Навігація

Архів новин

Вхід

Офіційний сайт Добровеличківської селищної ради » Державна служба зайнятості інформує » Для роботодавців » Сторінка 12

Чи можуть роботодавці подавати до центрів зайнятості звіти онлайн?

Чи можуть роботодавці подавати до центрів зайнятості звіти онлайн?

 

Наразі у роботодавців є можливість подавати до центрів зайнятості/філій у електронному вигляді лише звітність за формою № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)»

Інші передбачені законодавством звітності та інформації подаються до державної служби зайнятості нарочно або поштовим відправленням.

Принагідно нагадуємо, що у період локдауну з 8 до 24 січня 2021 року центри зайнятості працюють у звичному режимі. Однак напередодні відвідування радимо зателефонувати до центру зайнятості та з’ясувати, як він працює. Тимчасово закриваються на карантин ті центри, де у фахівців виявлено захворювання на ковід.

Як знайти потрібний контактний номер телефону?

Потрібно зайти на сайт обласного центру зайнятості і на головній сторінці знайти рубрику «Контакти». Там є адреси та номери телефонів центрів зайнятості та філій регіону.

 

Кіровоградський обласний центр зайнятості

При працевлаштуванні працівника до фізичної особи-підприємця раніше необхідно було реєструвати трудовий договір у державній службі зайнятості. Чи діє такий порядок зараз?

При працевлаштуванні працівника до фізичної особи-підприємця раніше необхідно було реєструвати трудовий договір у державній службі зайнятості. Чи діє такий порядок зараз?

Статтею 24-1 Кодексу законів про працю України було передбачено, що у тижневий строк з моменту фактичного допущення працівника до роботи підприємець мав зареєструвати укладений у письмовій формі трудовий договір у державній службі зайнятості. З 01.01.2015 року зазначена норма втратила чинність. Трудові договори не потрібно реєструвати в центрах зайнятості.

Ті працівники, які зареєстрували трудові договори раніше і звільняються зараз з роботи, мають можливість звернутись з підприємцями для зняття договорів з реєстрації, відповідні записи будуть внесені до договору та трудової книжки працівника. Наказ Міністерства праці та соціальної політики України, яким затверджено порядок реєстрації трудового договору, на поточний момент не скасовано.

Договір підприємця з найманим працівником має бути оформлений обов’язково в письмовій формі. При цьому фізичні особи-підприємці можуть використовувати форму договору, яка затверджена наказом Мінпраці та соцполітики. Пункти щодо реєстрації в центрах зайнятості договорів необхідно виключити.

Щодо роботи у підприємців слід також зазначити, що на відміну від роботи у юридичної особи, трудова книжка зберігається на руках у працівника. Відміна процедури реєстрації трудових договорів в ДСЗ не скасувала цю норму інструкції про порядок ведення трудових книжок.

Ви маєте потребу в кадрах? Звертайтеся до служби зайнятості! Ефективна співпраця: служба зайнятості сприяє добору працівників

Ви маєте потребу в кадрах? Звертайтеся до служби зайнятості!

Ефективна співпраця: служба зайнятості сприяє добору працівників

 

Якщо роботодавець має потребу в кадрах, вирішити її можливо шляхом звернення до державної служби зайнятості.

Для добору працівників будуть:

  • детально з'ясовані вимоги роботодавця до претендентів на роботу;
  • проаналізовані професійно-кваліфікаційні характеристики шукачів роботи, зареєстрованих у службі зайнятості, та внесені надані пропозиції щодо працевлаштування;
  • здійснені заходи щодо профвідбору претендентів за допомогою профдіагностичних методик;
  • організовані ярмарки та міні-ярмарки вакансій, у т.ч. у режимі онлайн;
  • організовані співбесіди з шукачами роботи із застосуваннях сучасних засобів електронного зв'язку.

Для прискорення добору необхідних працівників, а для безробітних пошуку роботи, інформація про вакансії розміщена на інтернет-сторінці обласного центру зайнятості у рубриці «Шукаю роботу» Крім того, також на сторінці обласного центру зайнятості у соціальній мережі Facebook щоденно розміщуються вакансії, що мають найвищий рівень заробітної плати або непритаманні регіону, тощо.

Інформація про вакансію також може бути розміщена (працівників кадрових служб запрошуємо приєднатись до цієї сторінки та отримувати інформацію у рубриці «Електронний кадровий клуб»).

 

Кіровоградський обласний центр зайнятості

Анкетування роботодавців: державна служба зайнятості проводить опитування

Прогнозування ринку праці: визначимо перспективну потребу фахівців разом

Прогнозуємо ринок праці на майбутнє

Анкетування роботодавців: державна служба зайнятості проводить опитування

Опитування роботодавця: ми змінюємося для підвищення ефективної співпраці

Прогнозування ринку праці: державна служба зайнятості проводить опитування роботодавців

 

З 1 лютого поточного року державна служба зайнятості розпочала новий етап опитування роботодавців про потребу у кадрах на 2021 рік у професійному розрізі.

Опитування здійснюється шляхом заповнення відповідної анкети. Для цього роботодавець має зайти до персонального кабінету, зареєстрованого на вебсайті державної служби зайнятості (у рубриці «Роботодавцям», підрубриці «Електронний кабінет роботодавця») та надати лаконічні відповіді.

Звертаємо увагу, що сервіс доступний для тих роботодавців, які мають логіни та паролі для входу до персонального кабінету та пройшли авторизацію у службі зайнятості. Тоді ж, використовуючи власний обліковий запис, вдасться заповнити необхідні дані.

Для створення кабінету потрібно звернутися до найближчого центру зайнятості.

Ми прагнемо, аби наша з вами співпраця була продуктивною та корисною! Запрошуємо роботодавців долучитись до зазначеного опитування!

 

Кіровоградський обласний центр зайнятості

Покрокова інструкція: як підприємцю без найманих працівників отримати допомогу по частковому безробіттю

Покрокова інструкція: як підприємцю без найманих працівників отримати допомогу по частковому безробіттю

 

Презентуємо покрокову інструкцію: як ФОПу без найманих працівників отримати допомогу по частковому безробіттю.  Усього шість простих кроків.

  1. Зверніться до центру зайнятості за місцем сплати ЄВ упродовж 90 днів з моменту зупинення чи скорочення діяльності.
  2. Далі – підготуйте необхідний пакeт документів:
    • заява на отримання допомоги в довільній формі;
    • копія наказу з датою зупинення чи скорочення діяльності;
    • довідка про сплату ЄВ за останніх 6 місяців;
    • відомості до Додатку 2 Порядку.
  3. Оригінали документів подайте до центру зайнятості.  Як це можна зробити? В один із зручних для вас способів – або поштою, або ж через скриньку для кореспонденції в центрі зайнятості.
  4. Упродовж трьох робочих днів центр зайнятості перевіряє документи. Якщо ж є помилки чи неточності, наші спеціалісти повідомлять про це. Ви матимете 5 днів, щоб подати новий або виправлений пакет документів.
  5. Рішення щодо надання допомоги приймає обласний чи Київський міський центр зайнятості.
  6. Після одержання коштів на свій рахунок центр зайнятості переказує їх фізичній особі-підприємцю.

Нагадуємо: допомога по частковому безробіттю не оподатковується.  Допомога встановлюється за кожну годину скорочення діяльності та із розрахунку двох третин від бази нарахування ЄВ, але не більше мінімальної заробітної плати (4723 грн) на місяць. Допомога надається на період  зупинення чи скорочення діяльності та впродовж 30 календарних днів після завершення карантину.

Більш детальна інформація на нашому сайті: https://kid.dcz.gov.ua/

Як завжди, кваліфіковану консультацію ви можете отримати в будь-якому центрі зайнятості.

←  повернутися 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 далі →
    Маєте проблеми зору?
    Оберіть зручний формат:

    A-    A    A+  Увімкнути альтернативну версію сайту


Опитування




Корисні ресурси






    Офіційне інтернет-представництво Президента України


    Верховна Рада України


    Законодавство України


    Кабінет Міністрів України


    Кіровоградська ОДА


    Кіровоградська обласна рада