питання роботи комунального господарства -13 звернень, соціальна політика, соціальний захист населення – 10 звернень( серед них 7 звернень надання гуманітарної допомоги), аграрної політики і земельних відносин -9 звернень.
Із 56 звернень за категоріями авторів надійшло від:
Осіб з інвалідністю 2 групи –1,
Багатодітна сімя-1
інші категорії – 54.
Із 56 звернень за соціальним станом авторів найбільше звернень надійшло від:
пенсіонерів-10,
безробітніх-1
інші-45.
Порушення термінів розгляду звернень громадян за аналізований період не допущено, на всі звернення надані обґрунтовані та вичерпні відповіді. Особлива увага приділяється вирішенню проблем з якими звертаються військовослужбовці,члени сімей військовослужбовців, внутрішньо переміщені особи, ветерани війни та праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
Діяльність селищної ради щодо розгляду звернень громадян висвітлюється на офіційному веб-сайті селищної ради.
На офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва селищної ради. За перше півріччя 2022 року на адресу селищної ради електронні звернення не надходили.
Добровеличківська селищна рада постійно працює над вдосконаленням роботи із зверненнями громадян, вивчає причини, що їх породжують, вживає заходів щодо їх усунення.
|
|
|
Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадянза 2021 рік
Всього до селищної ради за 2021 рік надійшло 214 звернень, що на 119 звернень більше ніж за 2020 рік, з них 158 звернень надійшло поштою, 56 звернень від громадян, які побували на особистому прийомі у керівництва селищної ради.
Протягом 2021 року звернення громадян через Офіс Президента України, Верховну Раду України, Кабінет Міністрів України не надходили.
За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до селищної ради через органи влади, становить 59, що більше на 33 звернення у порівнянні з 2020 роком. Із 59 звернень: 2 надійшло через обласну державну адміністрацію, 17 - через Кіровоградський обласний контактний центр, з них через Урядову гарячу лінію - 40 звернення.
За аналізований період надійшло 26 колективних звернень (2020 р.- 17 ). З урахуванням колективних звернень до селищної ради звернулися 997 громадянина (2020 р.- 382), що на 615 більше в порівнянні з минулим роком.
Протягом 2021 року на розгляд до селищної ради надійшло 2 повторні звернення.
У зверненнях громадян порушено 214 питань.
За змістом порушених питань:
- аграрної політики і земельних відносин (28%);
- комунального господарства (18 %);
- соціальної політики, соціального захисту населення (8%);
- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації ( 6%);
- охорона здоров”я (7%);
- праця і заробітна плата ( 6%);
- освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності (4%);
- охорона праці та промислова безпека (1%);
- економічна , цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (1%);
- транспорт і зв'язок (3%)4;
- культура та культурна спадщина (1%);
- діяльність органів місцевого самоврядування ( 1%);
- інші питання ( 16%).
Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, що надійшли до селищної ради у 2021 році: пропозицій - 2, скарг -3; заяв - 209 .
Із 214 звернень за категоріями авторів надійшло від:
- від учасників бойових дій- 2;
- від осіб з інвалідністю I,II, III групи -8;
- від одиноких матерів -1;
- від багатодітних сімей-2;
- від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС-1.
Основні питання, що порушують дані категорії заявників, це питання аграрної політики і земельних відносин та соціальної політики, соціального захисту населення.
Звернення окремих категорій громадян (Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці, Героїв України та осіб з інвалідністю внаслідок Другої світової війни протягом 2021 року до селищної ради не надходили.
На розгляд до селищної ради протягом 2021 року надійшло 33 звернення від пенсіонерів. Основними питаннями, що порушуються даними категоріями заявників є:
аграрної політики і земельних відносин (отримання земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства, встановлення меж земельних ділянок);
комунального господарства (відновлення водопостачання, прибирання сміття сусідами на прибудинковій території, надання допомоги в косінні бур’яна на присадибній земельній ділянці).
Працівників бюджетної сфери звернулося - 1,державних службовців-2, підприємців-1, журналістів-1.
Із 214 звернень, що надійшли на розгляд до селищної ради, вирішено позитивно 51, надані роз’яснення по 156, перебувають на розгляді 7 звернень, у яких відмовлено – відсутні.
Особистий прийом громадян керівництвом селищної ради проводився відповідно до графіка, затвердженого розпорядженням селищного голови від 10 грудня 2020 року № 213-р. На особистому прийомі у селищного голови зареєстровано за вказаний період 56 звернень.
Протягом 2021 року факти порушень посадовими особами органів місцевого самоврядування положень Закону України «Про звернення громадян», не вирішення порушених у зверненнях громадян обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу, посадової чи службової особи, що призвело до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня відсутні.
Стан розгляду звернень громадян щокварталу аналізується на засіданнях виконавчого комітету селищної ради з прийняттям відповідних рішень. 22 січня 2021 року на засіданні виконавчого комітету заслухано інформацію про стан розгляду звернень громадян за 2020 рік та прийнято рішення № 5 « Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2020 рік». В квітні місяці заслухано інформацію про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до селищної ради за перший квартал 2021 року. 27 серпня 2021 року прийнято рішення №127 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2021 року». На розгляд виконкому, який відбудеться в січні 2022 року підготовлено звіт про стан розгляду звернень громадян за 2021 рік.
На нарадах у голови селищної ради з старостами територій, керівниками структурних підрозділів апарату селищної ради, керівниками комунальних закладів селищної ради постійно здійснюється моніторинг звернень щодо виявлення найбільш актуальних порушених питань.
Діяльність селищної ради щодо розгляду звернень громадян висвітлюється на офіційному веб-сайті селищної ради, зокрема : у січні 2021 року оприлюднено довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2020 рік, у квітні - про підсумки роботи із зверненнями громадян за перший квартал 2021 року, у липні- про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2021 року.
На офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва селищної ради. За січень - грудень 2021 року на адресу селищної ради електронні звернення не надходили.
Робота із зверненнями громадян в селищній раді проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.
|
|
Маєте проблеми зору? Оберіть зручний формат:
A-
A
A+
|