Навігація

Архів новин

Вхід

Офіційний сайт Добровеличківської селищної ради » Державна служба зайнятості інформує » Для шукачів роботи » Сторінка 47

На Кіровоградщині потрібні понад 20 фахівців ветеринарної медицини

На Кіровоградщині потрібні понад 20 фахівців ветеринарної медицини

 

Роботодавці Кіровоградської області потребують 22 працівника ветеринарної медицини.

На Знамянщині потрібні 2 фельдшера ветеринарної медицини (заробітна плата: 6300 грн).

У Кропивницькому роботу пропонують 15 лікарям ветеринарної медицини (заробітна плата: від 6000 до 7252 грн) та 1 лаборантові (заробітна плата: 6517 грн).

У Петровому вакантними є 2 посади лікарів ветеринарної медицини (заробітна плата: 6100 грн), 1 посада начальника (директора, завідувача та ін.) лікарні (клініки) ветеринарної медицини (заробітна плата: 6259,5 грн) та 1 посада фельдшера ветеринарної медицини (заробітна плата: 6000 грн).

Якщо Вас зацікавили вказані вакансії, за більш детальною інформацією звертайтеся до районних філій Кіровоградського обласного центру зайнятості та Кіровоградського міськрайонного центру зайнятості.

 

Відділ інформаційної роботи Кіровоградського обласного центру зайнятості

Шукаєте роботу чи працівника – Вам на ярмарок вакансій

Шукаєте роботу чи працівника – Вам на ярмарок вакансій

 

Виконуючи посередницькі функції на ринку праці, державна служба зайнятості допомагає роботодавцям отримати кваліфіковану робочу силу, а шукачам роботи – віднайти потрібного роботодавця, а отже й робоче місце.

Ефективною формою поєднання інтересів обох сторін є проведення ярмарків та міні-ярмарків вакансій. У рамках такого заходу роботодавець презентує підприємство, перелік актуальних вакансій, характер та режим роботи, умови оплати праці, специфіку виконання робіт та вимоги до претендентів за кожною із заявлених вакансій.

У свою чергу, шукачі роботи, з перших вуст, отримують інформацію про підприємство, наявність вільних робочих місць,  можливість особисто презентувати себе роботодавцю та отримати відповіді на запитання, що пов'язані з працевлаштуванням.

Важливим аспектом ярмарків та міні-ярмарків вакансій є безпосереднє спілкування роботодавців з безробітними, під час якого обидві сторони мають отримати відповіді на всі запитання та вирішити питання власного працевлаштування та добору кадрів.

 

Кіровоградський обласний центр зайнятості

Представників яких професій найбільше серед зареєстрованих безробітних Кіровоградщини?

Представників яких професій найбільше серед зареєстрованих безробітних Кіровоградщини?

 

Станом на 01.04.2021 року кількість мешканців Кіровоградщини, які мали статус безробітного, становила 21214 осіб.

За професіями (посадами) серед зареєстрованих безробітних  переважають:

  1. Робітники з обслуговування, експлуатації та контролювання за роботою технологічного устаткування, складання устаткування та машин – 4435 осіб;
  2. працівники сфери торгівлі та послуг – 3695 осіб;
  3. найпростіші професії (професійні завдання пов'язані з продажем товарів на вулиці, збереженням та охороною майна, прибиранням, чищенням, пранням, прасуванням та виконанням низькокваліфікованих робіт у видобувній, сільськогосподарській, риболовній, будівельній та промисловій галузях тощо) – 3669 осіб;
  4. законодавці, вищі державні службовці, керівники, менеджери (управителі) – 2153 осіб;
  5. кваліфіковані робітники з інструментом – 1829 осіб;
  6. підсобний робітник – 1789 осіб;
  7. фахівці – 1688 осіб;
  8. професіонали – 1463 осіб;
  9. тракторист-машиніст сільськогосподарського (лісогосподарського) виробництва – 1285 осіб;
  10. водій автотранспортних засобів – 1188 осіб;

Варто зазначити, що станом на 12.04.2021 року, кількість вакансій, зареєстрованих роботодавцями у службі зайнятості Кіровоградщини, становила 1533 одиниці.

 

Відділ статистики та прогнозування Кіровоградського обласного центру зайнятості

Яка тривалість виплати допомоги по безробіттю?

Яка тривалість виплати допомоги по безробіттю?

 

Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» (далі – Закон) допомога по безробіттю виплачується з 8 дня після реєстрації застрахованої особи в установленому порядку в Державній службі зайнятості.

Загальна тривалість виплати допомоги по безробіттю не може перевищувати 360 календарних днів протягом двох років, а для осіб, зазначених у частині другій статті 6 цього Закону та абзаці третьому частини четвертої статті 7 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», – 180 календарних днів.

Для осіб передпенсійного віку (за 2 роки до настання права на пенсію) тривалість виплати допомоги по безробіттю не може перевищувати 720 календарних днів.

Наразі, для осіб, які втратили роботу в період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, за власним бажанням та угодою сторін загальна тривалість виплати допомоги по безробіттю для таких осіб не може перевищувати 270 календарних днів.

 

Кіровоградський обласний центр зайнятості

Якщо особа приймається на роботу за сприяння державної служби зайнятості, чи може вона бути впевнена у тому, що з нею будуть укладені трудові відносини офіційно?

Якщо особа приймається на роботу за сприяння державної служби зайнятості, чи може вона бути впевнена у тому, що з нею будуть укладені трудові відносини офіційно?

Може, адже зареєстрованому безробітному видається направлення на працевлаштування, в корінці якого роботодавцем зазначається інформація про прийом на роботу з посиланням на відповідний наказ.

Видача направлень на роботу здійснюється на підставі поданих роботодавцем звітів про наявність вільних робочих місць. Такі дані є інформацією про легальну роботу.

Для пошуку роботи не обов’язково реєструватися як безробітному в центрі зайнятості. Є можливість отримувати інформацію про вакансії з Інтернет-сторінки ДСЗ. До речі, сайт служби дозволяє отримувати інформацію не тільки з комп’ютера, а й з мобільних телефонів, що мають доступ до мережі Інтернет.

Інформація про вакансії розміщується на сайті зі звітів роботодавців і є інформацією про легальні трудові відносини. Користувачі соціальної мережі Фейсбук також мають можливість ознайомитись з інформацією про окремі вакансії на сторінці ОЦЗ.

Іншим шукачам роботи рекомендується користуватись інформацією про легальні трудові відносин, що розміщується на сайтах служби, зокрема у рубриці «Правовий порадник шукача роботи» на сторінці ОЦЗ у соціальній мережі Фейсбук.

При прийомі на роботу роботодавець не має права вимагати від особи одночасно з поданням заяви про прийом на роботу і подання заяви про звільнення за власним бажанням без зазначення дати такого звільнення.

Хто шукає роботу за сприяння служби зайнятості?

Хто шукає роботу за сприяння служби зайнятості?

 

Станом на 1 січня 2021 року на обліку в державній службі зайнятості перебувало 459 тисяч безробітних.  Тобто майже півмільйона громадян, втративши роботу, довірили пошук нового робочого місця фахівцям служби. 

Хто сьогодні, на початку 2021 року, шукає роботу?

Серед безробітних жінки становлять 56%, чоловіки – 44%. Університетський диплом мають 49% шукачів роботи, 34% – закінчили професійно-технічний навчальний заклад, а 17% – загальноосвітню школу. 

За віковими групами переважають безробітні 45-55 років - 40%, молодь до 35 років - 30%, безробітні віком від 35 до 44 років - 29%.

Окремо варто наголосити, що серед шукачів роботи є громадяни, які мають додаткові гарантії щодо сприяння в працевлаштуванні:

  • клієнти, яким до пенсії за віком залишилося 10 і менше років – 32,4 тис;
  • громадяни з інвалідністю – 22,7 тис;
  • демобілізовані атовці – 9,2 тис;
  • випускники навчальних закладів, які вперше шукають роботу – 5,9 тис;
  • внутрішньо переміщені особи – 4,4 тис.

До втрати роботи 21% безробітних працювали у сільському, лісовому та рибному господарстві; 18% - у сфері торгівлі; 15% –  переробній промисловості, 12% – у держуправлінні, обороні та соцстрахуванні.

Протягом 2020 року роботу за сприяння служби знайшли 606 тисяч українців. З них зареєстрованих безробітних – 385 тис. осіб., а ще 221,0 тис. було працевлаштовано оперативно ще до набуття офіційного статусу. Беззаперечним лідером у працевлаштуванні за видом економічної діяльності було сільське господарство – 28% від усіх працевлаштованих, далі переробна промисловість  – 16% та 15% – торгівля. Цифри переконливо доводять, що робота, незважаючи на карантинні обмеження є.

Нагадуємо, що база вакансій державної служби зайнятості відкрита для всіх охочих за посиланням: https://www.dcz.gov.ua/userSearch/vacancy

Пропозиції роботи оновлюються щодня.

 

Кіровоградський обласний центр зайнятості

Які умови призначення допомоги по безробіттю для вивільнюваних осіб?

Які умови призначення допомоги по безробіттю для вивільнюваних осіб?

 

Розмір допомоги по безробіттю для вивільнених осіб по пункту 1 частини 1 статті 40 КЗпП залежить від тривалості страхового стажу за рік до реєстрації в ЦЗ, загальної тривалості страхового стажу та від розміру заробітної плати  особи.

Тривалість виплати допомоги по безробіттю обмежується 360 календарними днями, а для осіб передпенсійного віку – 720 днями.

Розмір допомоги по безробіттю не може бути нижчим 650 грн та вищим 4-кратного розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Такий прожитковий мінімум з 01 січня складає 2270 грн, відповідно верхнє обмеження розміру допомоги по безробіттю складає 9080 грн.

Для осіб, які мають за рік до реєстрації не менше 6 місяців страхового стажу, розмір допомоги по безробіттю буде залежати від страхового стажу та розміру заробітної плати.

Дані про заробітну плату центри зайнятості отримують з відповідного державного реєстру. В окремих випадках безробітні подають довідку про розмір заробітної плати.

Тож, за наявності страхового стажу понад 10 років допомога по безробіттю призначається у розмірі 70% від розміру середньої заробітної плати.

Якщо відповідні дані відсутні з певних причин, то розмір допомоги по безробіттю не буде меншим 1800 грн. Після надходження даних, проводиться перерахунок допомоги по безробіттю.

Якщо внаслідок певних обставин вивільнений працівник не реєструється відразу після звільнення з роботи в ЦЗ і проходить значний час до такої реєстрації, то він може втратити право на допомогу по безробіттю в залежності від середньої заробітної плати і отримувати тільки 650 грн в місяць (на період карантину та протягом 30 днів після його закінчення мінімальний розмір збільшено на 350 грн).

Необхідно також враховувати, що якщо вивільнений працівник реєструється в центрі зайнятості протягом місяця після дати звільнення, то виплата допомоги по безробіттю буде відкладена на період до одного місяця. Таке відкладення пов’язано з тим, що особі виплачується вихідна допомога і її виплата не має співпадати з виплатою допомоги по безробіттю.

 

Кіровоградський обласний центр зайнятості

5 нюансів дистанційної (надомної) роботи

5 нюансів дистанційної (надомної) роботи

 

Під час карантину роботодавці все більше стали використовувати форму дистанційної (віддаленої) роботи. Поширення коронавірусної хвороби змусило посадовців ужити заходів щодо вдосконалення законодавства в цій сфері. Так у 2020 році з’явилась стаття 60 Кодексу законів про працю України, яка визначає особливості дистанційної та надомної роботи. Як зазначає Міністерство соціальної політики України, раніше питання праці надомників регулювалися головним чином положенням ще радянських часів (Положення 275), а також колективним договором. Нові положення дозволили зберегти робочі місця тисячам людей, які могли виробляти продукцію або виконувати свої трудові функції із використанням інформаційно-комунікаційних технологій вдома. При цьому Положення 275 може використовуватися в частині, що не суперечить нормам чинного українського законодавства. 

Державний центр зайнятості нагадує про ключові особливості роботи поза межами приміщення роботодавця...

Докладніше

Легальна зайнятість: можливість чи обмеження?

Легальна зайнятість: можливість чи обмеження?

Чому нелегальна зайнятість залишається популярною? А легальна зайнятість, що передбачає оформлення трудових відносин, сплату податків, дотримання соціальних гарантій, багатьма роботодавцями сприймається не як прямий обов’язок, а як бонус чи конкурентна перевага? Відповідь на ці запитання криється в самому понятті «легальна зайнятість». Спробуємо розібратись.

Легальна – означає визнана і дозволена законом. Законом, який чітко окреслює обов’язки і права учасників трудових відносин, а також гарантує, що держава буде дбати про їх виконання кожною стороною: і роботодавцем, і працівником. Про які ж гарантії йдеться? Для працівників держава гарантує, що в разі офіційного працевлаштування, окрім запису в трудовій, людина, яка працює,  матиме:

  • чітко визначені і закріплені трудовим договором умови праці (місце роботи, режим роботи, посадові обов’язки, заробітна плата);
  • виплату заробітної плати двічі на місяць, у розмірі не менше ніж мінімально встановлений законодавством;
  • можливість навчання, перенавчання, підвищення кваліфікації за рахунок роботодавця;
  • страховий стаж для отримання допомоги на випадок безробіття, пенсії;
  • право на оплачувані відпустки: щорічну (не менше 24 календарних днів), соціальні та додаткові відпустки, передбачені КЗпП України;
  • право на оплату листка непрацездатності в разі хвороби;
  • соціальні послуги і виплати в разі нещасного випадку на роботі та професійного захворювання;
  • захист від незаконного звільнення, переведення на іншу посаду, зміну умов праці (без попередження та згоди працівника);
  • вихідну допомогу в разі звільнення за ініціативою роботодавця;
  • цілої низки інших прав і соціальних гарантій, передбачених чинним законодавством.

Багато це чи мало – стає зрозуміло, коли є можливість порівняти. 

Реальність така, що чимало роботодавців будують свій бізнес на максимальному використанні нелегальної праці. Пояснення дуже просте – надто дорого платити податки і виконувати трудові зобов’язання. Настільки дорого, що з працівниками забувають розрахуватися або виплачують лише частину обіцяної зарплати, або пропонують забути про оплачувані відпустки і «лікарняні» та інші соціальні гарантії.

На перший погляд ухилення роботодавця від офіційного працевлаштування і сплати ЄСВ за своїх працівників не виглядає катастрофою. «Головне, щоб гроші платив за роботу», – міркують більшість нелегалів, забуваючи про те, що сплата ЄСВ забезпечує їх страховими виплатами на випадок безробіття, тимчасової втрати працездатності, нещасних випадків на виробництві, врешті, під час виходу на пенсію.

Запровадження карантинних заходів в зв’язку з поширенням в Україні коронавірусу змусило замислитися всіх, хто зневажав соціальним благополуччям і громадянською відповідальністю в інтересах короткострокового економічного ефекту. І роботодавці, і працівники, які підтримували нелегальну зайнятість, ухилялись від офіційного оформлення трудових відносин і сплати податків, опинились один на один перед загрозою зубожіння. І переваги офіційного працевлаштування вже не видавалися пережитком минулого.

Для остаточного подолання стереотипів, варто зазначити, що кожен хто підтримує цивілізовані трудові відносини, має можливість звернутися до служби зайнятості по безоплатну допомогу: роботодавець  -  в розв’язанні кадрових питань (підбору персоналу, компенсації ЄСВ), а працівник - по допомогу в  пошуку нової роботи і отриманні матеріальних виплат на період безробіття. 


Кіровоградський обласний центр зайнятості

Чи гарантується легальність трудових відносин при користуванні шукачами роботи послугами приватних агентств зайнятості?

Чи гарантується легальність трудових відносин при користуванні шукачами роботи послугами приватних агентств зайнятості?

 

Щодо Приватних агентств зайнятості (ПАЗ) законодавством про зайнятість населення передбачено, що можуть діяти 3 види агентств.

Перший вид агентств – це агентства, які надають посередницькі послуги з працевлаштування за кордоном. Діяльність таких агентств ліцензується Мінсоцполітики і регулюється ліцензійними умовами, затвердженими відповідною постановою КМУ. Ліцензіат зобов’язаний, серед іншого, розмістити у приміщенні завірену ним інформацію про характер майбутньої роботи, умови праці у державі працевлаштування. Ліцензіат подає копію завіреного іноземним роботодавцем проекту трудового договору до Міністерства для отримання ліцензії. Копія укладеного клієнтом трудового договору з іноземним роботодавцем має зберігатись у ліцензіата протягом 3-х років після закінчення його дії.

Другий вид агентств – це агентства, які надають посередницькі послуги з працевлаштування в Україні. Діяльність таких агентств не ліцензується. Інформація про них вноситься до переліку, що ведеться Центральним апаратом Державної служби зайнятості. З переліком є можливість ознайомитись на сайті служби. Такі агентства зобов’язані надавати громадянам повну та достовірну інформацію про попит роботодавця на робочу силу, його вимоги щодо кваліфікації, досвіду роботи, про умови, характер роботи та оплату праці. Агентства не мають права свідомо здійснювати набір, працевлаштування або наймання працівників для робіт, пов’язаних з неприйнятними небезпеками і ризиками, а також для робіт, на яких працівники можуть стати жертвами зловживань чи дискримінації будь-якого характеру.

Таким агентствам забороняється отримувати від громадян гонорари, комісійні та інші винагороди. Оплата їх послуг здійснюється виключно роботодавцем.

Третій вид агентств – це суб’єкти господарювання, які наймають працівників для подальшого виконання ними роботи в іншого роботодавця на умовах трудових договорів. Такі суб’єкти ще називаються агентствами трудового лізингу.

Працівник оформлює трудові відносини з агентством, а виконує трудову функцію у іншого роботодавця. При цьому особа повинна мати всі основні трудові права на рівні з працівниками відповідного підприємства. Розмір заробітної плати має бути у такого працівника не нижчим, ніж розмір зарплати, яку отримує працівник безпосередньо у роботодавця.

Якщо приватне агентство зайнятості дотримується вимог законодавства про зайнятість населення, слід розраховувати, що шукачі роботи будуть працевлаштовані на легальні робочі місця.

    Маєте проблеми зору?
    Оберіть зручний формат:

    A-    A    A+  Увімкнути альтернативну версію сайту


Опитування




Корисні ресурси







    Офіційне інтернет-представництво Президента України


    Верховна Рада України


    Законодавство України


    Кабінет Міністрів України


    Кіровоградська ОДА


    Кіровоградська обласна рада