Навігація

Архів новин

Вхід

Офіційний сайт Добровеличківської селищної ради » Звернення громадян » Інформація про роботу із зверненнями громадян » Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2021 рік

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2021 рік

Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадянза 2021 рік

 

Всього до селищної ради за 2021 рік надійшло 214 звернень, що на 119 звернень більше  ніж за 2020 рік, з них 158 звернень  надійшло поштою, 56 звернень від громадян, які побували на особистому прийомі у керівництва селищної ради.

Протягом 2021 року звернення громадян через Офіс Президента України, Верховну Раду України, Кабінет Міністрів України не надходили.

За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до селищної ради через органи влади, становить 59, що більше на 33 звернення у порівнянні з 2020 роком. Із 59 звернень: 2 надійшло через обласну державну адміністрацію, 17 - через Кіровоградський обласний контактний центр, з них через Урядову гарячу лінію - 40 звернення.

За аналізований період надійшло 26 колективних звернень (2020 р.- 17 ). З урахуванням колективних звернень до селищної ради звернулися 997 громадянина (2020 р.- 382), що на 615 більше в порівнянні з минулим роком.

Протягом 2021 року на розгляд до селищної ради надійшло 2 повторні звернення. 

У зверненнях громадян порушено 214 питань.

За змістом порушених питань:

  • аграрної політики і земельних відносин (28%);
  • комунального господарства (18 %);
  • соціальної політики, соціального захисту населення (8%);
  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації ( 6%);
  • охорона здоров”я (7%);
  • праця і заробітна плата ( 6%);
  • освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та  інтелектуальної власності (4%); 
  • охорона праці та промислова безпека (1%);
  • економічна , цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (1%);
  • транспорт і зв'язок (3%)4;
  • культура та культурна спадщина (1%);
  • діяльність органів місцевого самоврядування ( 1%);
  • інші питання ( 16%).

Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, що надійшли до селищної ради у 2021 році: пропозицій - 2, скарг -3; заяв - 209 .

Із 214 звернень за категоріями авторів надійшло від:

  •  від учасників бойових дій- 2;
  •  від осіб з інвалідністю I,II, III групи -8;
  •  від одиноких матерів -1;
  •  від багатодітних сімей-2;
  •  від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС-1.

Основні питання, що порушують дані категорії заявників, це питання аграрної політики і земельних відносин та соціальної політики, соціального захисту населення.

Звернення окремих категорій громадян (Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці, Героїв України та осіб з інвалідністю внаслідок Другої світової війни протягом 2021 року до селищної ради  не надходили.

На розгляд до селищної ради протягом 2021 року надійшло 33 звернення від пенсіонерів. Основними питаннями, що порушуються даними категоріями заявників є:

аграрної політики і земельних відносин (отримання земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства, встановлення меж земельних ділянок);

комунального господарства (відновлення водопостачання, прибирання сміття сусідами на прибудинковій території, надання допомоги в косінні бур’яна на присадибній  земельній ділянці).

Працівників бюджетної сфери звернулося - 1,державних службовців-2, підприємців-1, журналістів-1.

Із 214 звернень, що надійшли на розгляд до селищної ради, вирішено позитивно 51, надані роз’яснення по 156, перебувають на розгляді 7  звернень, у яких відмовлено – відсутні.   

Особистий прийом громадян керівництвом селищної ради проводився відповідно до графіка, затвердженого розпорядженням селищного голови  від 10 грудня  2020 року № 213-р. На особистому прийомі у селищного голови зареєстровано за вказаний період 56 звернень.  

Протягом 2021 року факти порушень посадовими особами органів  місцевого самоврядування положень Закону України «Про звернення громадян», не вирішення порушених у зверненнях громадян обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу, посадової чи службової особи, що призвело до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня відсутні.

Стан розгляду звернень громадян щокварталу аналізується на засіданнях виконавчого комітету  селищної ради з прийняттям відповідних рішень. 22 січня 2021 року на засіданні виконавчого комітету заслухано інформацію про стан розгляду звернень громадян за 2020 рік та прийнято рішення № 5 « Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2020 рік». В квітні місяці  заслухано  інформацію про   стан розгляду звернень громадян, що надійшли до селищної ради  за перший квартал 2021 року. 27 серпня 2021 року прийнято рішення №127 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за  перше півріччя 2021 року». На розгляд виконкому, який відбудеться в січні 2022 року  підготовлено звіт про стан розгляду звернень громадян за 2021 рік.

На нарадах у голови селищної ради з старостами територій, керівниками структурних підрозділів апарату селищної ради, керівниками комунальних закладів селищної ради постійно здійснюється моніторинг звернень щодо виявлення найбільш актуальних порушених питань.

Діяльність селищної ради щодо розгляду звернень громадян  висвітлюється на офіційному веб-сайті селищної ради, зокрема : у січні 2021 року оприлюднено довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2020 рік, у квітні -  про підсумки роботи із зверненнями громадян за  перший квартал 2021 року, у липні-  про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2021 року.

На офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва селищної ради. За січень - грудень  2021 року на адресу селищної ради електронні звернення не надходили.

Робота із зверненнями громадян в селищній раді проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.

 

 

 

Друк

Додавання коментаря

Ваше Ім'я:
Ваш E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

Код: оновити, якщо не видно коду

    Маєте проблеми зору?
    Оберіть зручний формат:

    A-    A    A+  Увімкнути альтернативну версію сайту


Опитування




Корисні ресурси






    Офіційне інтернет-представництво Президента України


    Верховна Рада України


    Законодавство України


    Кабінет Міністрів України


    Кіровоградська ОДА


    Кіровоградська обласна рада