Робота із зверненнями громадян в Добровеличківській селищній раді проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативних актів.
Протягом першого півріччя 2021 року до селищної ради на розгляд надійшло 118 звернень, серед них 19 колективних, всього звернулося 797 громадянина .
Розпорядженням селищного голови від 10 грудня 2020 року № 213-р затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами Добровеличківської селищної ради. Графіком передбачено проведення щоденних прийомів громадян з 8 до 12 години, головою селищної ради щовівторка та щочетверга з 8 до 12 години.
За перше півріччя 2021 року на особистому прийомі у селищного голови побувало 26 громадян.
За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до селищної ради через органи влади, становить 11 , з них: 1 надійшло через обласну державну адміністрацію, 2 - через Кіровоградський обласний контактний центр, 8- через Урядову гарячу лінію .
Протягом першого півріччя 2021 року надійшло до селищної ради 1 повторне звернення.
Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, що надійшли до селищної ради у першому півріччі 2021 року: пропозицій -2, скарг -3; заяв - 113
Найчастіше у звітному періоді громадяни порушували у своїх зверненнях питання аграрної політики і земельних відносин (24%),роботи комунального господарства (17 %), соціальна політика, соціальний захист населення (8%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації ( 7%),освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності (6%), охорона здоров”я (6%), культура та культурна спадщина (3%), праця і заробітна плата ( 5%), охорона праці та промислова безпека (2%), економічна , цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (2%), транспорт і зв'язок (3%), , туризм (3%), інші питання ( 14%).
Із 118 звернень за категоріями авторів надійшло від:
учасник бойових дій –2,
особа з інвалідністю 2 групи -1,
особа з інвалідністю 3 групи -1,
одинока мати-1
інші категорії – 113.
Із 118 звернень за соціальним станом авторів найбільше звернень надійшло від:
пенсіонерів-22,
працівників бюджетної сфери – 1,
державних службовців-2,
підприємців-1,
журналістів-1,
інші-91.
Порушення термінів розгляду звернень громадян за аналізований період не допущено, на всі звернення надані обґрунтовані та вичерпні відповіді. Особлива увага приділяється вирішенню проблем з якими звертаються члени сімей військовослужбовців, які загинули в зоні проведення антитерористичної операції на сході України, військовослужбовців, які брали або беруть участь у проведенні антитерористичної операції на сході України, операції об’єднаних сил, членів їх сімей, ветеранів війни та праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.
Стан розгляду звернень громадян щокварталу аналізується на засіданнях виконавчого комітету селищної ради з прийняттям відповідних рішень. 22 січня 2021 року на засіданні виконавчого комітету заслухано інформацію про стан розгляду звернень громадян за 2020 рік та прийнято рішення № 5 « Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2020 рік». В квітні місяці заслухано інформацію про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до селищної ради за перший квартал 2021 року.
Діяльність селищної ради щодо розгляду звернень громадян висвітлюється на офіційному веб-сайті селищної ради.
На офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва селищної ради. За перше півріччя 2021 року на адресу селищної ради електронні звернення не надходили.
Добровеличківська селищна рада постійно працює над вдосконаленням роботи із зверненнями громадян, вивчає причини, що їх породжують, вживає заходів щодо їх усунення.