Набрав чинності Закон України «Про порядок вирішення окремих питань адміністративно-територіального устрою України» від 28 липня 2023 р. №3285. Відповідно до норм якого селище Добровеличківка переведено до категорії сільських населених пунктів, що зобов’язує адміністрацію громади розпочати роботу по закладенню на території селища Добровеличківка погосподарського обліку.
Погосподарський облік - це вид первинного обліку, передбачений для накопичення і систематизації відомостей, які збирають сільські, селищні ради об’єднаних територіальних громад по кожному з розташованих на їхній території сільських населених пунктів і які є необхідними для проведення державних статистичних спостережень.
Погосподарський облік у територіальних громадах ведеться з урахуванням норм чинного законодавства з питань захисту персональних даних. Цей облік не передбачає реєстраційних дій і не несе жодних правових наслідків для об’єктів, відносно яких він здійснюється.
Основними інформаційними джерелами погосподарського обліку є:
- Будь які документальні свідчення щодо об’єкта погосподарського обліку: паспорти, свідоцтва, земельно-кадастрова документація, правовстановлюючі документи, рішення органів виконавчої влади й органів самоврядування будь-якого рівня, письмові заяви громадян тощо;
- Усні повідомлення, заяви громадян;
- Наочна інформація, отримана під час суцільних обходів і перевірок.
Відділом «Центр надання адміністративних послуг» селищної ради та старостами селищної ради постійно проводиться уточнення наявної інформації з метою внесення змін до погосподарських книг, наповнення та уточнення електронної бази Реєстру територіальної громади з метою його актуалізації, на основі даних яких видаються довідки жителям громади в установи та організації при оформленні соціальних пільг, виплат, допомог, дотацій.
Звертаємось до мешканців громади! Не залишайтеся байдужими щодо цієї роботи! Залучайтеся до актуалізації даних про своє домогосподарство, повідомте про зміни у своїх персональних даних, даних щодо складу сім’ї, площі будинків, земельних ділянок, звернувшись до адміністраторів та старост у селах громади або безпосередньо у відділ «Центр надання адміністративних послуг» селищної ради.
При зверненні бажано мати наступні документи (або їх копії):
- Паспорт громадянина України у формі книжечки;
- Паспорт громадянина України з безконтактним електронним носієм (ID-картка) з довідкою про реєстрацію;
- Картка платника податків (ідентифікаційний код);
- Свідоцтво про народження дитини з довідкою про реєстрацію;
- Документи на право власності на об’єкт нерухомого майна;
- Документи на право власності на земельну ділянку;
- Інші документи у разі потреби.
- Домову книгу.
- Технічний паспорт на житло (у разі наявності).