Навігація

Архів новин

Вхід

Офіційний сайт Добровеличківської селищної ради » Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно » Перелік документів для реєстрації » Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна

Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету

Добровеличківської селищної ради

                          «30»листопада 2017 року №93

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

 Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна
Сектор з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно

Добровеличківської селищної ради

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та/або центру надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження

вул. Шевченка, 132, смт. Добровеличківка, Кіровоградської області, індекс 27000

2.

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок – п’ятниця 8.00 – 17.00

Обідня перерва з 12.00 – 13.00

Вівторок, четвер з 13.00 до 17.00 – робота з архівом

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

(05253)5-14-73

reestrator@dobra-rada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України “ Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ”

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Порядкок державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1127

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства юстиції України від 21.11.2016  № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Заява про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;

Документ, що посвідчує особу;

Документ, що підтверджує повноваження;

Документи, що свідчать про визначення нерухомого майна як безхазяйного (рішення органу місцевого самоврядування, технічний паспорт)

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто (або уповноваженою особою) шляхом звернення суб’єкта державної реєстрації прав.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга надається безоплатно.

 

 

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Закон України «Про державну реєстрацію прав та їх обтяжень»;

Постанова Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

12.

Строк надання адміністративної послуги

Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна проводиться у строк, що не перевищує 12 годин, крім вихідних та святкових днів, з моменту прийняття відповідної заяви.

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

безхазяйне майно не підлягає обліку відповідно до закону;

із заявою про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна звернулася неналежна особа;

у Державному реєстрі прав наявні записи про державну реєстрацію прав на нерухоме майно, щодо якого подано заяву про взяття на облік;

у Державному реєстрі прав відсутні записи про припинення права власності на нерухоме майно у зв’язку з відмовою власника від права власності на таке майно (у разі, коли підставою для взяття на облік безхазяйного нерухомого майна є відмова власника нерухомого майна від свого права власності).

14.

Результат надання адміністративної послуги

Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або рішення про відмову у взятті на облік.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Шляхом звернення до суб’єкта державної реєстрації прав.

16.

Примітка

 

 

 

Друк
    Маєте проблеми зору?
    Оберіть зручний формат:

    A-    A    A+  Увімкнути альтернативну версію сайту


Опитування




Корисні ресурси






    Офіційне інтернет-представництво Президента України


    Верховна Рада України


    Законодавство України


    Кабінет Міністрів України


    Кіровоградська ОДА


    Кіровоградська обласна рада