Навігація

Архів новин

Вхід

Офіційний сайт Добровеличківської селищної ради » Звернення громадян » Інформація про роботу із зверненнями громадян » Аналітична довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2023 рік

Аналітична довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2023 рік

Аналітична  довідка  про підсумки роботи із зверненнями громадян

 за 2023  рік.

 

Всього до селищної ради за 2023 рік надійшло 139 звернень, що на 19 звернень більше ніж за 2022 рік, з них 89 звернень  надійшло поштою, 46 звернень від громадян, які побували на особистому прийомі у керівництва селищної ради та 4- телефонна гаряча лінія селищного голови.

  

Протягом 2023 року звернення громадян через Офіс Президента України, Верховну Раду України, Кабінет Міністрів України не надходили.

   

За аналізований період кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до селищної ради через органи влади, становить 43, що на 26 звернень менше у порівнянні з 2022 роком. Із 43 звернень: 13 - через Кіровоградський регіональний контактний центр, через Урядову гарячу лінію - 30 звернень.

   

За аналізований період надійшло 10 колективних звернень (2022 р.- 6). З урахуванням колективних звернень до селищної ради звернулися 190 громадян (2022 р.- 163), що на 27 більше в порівнянні з минулим роком.

   

Протягом 2023 року на розгляд до селищної ради надійшло 3 повторні звернення.

   

У зверненнях громадян порушено 139 питань.

За змістом порушених питань:

аграрної політики і земельних відносин - 10 звернень ( 2022 рік-11)

транспорт і зв'язок - 2 ( 2022 рік-0)

Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво - 1 ( 2022 рік-1)

комунального господарства - 19 звернень ( 2022 рік-19)

житлової політики -19 звернень ( 2022 рік-9)

соціальної політики, соціального захисту населення - 34 звернень (2022 рік - 45)

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації - 7 звернень (2022 рік-1)

охорона здоров’я - 6 звернень ( 2022 рік-4)

праця і заробітна плата - 2 звернень ( 2022 рік-6)

освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та  інтелектуальної -  5 звернень(  2022 рік-6)

сімейна та ґендерна політика. Захист прав дітей - 2 (2022 рік-0)

культура та культурна спадщина -1 звернення ( 2022 рік-2)

екологія та природні ресурси-1 звернення ( 2022 рік-0)

діяльність органів місцевого самоврядування - 1 звернення ( 2022 рік-1)

діяльність місцевих органів виконавчої влади - 2 звернення ( 2022 рік-1)

інші питання -27 звернень ( 2022 рік-14)

   

Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, що надійшли до селищної ради у 2023 році: заяв – 136, скарг-3.

   

Із 139 звернень за категоріями авторів надійшло від:

від осіб з інвалідністю I,II, III групи -8 (2022 рік-10);

від одиноких матерів -3 (2022 рік-2);

від багатодітних сімей - 4 (2022 рік-2);

від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС-1(2022 рік-0).

    

Звернення окремих категорій громадян (Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці, Героїв України та осіб з інвалідністю внаслідок Другої світової війни протягом 2023 року до селищної ради  не надходили.

   

На розгляд до селищної ради протягом 2023 року надійшло 20 звернень від пенсіонерів (2022 рік - 19),безробітних -18( 2022 рік - 5), військовослужбовців - 3 (2022 рік - 0), працівників бюджетної сфери - 1 (2022 рік - 0), підприємців-1 (2022 рік - 0).

   

Із 139 звернень, що надійшли на розгляд до селищної ради, вирішено позитивно 70, надані роз’яснення по 66, три перебувають на розгляді.

   

Особистий прийом громадян керівництвом селищної ради проводився відповідно до графіка. Розпорядженням селищного голови від 04 січня 2023 року № 1-р  затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом Добровеличківської селищної ради та старостів старостинських округів в новій редакції. Графіком передбачено проведення щоденних прийомів громадян з 8 до 12 години, головою селищної ради щовівторка та щочетверга з 8 до 12 години.

   

Затверджено графік виїзного особистого прийому громадян керівництвом селищної ради по старостинським округам. Жителі старостинських округів вирішують нагальні питання на особистому прийомі у старост громади.

   

На особистому прийомі у селищного голови зареєстровано за вказаний період 46 звернень, з них 2 на особистому виїзному прийомі.

    

Розпорядженням селищного голови  від 09 лютого 2023 року №14-р «Про телефонну «гарячу лінію» Добровеличківського селищного голови» затверджено Порядок розгляду звернень громадян, які надходитимуть на телефонну « гарячу лінію» Добровеличківського селищного голови в новій редакції. За телефонним номером 5 12 68 громадяни мають можливість оперативно отримати роз’яснення на актуальні питання.

    

На «гарячу лінію» селищного голови  звернулося четверо громадян.

   

Протягом 2023 року факти порушень посадовими особами органів місцевого самоврядування положень Закону України «Про звернення громадян», не вирішення порушених у зверненнях громадян обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу, посадової чи службової особи, що призвело до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня відсутні.

   

Стан розгляду звернень громадян щокварталу аналізується на засіданнях виконавчого комітету  селищної ради з прийняттям відповідних рішень. 26 січня 2023 року на засіданні виконавчого комітету заслухано інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2022 рік та прийнято рішення № 1 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2022 рік». 11 квітня 2023 року розглянуто питання про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до селищної ради за перший квартал 2023 року та прийнято рішення №57. 27 липня 2023 року розглянуто питання про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до селищної ради за перше півріччя 2023 року та прийнято рішення №115. 10 листопада 2023 року розглянуто питання «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за третій  квартал 2023 року» та  прийнято рішення №189.

     

Проводиться щоденний моніторинг звернень громадян, постійне впровадження заходів щодо виявлення проблемних питань населення громади з метою упередження надходжень повторних та неодноразових звернень.

   

Діяльність селищної ради щодо розгляду звернень громадян  висвітлюється на офіційному веб-сайті селищної ради в розділі «Звернення громадян».

   

На офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Зворотній зв’язок» розміщено електронну форму звернення до керівництва селищної ради. За  2023 рік на адресу селищної ради надійшло одне електронне звернення.

    

Селищною радою забезпечено влаштування засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до адміністративного приміщення селищної ради.

     

Для розгляду ряду заяв, які потребують  обстеження за місцем проживання, розпорядженням селищного голови створюються комісії для розгляду порушених у зверненнях питань. За результатами розгляду складаються акти та надсилаються заявникам. Заявники залучаються до участі у перевірці поданих ними заяв.

 

 

Друк
    Маєте проблеми зору?
    Оберіть зручний формат:

    A-    A    A+  Увімкнути альтернативну версію сайту


Опитування




Корисні ресурси






    Офіційне інтернет-представництво Президента України


    Верховна Рада України


    Законодавство України


    Кабінет Міністрів України


    Кіровоградська ОДА


    Кіровоградська обласна рада