|
|
|
Так, мають.
Нагадаємо, що постановою Кабінету Міністрів України від 21 червня 2017 року за № 432 (із змінами) затверджено Порядок та умови забезпечення соціальної та професійної адаптації осіб, які звільняються або звільнені з військової служби, з числа ветеранів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, членів сімей таких осіб, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України (далі – Порядок).
Пунктом 8 Порядку передбачено, що складовою професійної адаптації є професійна орієнтація, яка здійснюються у порядку, визначеному законодавством.
Пунктом 13 Порядку було передбачено, що структурні підрозділи, на які покладені функції з питань ветеранської політики, районних держадміністрацій, виконавчих органів міських рад, серед іншого, видають особі у разі потреби направлення на професійну орієнтацію щодо вибору напряму професійного навчання у паперовій формі (установленої форми) до суб’єкта освітньої діяльності, центру зайнятості, інших підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, що здійснюють професійну орієнтацію.
Постановою Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2025 року за № 126 (набрала чинності 11 лютого 2025 року) внесено зміни до Порядку. Зокрема, пункт 13 Порядку викладено в новій редакції – він не містить норми щодо видачі направлення на професійну орієнтацію. Також виключено додаток, яким визначена форма направлення на професійну орієнтацію.
Постанова Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2025 року № 126 доступна на урядовій вебсторінці за посиланням: https://surl.li/ernvyp
Тож ветерани війни можуть на власний вибір отримати соціальну послугу з професійної орієнтації в центрі зайнятості або скористатись можливостями платформи з професійної орієнтації. Детальніше за посиланням: https://profi.dcz.gov.ua/
Є питання? Звертайтеся до фахівців філій обласного центру зайнятості/їхніх структурних підрозділів за місцем вашого перебування.
Контакти тут: http://surl.li/pacfp
#Правовий_порадник_шукача_роботи
|
|
|
Служба зайнятості Кіровоградщини підтримує молодь у прагненні до професійного розвитку і становлення. Це здійснюється шляхом надання їм послуг та реалізації активних програми зайнятості, що відкриває нові можливості для побудови кар’єри.
Так, упродовж минулого року через службу зайнятості нашого регіону з числа молоді до 35 років:
- 3871 особа шукала роботу;
- 1081 особа працевлаштована;
- 343 осіб проходили професійне навчання;
- 39 осіб отримали ваучер для підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації;
- 236 осіб було залучено до громадських та інших робіт тимчасового характеру, у тому числі й «Армії відновлення».
У поточному році у січні місяці за допомогою у пошуку роботи через обласну службу зайнятості звернулось 1277 безробітних з числа молоді. З них: 1 особа – випускник вищого навчального закладу; 4 особи – професійно-технічних закладів освіти. Станом на 01 лютого 2025 року серед молодих громадян також налічується 22 учасники бойових дій та 278 внутрішньо переміщених осіб. 42 безробітних до 35 років проходять професійне навчання.
До слова, роботодавці, які працевлаштовують краян з числа молоді, можуть отримати різні види компенсацій від держави:
- компенсацію за працевлаштування зареєстрованих безробітних (віком до 25 років, зі страховим стажем менше року; віком до 35 років за умови прийому на перше робоче місце; звільнених зі строкової служби – на перше робоче місце);
- компенсація 50% суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за кожну особу, працевлаштовану на нове робоче місце;
- компенсація фактичних витрат за облаштування робочого місця – відшкодування роботодавцю фактичних витрат за облаштування робочого місця працевлаштованої особи з інвалідністю (до 120 тис. грн отримає роботодавець, якщо облаштує робоче місце для людини з інвалідністю І групи та 80 тис. грн – для працівника ІІ групи інвалідності (незалежно від віку)).
Довідково. Молодь з числа ВПО, УБД та осіб з інвалідністю, які не зареєстровані у службі зайнятості як безробітні, можуть отримати ваучер на оплату навчання за однією із 155 професій та спеціальностей.
|
|
|
Так, може.
Нагадаємо, що постановою Кабінету Міністрів України від 21 червня 2017 року за № 432 (із змінами) затверджено Порядок та умови забезпечення соціальної та професійної адаптації осіб, які звільняються або звільнені з військової служби, з числа ветеранів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, членів сімей таких осіб, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України (далі – Порядок).
Відповідно до пункту 8 Порядку професійна адаптація – це заходи, спрямовані на здобуття, відновлення та удосконалення професійних знань, умінь та навичок, що здійснюються шляхом:
- підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації за робітничою професією, у тому числі підвищення кваліфікації за освітніми програмами/робочими освітніми програмами;
- отримання іншої спеціальності на основі здобутого раніше ступеня (рівня) освіти, підвищення кваліфікації, проходження спеціалізації, у тому числі із скороченим строком навчання;
- отримання другого (магістерського) рівня вищої освіти на основі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
Постановою Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2025 року № 126 (набрала чинності 11 лютого 2025 року) внесено зміни до Порядку. Зокрема, визначено, що ще одним шляхом реалізації професійної адаптації є підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів акредитованих в установленому законодавством порядку закладами.
Особам, які бажають пройти професійну підготовку, слід враховувати, що відповідно до пункту 7 Порядку умовами забезпечення професійної адаптації є:
- відповідність навчання за актуальними на ринку праці професіями (спеціальностями), що користуються попитом на ринку праці;
- наявність підстав для підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації;
- наявність вакансій, на які потенційно може бути працевлаштована особа за результатами професійної адаптації.
Постанова Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2025 року № 126 доступна на урядовій вебсторінці за посиланням: https://surl.li/ernvyp
Є питання? Звертайтеся до фахівців філій обласного центру зайнятості/їхніх структурних підрозділів за місцем вашого перебування.
Контакти тут: http://surl.li/pacfp
#Правовий_порадник_шукача_роботи
|
|
|
Є бажання опанувати нові професії, реалізувати власний професійний потенціал та стати економічно незалежною жінкою? Пропонуємо переглянути перелік професій для професійного навчання жінок для працевлаштування у сферах, де вони були традиційно недостатньо представлені. Це стало можливим завдяки експериментальному проєкту професійного навчання жінок для працевлаштування у сферах, де вони були традиційно недостатньо представлені...
|
|
|
Професія бухгалтера є однією з найважливіших у сфері управління фінансами. Цей фах включає в себе не лише роботу з числами та фінансовими звітами, а й аналіз економічної діяльності підприємства, що дозволяє приймати обґрунтовані управлінські рішення.
Професія бухгалтера приваблює своєю різноманітністю та важливістю в бізнес-процесах компанії. Бухгалтерія стимулює розвиток логічного мислення, вчить ретельно планувати та контролювати не тільки фінанси компанії, але й особистий бюджет. До того ж, працюючи бухгалтером, ви будете постійно знаходитись в процесі навчання й розвитку власних компетенцій. Водночас ця професія гарантує стабільність в роботі і затребуваність на ринку праці: попит на кваліфікованих фахівців завжди високий.
Якщо замислюєтесь про кар’єрний розвиток – не втрачайте можливості отримати роботу і можливості професійного становлення! Сьогодні поринути у сферу бухгалтерії та опанувати всі необхідні знання, уміння й навички можна за допомогою сучасної української профільної програми «BAS: Бухгалтерія». Наразі ви можете освоїти навчальний курс «Програмний супровід бухгалтерського обліку в BAS: Бухгалтерія». План та освітня програма орієнтовані на підвищення кваліфікації фахівців у різних галузях економіки з урахуванням потреб роботодавців.
Мета курсу – розвиток і удосконалення навичок в роботі конфігурації BAS та опанування її основних функції. Після закінчення навчання ви, як впевнений користувач «BAS: Бухгалтерія», зможете автоматизувати всі види обліку на підприємстві.
Після проходження курсу ви будете легко вести облік:
- товарно-матеріальних цінностей;
- торгових операцій;
- операцій на складі;
- банківських операцій;
- розрахунково-касового обслуговування;
- розрахунків з постачальниками та іншими контрагентами;
- заробітної плати;
- кадрового обліку.
Вимоги до осіб, які планують навчатися: базова загальна середня, повна загальна середня освіта.
Тим особам, які опанували освітню програму в повному обсязі, видається посвідчення державного зразка про проходження курсів підвищення кваліфікації.
Не втрачайте свій шанс поглибити свій досвід і розширити перспективи професійного розвитку – доєднуйтесь!
Всі деталі щодо навчання у центрах професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості ви можете дізнатись у фахівців філій обласного центру зайнятості/їхніх структурних підрозділів за місцем вашого перебування. Контакти тут: http://surl.li/pacfp
|
|
|
Так, мають.
Але тільки в тих випадках, коли вивільнення є масовим. Критерії масового вивільнення працівників визначені статтею 48 Закону України “Про зайнятість населення”.
Масовим вивільненням з ініціативи роботодавця є протягом одного місяця є:
- вивільнення 10 і більше працівників у роботодавця з чисельністю працівників від 20 до 100;
- вивільнення 10 і більше відсотків працівників у роботодавця з чисельністю працівників від 101 до 300;
- вивільнення 30 і більше працівників у роботодавця з чисельністю працівників від 301 до 1000;
- вивільнення 3 і більше відсотків працівників у роботодавця з чисельністю працівників від 1001 і більше.
Також слід зазначити, що показники масового вивільнення працівників, заходи із запобігання вивільненню та з мінімізації негативних наслідків передбачаються колективними договорами, угодами. Комплекс заходів щодо забезпечення зайнятості працівників, які підлягають вивільненню, розробляється відповідними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування за участю сторін соціального діалогу.
Закон України “Про зайнятість населення” доступний за посиланням: https://surl.li/griwis
Кіровоградський обласний центр зайнятості
|
|
|
Програма Власна справа /грант/, яку реалізує Міністерство економіки України разом з Державною службою зайнятості, допомагає підприємцям отримати грант на започаткування чи розвиток власного бізнесу. Але що робити, якщо потрібно змінити цільові витрати?
Важливо! Якщо ви вже отримали грант, але хочете змінити цільове використання коштів, дотримуйтесь певної процедури, щоб зміни були узгоджені та легітимні.
Ось що потрібно зробити:
- Напишіть заяву до регіонального центру зайнятості або через кабінет отримувача на порталі «Дія».
- Вкажіть причину зміни використання коштів та надайте контактні дані й електронну пошту. Формування заяви про зміну цільового призначення мікрогранту на порталі «Дія» закінчується накладенням електронного підпису (КЕП).
- Додайте оновлений бізнес-план, з урахуванням запропонованих змін. Заяви без бізнес-плану не розглядаються!
- Після цього Державний центр зайнятості розгляне вашу заяву на найближчому засіданні комісії та ухвалить рішення про зміну чи відмову. Про це буде повідомлено регіональний центр зайнятості та уповноважений банк, щоб відновити фінансування.
- Відповідне рішення вам надішлють через «Дію» або на електронну пошту. У випадку відмови ви можете ще раз подати заявку з обґрунтуванням змін.
Зміни будуть враховані лише після виконання всіх цих кроків.
Більше про грантову програму тут: https://is.gd/eUYvrX
|
|
|
Серед існуючих на ринку праці вакансій зустрічаються по-справжньому унікальні спеціальності. Їх нечасто зустрінеш серед кадрових потреб роботодавців, вони дійсно є незвичайними і рідкісними.
Ембріолог – 1 вакансія. Фахівець у репродуктивній медицині, який допомагає створювати нове життя. Його робота – це диво, що дарує шанс на батьківство.
Пастижер – 2 вакансії. Робить перуки, бороди та вуса для театрів, кіно та модної індустрії. Його робота допомагає перевтілюватися в будь-який образ.
Бутафор – 3 вакансії. Створює муляжі для театрів, кіно та студій. Завдяки йому навіть штучне яблуко виглядає справжнім.
Халвомісильник – 4 вакансії. Готує східні десерти, регулює співвідношення інгредієнтів і стежить за шарувато-волокнистою структурою халви. Неправильний заміс – і ласощі вже не ті!
Натурник – 4 вакансії. «Живий об’єкт мистецтва», який позує художникам і скульпторам. Витривалість – ключова навичка, адже потрібно стояти нерухомо по кілька годин.
Настроювач піаніно та роялів – 5 вакансій. Майстер, який налаштовує інструменти за камертоном, усуває дефекти та реставрує. У піаніно 10 000 деталей, і він має знати, як працює кожна з них.
Апаратник вирощування дріжджів – 12 вакансій. Спеціаліст, який розмножує, годує та вирощує дріжджі. Він контролює температуру та вологість, бере проби й відпускає дріжджі на виробництво. Це справжня наука, що поєднує біотехнології та харчову промисловість.
Детальніше дізнатись про незвичайні чи рідкісні професії на вітчизняному ринку праці можна на сайті Державної служби зайнятості, посилання тут: https://surl.li/slfuik
Довідково. Кіровоградщина також має свої рідкісні професії, які у повсякденному житті стають все більш актуальними. Наприклад – пастижер. Все про професію читайте за посиланням: https://surl.li/ckmrgk
Таких фахівців сьогодні потребує переможниця урядової програми «Власна справа» Таїсія Мальована, з її історією можна ознайомитись за посиланням: https://surl.li/yuugcb
|
|
|
Так, може.
Нагадаємо, що постановою Кабінету Міністрів України від 21 червня 2017 року за № 432 (із змінами) затверджено Порядок та умови забезпечення соціальної та професійної адаптації осіб, які звільняються або звільнені з військової служби, з числа ветеранів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, членів сімей таких осіб, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України (далі – Порядок).
Відповідно до пункту 8 Порядку професійна адаптація – це заходи, спрямовані на здобуття, відновлення та удосконалення професійних знань, умінь та навичок, що здійснюються шляхом:
- підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації за робітничою професією, у тому числі підвищення кваліфікації за освітніми програмами/робочими освітніми програмами;
- отримання іншої спеціальності на основі здобутого раніше ступеня (рівня) освіти, підвищення кваліфікації, проходження спеціалізації, у тому числі із скороченим строком навчання;
- отримання другого (магістерського) рівня вищої освіти на основі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
Постановою Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2025 року № 126 (набрала чинності 11 лютого 2025 року) внесено зміни до Порядку. Зокрема, визначено, що ще одним шляхом реалізації професійної адаптації є підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів акредитованих в установленому законодавством порядку закладами.
Особам, які бажають пройти професійну підготовку, слід враховувати, що відповідно до пункту 7 Порядку умовами забезпечення професійної адаптації є:
- відповідність навчання за актуальними на ринку праці професіями (спеціальностями), що користуються попитом на ринку праці;
- наявність підстав для підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації;
- наявність вакансій, на які потенційно може бути працевлаштована особа за результатами професійної адаптації.
Постанова Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2025 року № 126 доступна на урядовій вебсторінці за посиланням: https://surl.li/ernvyp
Є питання? Звертайтеся до фахівців філій обласного центру зайнятості/їхніх структурних підрозділів за місцем вашого перебування.
Контакти тут: http://surl.li/pacfp
#Правовий_порадник_шукача_роботи
|
|
|
Отримати конкурентоспроможну й затребувану професію на сучасному ринку праці можливо! Якщо ви цікавитесь перспективним фахом у галузі швейного виробництва, навчання на такого фахівця як кравець – це інвестиція у ваше майбутнє. Це не просто здобуття нових знань і навичок, а й шлях до професійного розвитку, фінансової стабільності та творчої самореалізації.
Тож пропонуємо опанувати професію «Кравець (ІІ розряд)» на бaзi Рівненського центру професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості.
Навчання стартує 18 лютого 2025 року.
Тривалість навчання – 3,2 місяці.
В подальшому у вас буде шанс не лише знайти гідну роботу, а й спробувати себе у власній справі. Чому? Відповідь одна – індивідуальний пошив одягу стає дедалі популярнішим, а це означає, що ви завжди матимете стабільний дохід та професійну реалізацію.
Не відкладайте мрію на потім – зробіть перший крок уже сьогодні, не зволікайте і навчайтесь!
За детальною інформацією звертайтесь до фахівців філій обласного центру зайнятості/їхніх структурних підрозділів за місцем вашого перебування. Є інші питання щодо організації професійного навчання? Контакти тут: http://surl.li/pacfp
Онлайн-графік формування навчальних груп можна переглянути тут: https://is.gd/A1GYNF
#служба_зайнятості #професійне_навчання
|
|
Маєте проблеми зору? Оберіть зручний формат:
A-
A
A+
|